beregning af min termin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Kløver

Kay skriver:

mange tak... og ja de lydder også sandsyneligt... ihh hvor jeg glæder mig til den scanning...

Kan jeg godt forstå, har selv fået fastsat termin begge gange via scanning, pga pco og lang uregelmæssig cyklus. Bliver da også skønt med et sommerbarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

du er ik ene om at være træt... nøj jeg brude sove...

Du kører vel stadig helt oppe pga graviditeten. Nøj man kan overkomme meget påtrods af træthed..

Anmeld

30. november 2011

Kofoed.

Kay skriver:

det var også det jeg kom fremtil nu da jeg koncentrerede mig lidt mere om den der beregner... og satte nogle hypotetiske datoer ind

Ja for du kan jo aller tidligst teste positiv 3+0, så det skulle du være i går men for 2 uger og 3 dag siden var den negativ, igen går vi ud fra du kan teste positiv 3+0, så der var du max 2+6. Men tror mest på du minimum var i 4 fulde uge igår, når du testede så fint positiv.

Anmeld

30. november 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Har lige svaret igen.. JEG STORE IDIOT havde sprunget over juli.. PIIINLIGT: hahahaha. Så havde gættet på hun skulle være gravid 45 uger.. EIJ VEL:

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Så jeg satser på d 27 juli , så er hun 5+5 idag.
Total hovedløs og for sjov regning.. hehe.. men ml. 27-3.

Anmeld

30. november 2011

Becks

Kay skriver:

sidder lidt og roder med at finde en ca. termin.... indtil jeg kommer til tidlig scanning... men det er ski da svært når man har pco og ingen rigtig cyklus...

min cyklus går fra 30 dage - 4 md.

sidste menses første dag var 26 august.

testede negativ d. 12 november.

jeg testede posetiv d. 29 november.

nogle der kan regne en "ca" termin ud fra disse tal... altså det er ca fra d.?? - D. ??   ??

ved godt at det er derfor jeg skal til termins scanning... men kunne bare være rat at vide inden... da der er lidt vente tid på den...

IHHHHHH stort tillykke

Altså jeg havde sidste mens første dag den 26/10 også.. Blev insemineret den 8/11 og havde testdag den 22/11. Og min termin hed 1/8-12..

Så det er mit gæt

Anmeld

30. november 2011

msmukke

Hej jeg står lidt som dig.. har ikke haft min mens siden den 13 sep.. og testede positiv i dag hvad jeg kan regne frem til skulle jeg have termin først / midt i august..
Du kan skrive til mig hvis du har lyst.. kunne være sjovt at følges med en
Knus

Anmeld

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Kay skriver:

sidder lidt og roder med at finde en ca. termin.... indtil jeg kommer til tidlig scanning... men det er ski da svært når man har pco og ingen rigtig cyklus...

nogle der kan regne en "ca" termin ud fra disse tal... altså det er ca fra d.?? - D. ??   ??

ved godt at det er derfor jeg skal til termins scanning... men kunne bare være rat at vide inden... da der er lidt vente tid på den...

Tillykke med den positiv test på min fødselsdag sgu dejlig den endlig er der for jer. Ja dinsidste mens dato og frem kan du så ikke regne med jeg ville ikke sige hvor langt du er henne men jeg ville tro du er gjort gravid sidste i okt men jeg tro nok meste det er starten af nov mdr udfra din test den 12 nov. 

Men en scanningen ville kunne give jer den rigtigt dato men selv om det er f.eks 1 aug 2012 er det jo ikke sikkert man føder den dato. 

Hvornår skal du til lægen + scanningen??.

endnu en gang tillykke..

Mvh Henriette

Anmeld

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Tillykke med den positiv test på min fødselsdag sgu dejlig den endlig er der for jer. Ja hvis det  er din sidste mens dato kan du så ikke regne med den. 

Jeg ville ikke sige hvor langt du er henne men jeg ville tro du er gjort gravid sidste i okt men jeg tro nok meste det er starten af nov mdr udfra din test den 12 nov så tro jeg du er gjort gravid den 6-8 nov. 

Men en scanningen ville kunne give jer den rigtigt dato men selv om det er f.eks 1 aug 2012 er det jo ikke sikkert man føder den dato. 

endnu en gang tillykke..

Mvh Henriette

Anmeld

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Kay skriver:

Tillykke med den positiv test på min fødselsdag sgu dejlig den endlig er der for jer. Ja hvis det  er din sidste mens dato kan du så ikke regne med den. 

Jeg ville ikke sige hvor langt du er henne men jeg ville tro du er gjort gravid sidste i okt men jeg tro nok meste det er i nov mdr udfra din test den 12 nov så tro jeg du er gjort gravid den 6-8 nov. 

endnu en gang tillykke..

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.