Så er mit værste mareridt blevet til en realitet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Leneur

Baagøe skriver:

Han er da bare verdens største padde!  Utroligt han kan blive ved med at ødelægge det sådan for jer!

Ja jeg fatter det heller ikke men prøver at ringe til dem i morgen, for så vidt jeg kan se mangler der 2 stykker papirer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Leneur

eliasogmor skriver:

er skisme glad( er jeg blevet) for at min søns far...holder sig langt ude af billedet....

Ja det troede jeg jo også han ville gøre, nu vi ikke har hørt fra ham i over 2 år men næh nej, ved ikke hvornår jeg bliver klogere.

Anmeld

30. november 2011

klmf

Der er et specielt sted i Helvede til sådan nogle narrøve... Men selvfølgelig en ringe trøst at der går noget tid inden karma kommer og rammer ham i røven...

Anmeld

30. november 2011

dpb

Leneur skriver:

Faren til Silje har bedt Statsforvaltningen om afgørelse af samvær. Desværre ligner det en ren pay back, da han først har søgt om det 2 dage efter han blev dømt for bedrageri i mit navn. Aner ikke mine levende råd men ved jeg vil kæmpe imod med næb og kløer.

øv, for en latterlig langt ude narhat og id... Håber virkelig at statsforvaltningen kan se at sådan en bip bip ikke er godt selskab for jeres datter... men det ender jo nok med at han får samvær af en art alligevel, på trods af hans svindel og dom...

kan godt forstå du bliver frustreret, for netop som du havde håbet at han var et afsluttet kapitel så kommer der sådan et brev... kan godt forstå du vil kæmpe imod...

kæmpe og håber i får en god jul på trods af den bip

Qnuz

Anmeld

30. november 2011

Toshiba

Leneur skriver:

Faren til Silje har bedt Statsforvaltningen om afgørelse af samvær. Desværre ligner det en ren pay back, da han først har søgt om det 2 dage efter han blev dømt for bedrageri i mit navn. Aner ikke mine levende råd men ved jeg vil kæmpe imod med næb og kløer.

svindel har desværre intet at gøre med han er far til dit barn... han har ret til at se sit barn hvis han ønsker det

Anmeld

30. november 2011

lio

ville lige sende en  

Anmeld

30. november 2011

Leneur

Toshiba skriver:

svindel har desværre intet at gøre med han er far til dit barn... han har ret til at se sit barn hvis han ønsker det

Ja med mindre jeg kan bevise at han er uegnet til samvær. Jeg har prøvet 2 gange at fare i hovedet på ham, fordi han var fysisk hård ved sine drenge men det skal han jo nok lyve om og at han ikke har et fast ståsted, på de her 2 år ved jeg han har boet mindst 4 steder og endda rakket rundt på forskellige hoteller med hans børn og er blevet smidt ud fordi han ikke betaler. Har oplevet der er banket på døren og hans drenge der gerne vil åbne men ikke har fået lov, fordi han har skyldt folk penge og de derfor gerne har villet slå ham ned. Han lyver og har flere gange lovet hans børn rejser og vist dem hvor vi skulle bo, for så at trække i land , fordi han er blevet syg af kræft, har også været med fordi han skulle til kontrol men de kunne sørme ikke finde ham. Og den skuffelse der lyste ud af dem, vil jeg ikke se i min datters øjne. Til sidst når han havde sagt noget til dem, vendte de sig til mig og spurgte " er det rigtigt Lene". En tvillingebror skulle han også have der døde da de var 18 år. har aldrig haft en tvillingebror. Jeg har skullet betale for at hans børn kunne få mad. Betalte huslejen gang på gang selvom det var hans navn på lejeaftalen og jeg skulle sørge for nogle andre ting. Har oplevet en juleaften uden ret meget mad, da han påstod han ikke havde fået løn men lige glemte en detalje om at han var blevet fyret. Ja kunne blive ved, så synes faktisk ikke det er hans ret.

Anmeld

30. november 2011

Munder

Leneur skriver:

Ja med mindre jeg kan bevise at han er uegnet til samvær. Jeg har prøvet 2 gange at fare i hovedet på ham, fordi han var fysisk hård ved sine drenge men det skal han jo nok lyve om og at han ikke har et fast ståsted, på de her 2 år ved jeg han har boet mindst 4 steder og endda rakket rundt på forskellige hoteller med hans børn og er blevet smidt ud fordi han ikke betaler. Har oplevet der er banket på døren og hans drenge der gerne vil åbne men ikke har fået lov, fordi han har skyldt folk penge og de derfor gerne har villet slå ham ned. Han lyver og har flere gange lovet hans børn rejser og vist dem hvor vi skulle bo, for så at trække i land , fordi han er blevet syg af kræft, har også været med fordi han skulle til kontrol men de kunne sørme ikke finde ham. Og den skuffelse der lyste ud af dem, vil jeg ikke se i min datters øjne. Til sidst når han havde sagt noget til dem, vendte de sig til mig og spurgte " er det rigtigt Lene". En tvillingebror skulle han også have der døde da de var 18 år. har aldrig haft en tvillingebror. Jeg har skullet betale for at hans børn kunne få mad. Betalte huslejen gang på gang selvom det var hans navn på lejeaftalen og jeg skulle sørge for nogle andre ting. Har oplevet en juleaften uden ret meget mad, da han påstod han ikke havde fået løn men lige glemte en detalje om at han var blevet fyret. Ja kunne blive ved, så synes faktisk ikke det er hans ret.

Puha

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Men jeg ville ikke forlade tråden uden at sende et kram

Anmeld

30. november 2011

Toshiba

Leneur skriver:

min datters far har truet både hende og mig på livet på skrift som jeg havde med - politiet har fjernet ham fra min adresse osv osv - han fik da samvær... bare overvåget

Anmeld

30. november 2011

Leneur

Munder skriver:

Puha

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Men jeg ville ikke forlade tråden uden at sende et kram

Tak og det varmer jo også.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.