beregning af min termin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.645 visninger
64 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2011

Kay

sidder lidt og roder med at finde en ca. termin.... indtil jeg kommer til tidlig scanning... men det er ski da svært når man har pco og ingen rigtig cyklus...

min cyklus går fra 30 dage - 4 md.

sidste menses første dag var 26 august.

testede negativ d. 12 november.

jeg testede posetiv d. 29 november.

nogle der kan regne en "ca" termin ud fra disse tal... altså det er ca fra d.?? - D. ??    ??

ved godt at det er derfor jeg skal til termins scanning... men kunne bare være rat at vide inden... da der er lidt vente tid på den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

bøgelund

Kay skriver:

sidder lidt og roder med at finde en ca. termin.... indtil jeg kommer til tidlig scanning... men det er ski da svært når man har pco og ingen rigtig cyklus...

nogle der kan regne en "ca" termin ud fra disse tal... altså det er ca fra d.?? - D. ??   ??

ved godt at det er derfor jeg skal til termins scanning... men kunne bare være rat at vide inden... da der er lidt vente tid på den...

jeg gætter på start / midt august.. men jeg er angt fra sikker.. 

Anmeld

30. november 2011

Kay

bøgelund skriver:

jeg gætter på start / midt august.. men jeg er angt fra sikker.. 

mit eget gæt ligger på juli/august... men det er jo et stort spring...

Anmeld

30. november 2011

bøgelund

Kay skriver:

mit eget gæt ligger på juli/august... men det er jo et stort spring...

ja.. men hvis du havde termin i juli, tror jeg ikke du havde testet negativt der midt i november.. så jeg holder mig til ca midt i august..

Anmeld

30. november 2011

Kay

bøgelund skriver:

ja.. men hvis du havde termin i juli, tror jeg ikke du havde testet negativt der midt i november.. så jeg holder mig til ca midt i august..

nej... men i princippet kunne den havde været posetiv et par dage efter... men der testede jeg ik... men ja... hælder nok os mest til august...

Anmeld

30. november 2011

bøgelund

Kay skriver:

nej... men i princippet kunne den havde været posetiv et par dage efter... men der testede jeg ik... men ja... hælder nok os mest til august...

august er os en dejlig måned..  

kæmpe stort tillykke med graviditeten.. det var rigtig dejligt for jer.. 

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg gætter på du er 5+5 ca. Så din termin vil ligge d. 24 august ca. ml 17-24. hihi

Anmeld

30. november 2011

K&S

Kay skriver:

nogle der kan regne en "ca" termin ud fra disse tal... altså det er ca fra d.?? - D. ??   ??

Jeg testede positiv den 14. december og havde termin den 17. august! Ved ikke om det kan hjælpe dig? Jeg havde sidste mens 21. november :-) 

Anmeld

30. november 2011

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg gætter på du er 5+5 ca. Så din termin vil ligge d. 24 august ca. ml 17-24. hihi

oki... det lyder fair nok...

der er jo laaang tid til hihi

Anmeld

30. november 2011

Kay

K&S skriver:

Jeg testede positiv den 14. december og havde termin den 17. august! Ved ikke om det kan hjælpe dig? Jeg havde sidste mens 21. november :-) 

så må min termin jo ligge før d. 17.... hmm det hjælper da lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.