Så er mit værste mareridt blevet til en realitet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Leneur

Rosa skriver:

For filan, hvor er det dog træls 

Kan det forresten passe at jeg så dig og din datter på legepladsen i 8660 udenfor hvor du bor i går? 

Hvis jeg havde sort jakke på og Silje rød og sort flyverdragt på?? Er du Randi's datter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

l.kjoeller

Leneur skriver:

Faren til Silje har bedt Statsforvaltningen om afgørelse af samvær. Desværre ligner det en ren pay back, da han først har søgt om det 2 dage efter han blev dømt for bedrageri i mit navn. Aner ikke mine levende råd men ved jeg vil kæmpe imod med næb og kløer.

DEt skal nok gå. SKal så meget til for en moder ikke får minimum delt forældermyndighed og nu han er dømt for bedrageri er det i din favør tror jeg.

Anmeld

30. november 2011

Leneur

l.kjoeller skriver:

DEt skal nok gå. SKal så meget til for en moder ikke får minimum delt forældermyndighed og nu han er dømt for bedrageri er det i din favør tror jeg.

Vi har jo desværre delt. Retten dømte i hans farvør... Det drejer sig om samvær og et lille møde i statsforvaltningen.....

Anmeld

30. november 2011

Rosa

Leneur skriver:

Hvis jeg havde sort jakke på og Silje rød og sort flyverdragt på?? Er du Randi's datter?

Bingo! 

Anmeld

30. november 2011

l.kjoeller

Leneur skriver:

Vi har jo desværre delt. Retten dømte i hans farvør... Det drejer sig om samvær og et lille møde i statsforvaltningen.....

SÅ misforstod jeg men håber det falder ud som du ønsker det så hvertfald

Anmeld

30. november 2011

Chamomile

Mange kram til dig 

Anmeld

1. december 2011

Leneur

Rosa skriver:

Bingo! 

Så ved jeg da godt hvem du er....

Min mor er Gunvor som stadig bor der. Jeg bor lidt længere oppe men skriver det ikke her hvis nu....

Det er da lidt sjovt at jeg slet ikke kunne kende dig....

Anmeld

1. december 2011

Leneur

l.kjoeller skriver:

SÅ misforstod jeg men håber det falder ud som du ønsker det så hvertfald

Også bare helt i orden og tak, det håber jeg også...

Anmeld

1. december 2011

Leneur

Chamomile skriver:

Mange kram til dig 

Tak... Så dejligt med opbakning.

Anmeld

1. december 2011

Rosa

Leneur skriver:

Så ved jeg da godt hvem du er....

Min mor er Gunvor som stadig bor der. Jeg bor lidt længere oppe men skriver det ikke her hvis nu....

Det er da lidt sjovt at jeg slet ikke kunne kende dig....

Hvor sjovt - jeg har nemlig altid syntes at jeg kunne kende dig fra dit profilbillede, men har aldrig lige fået spurgt ad, men da jeg så dig i dag så var jeg næsten ikke i tvivl  

Det er godt nok mange år siden, men jeg kan da huske både dig og din mor fra jeg var lille  Jeg tror ikke engang jeg ville kunne kende hende i dag, så længe er det siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.