Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: Jeg gætter på du er 5+5 ca. Så din termin vil ligge d. 24 august ca. ml 17-24. hihi
Jeg gætter på du er 5+5 ca. Så din termin vil ligge d. 24 august ca. ml 17-24. hihi
Hvordan regner du termin søde?
Kofoed. skriver: Du bør være du sted mellem 5+3 og 3+1. Så termin mellem 30 juli og 14 august, men nu er min fødselsdag d 6 august, så jeg gætter på det bliver din termin, så er du 4+2 <3
Du bør være du sted mellem 5+3 og 3+1. Så termin mellem 30 juli og 14 august, men nu er min fødselsdag d 6 august, så jeg gætter på det bliver din termin, så er du 4+2 <3
det var også det jeg kom fremtil nu da jeg koncentrerede mig lidt mere om den der beregner... og satte nogle hypotetiske datoer ind
Kay skriver: oki... det lyder fair nok... der er jo laaang tid til hihi
oki... det lyder fair nok...
der er jo laaang tid til hihi
Maja84 skriver: Jeg ville gå ud fra at være ca 4+0 den dag du testede positiv. så ca 4 august, evt +-1 uges tidStort tillykke med spiren
Jeg ville gå ud fra at være ca 4+0 den dag du testede positiv. så ca 4 august, evt +-1 uges tidStort tillykke med spiren
mange tak... og ja de lydder også sandsyneligt... ihh hvor jeg glæder mig til den scanning...
Frk-Lotusblomst skriver: nej, det er mig der er et fjols. haha haha.. Var kommet til at hoppe over juli.. UNDSKYLD: Tror du har termin omkring d. 27 juli. Evt fra d. 27 juli-3 august. tror jeg..
nej, det er mig der er et fjols. haha haha.. Var kommet til at hoppe over juli.. UNDSKYLD: Tror du har termin omkring d. 27 juli. Evt fra d. 27 juli-3 august. tror jeg..
haha derfor jeg ik fik det til at passe da jeg regnede efter...
Kofoed. skriver: Hvordan regner du termin søde?
Kay skriver: haha derfor jeg ik fik det til at passe da jeg regnede efter...
Frk-Lotusblomst skriver: Hahahaha.. ja.. Sikke et træt fjols.. Synes godt nok også der var laaang tid til. Men satser på du er 5+5 og har termin d. 27 juli. Det er bare et skud i tågen.. Og tror Kofoed har godt styr på det.
Hahahaha.. ja.. Sikke et træt fjols.. Synes godt nok også der var laaang tid til. Men satser på du er 5+5 og har termin d. 27 juli. Det er bare et skud i tågen.. Og tror Kofoed har godt styr på det.
du er ik ene om at være træt... nøj jeg brude sove...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128