beregning af min termin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Kay skriver:

ja... er også super glad for at vi kan få lov at se om det hele går godt der inde... ihhh hvor er jeg spændt... og termins dato er jo meget ar at ha... men mest af praktiske hensyn.,.. i forhold til alle undersøgelserne og planlægning... skal bla. stå for min venindes polterabent til sommer... så den skal helst planlægges med lidt buffer tid til terminen

jamen du har pco så blever du vel fuldt tæt.

jeg har meget slapslimhinde og ok let hved af bleve gravid men ikke af holde på det så med mine de to sidste børn har jeg fået prostan for af forstærke slimhinden jeg har været gravid 11 gang så det taler lidt for sig selv.men ja du har ret med termins dato når man har den hved man hvornår man skal til NF OG MD. som jo er to vigtig scanninger syntes jeg da men di kan jo komme ud for de den 13 siger f.eks den 6 aug men så til nakkefold siger de 2-3 dag frem eller tilbage det har jeg jo prøve og kender andre også der har prøve det men stadig er det bedre med de få dag ind en mdr eller to f.eks som nogle har prøve. men jeg holder stadig på ca 7 aug + - 3 dage indtil du skriver andet udfra din test den 12 nov og testen der så var positiv hvis den var mørker ind kontrolstegen ville jeg tro du var længer henne.

Jeg test selv med min datter da jeg var 4+0 men efter alle scanningerne sagde den jeg have test på 3+5 det samme med min lille søn nu her termin den 21 dec men scanningern sagde den 24 dec.Med min den ælste ville den ikke vise positiv da jeg var 4+4 og 5+5 men endelig 6+3 hos lægen var den mega positiv og min temin blev sat til 6 feb men føde den 24 jan.

Glæder mig til dit næste indlæg og t-datoen.

Ja også håber jeg det hele går fint derud af

Knus henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Kay skriver:

13 august var min mormors fødselsdag... så der ville jeg ikke være ked af at ha termin eller føde

Super så ville det da være fedt. 

Vi må se efter din scanning så *SSS*

Knus Henriette

Anmeld

1. december 2011

Kay

Henriette Skjoldborg skriver:

jamen du har pco så blever du vel fuldt tæt.

jeg har meget slapslimhinde og ok let hved af bleve gravid men ikke af holde på det så med mine de to sidste børn har jeg fået prostan for af forstærke slimhinden jeg har været gravid 11 gang så det taler lidt for sig selv.men ja du har ret med termins dato når man har den hved man hvornår man skal til NF OG MD. som jo er to vigtig scanninger syntes jeg da men di kan jo komme ud for de den 13 siger f.eks den 6 aug men så til nakkefold siger de 2-3 dag frem eller tilbage det har jeg jo prøve og kender andre også der har prøve det men stadig er det bedre med de få dag ind en mdr eller to f.eks som nogle har prøve. men jeg holder stadig på ca 7 aug + - 3 dage indtil du skriver andet udfra din test den 12 nov og testen der så var positiv hvis den var mørker ind kontrolstegen ville jeg tro du var længer henne.

Jeg test selv med min datter da jeg var 4+0 men efter alle scanningerne sagde den jeg have test på 3+5 det samme med min lille søn nu her termin den 21 dec men scanningern sagde den 24 dec.Med min den ælste ville den ikke vise positiv da jeg var 4+4 og 5+5 men endelig 6+3 hos lægen var den mega positiv og min temin blev sat til 6 feb men føde den 24 jan.

Glæder mig til dit næste indlæg og t-datoen.

Ja også håber jeg det hele går fint derud af

Knus henriette

jeg ved ik hvor tæt jeg bliver fuldt men håber da de gør hvad der er brug for

og jeg skal nok vene tilbage med t-dato... og update på hvordan det gik... jeg kan da i alfald daglig mærke jeg er gravid... det "strækker" sådan på indersiden af maveskindt... og er begynt at blive små lugt følsom... plus en små øm lænd... det er skønt

Anmeld

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

jeg ved ik hvor tæt jeg bliver fuldt men håber da de gør hvad der er brug for

og jeg skal nok vene tilbage med t-dato... og update på hvordan det gik... jeg kan da i alfald daglig mærke jeg er gravid... det "strækker" sådan på indersiden af maveskindt... og er begynt at blive små lugt følsom... plus en små øm lænd... det er skønt

ja jeg skal så ikke sig om du er kort eller længer henne for det er jo så forskeligt hvornår vi mærker vi er gravid.

Med min datter var det meget hurtigt fra jeg var 2+3 henne opkast,kvalme ondt her og der og lilla brystvorter fandt om osv. Med drengen senere og med den stor endelig meget senere og meget lidt hele vejen med ham men jeg født jo så også 38+1 henne med ham tog kun 17 kg på med min datter som er nr 2 var en lort gravidite helt fra 2+3 til jeg føde på 40+2 og tog 29 kg på og var hved af føde i uge 34 og have alt med hende stort set. Med Tobias nu her have jeg det ikke slemt så slemt opkast osv så ikke slemt også de sidste 3 mdr mega slemt og føde første ham på 40+2 også og tog 25 kg på.

Så mine er  3 meget forskeligt graviditer og fødselser.

Så ja måske kan du mæker det hurtigt måske er du længer henne måske ikke men bare kan mærke det hurtigt svært af sige også om modkage ligge bagom eller forand eller vordan man nu lige forklar det ja også om man er tyk eller tyd siger de klog jo.

Men stadig bare det går godt hele vejen og uden de stor smerte,symtomer osv osv og nogle god scanningern og en god fødsels det ville være ret.Men ikke alle er jo lige heldig jeg syntes så med min den stor er fedt det gik så godt hele vejen + føde så tidligt var også ok for ryggen og halsbranden var væreste alle 3 gange hvis man skal samligne nået dog vra halsbranden være med min sidste 2. men have jeg vente victoria som nr et tro jeg aldrig jeg ville have fået flere børn dog var hendes fødsel super fed opleves af føde hjemme i et stort fødekar og tog 7 timer fra start til slut.men tobias tog det så kun 5 timer og 27 min og føde på slagelse sygehus hvis hun bare have taget vand f.eks kl 6 have det gået hurtigter men fra første pres vee til han var ude tog 27 min og med victoria tog det  kun 10 min og benjamin tog det 1 time og 14 min et h men super gravidte så skal nok ikke klage *SS*

Ej jeg glæder mig til af følge dig nu da jeg ikke selv skal have flere men ville gerne have været jdm og start også men holdt hurtigt op og tog ssh i 97.

Henriette

Anmeld

1. december 2011

Kay

Henriette Skjoldborg skriver:

ja jeg skal så ikke sig om du er kort eller længer henne for det er jo så forskeligt hvornår vi mærker vi er gravid.

Med min datter var det meget hurtigt fra jeg var 2+3 henne opkast,kvalme ondt her og der og lilla brystvorter fandt om osv. Med drengen senere og med den stor endelig meget senere og meget lidt hele vejen med ham men jeg født jo så også 38+1 henne med ham tog kun 17 kg på med min datter som er nr 2 var en lort gravidite helt fra 2+3 til jeg føde på 40+2 og tog 29 kg på og var hved af føde i uge 34 og have alt med hende stort set. Med Tobias nu her have jeg det ikke slemt så slemt opkast osv så ikke slemt også de sidste 3 mdr mega slemt og føde første ham på 40+2 også og tog 25 kg på.

Så mine er  3 meget forskeligt graviditer og fødselser.

Så ja måske kan du mæker det hurtigt måske er du længer henne måske ikke men bare kan mærke det hurtigt svært af sige ogsp om modkage liggebagom eller forom om man er tyk eller tyd siger de klog jo.

Men stadig bare det går godt hele vejen og uden de stor smerte,symtomer osv osv og nogle god scanningern og en god fødsels det ville være ret.Men ikke alle er jo lige heldig jeg syntes så med min den stor er fedt det gik så godt hele vejen + føde så tidligt var også ok for ryggen og halsbranden var væreste alle 3 gange hvis man skal samligne nået dog vra halsbranden være med min sidste 2. men have jeg vente victoria som nr et tro jeg aldrig jeg ville have fået flere børn dog var hendes fødsel super fed opleves af føde hjemme i et stort fødekar og tog 7 timer fra start til slut.men tobias tog det så kun 5 timer og 27 min med på slagelse sygehus hvis hun bare have taget vand f.eks kl 6 have det gået hurtigter men fra første pres vee til han var ude tog 27 min og med victoria tog det  kun 10 min og benjamin tog det 1 time og 14 min et h men super gravidte så skal nok ikke klage *SS*

Ej jeg glæder mig til af følge dig nu da jeg ikke selv skal have flere men ville gerne have været jdm og start også men holdt hurtigt op og tog ssh i 97.

Henriette

ja lige netop... det er så individuelt... på mit job er vi hurtigt ude med at fortælle vi er gravide... og en af mine kollegaer offentligtgjorde det igennem chefen i dag... hun har liget syg den sidste uge.... og er højest 1 uge eller 2 længere end mig... hvis ikke vi er lige langt... så ja stor forskel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.