Så er mit værste mareridt blevet til en realitet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Leneur

Rosa skriver:

Hvor sjovt - jeg har nemlig altid syntes at jeg kunne kende dig fra dit profilbillede, men har aldrig lige fået spurgt ad, men da jeg så dig i dag så var jeg næsten ikke i tvivl  

Det er godt nok mange år siden, men jeg kan da huske både dig og din mor fra jeg var lille  Jeg tror ikke engang jeg ville kunne kende hende i dag, så længe er det siden 

Ja så blev verdenen lige pludselig lidt lille igen. Min mor ligner vist sig selv, blot blevet lidt mere fyldigere, ligesom mig... suk og ældre, selvfølgelig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Rosa

Leneur skriver:

Ja så blev verdenen lige pludselig lidt lille igen. Min mor ligner vist sig selv, blot blevet lidt mere fyldigere, ligesom mig... suk og ældre, selvfølgelig...

Joe, men jeg kan faktisk ikke engang huske hendes ansigt fra dengang  Når man BÅDE er en spasser til navne og ansigter så har man bare ikke en chance... 

Anmeld

1. december 2011

Leneur

Rosa skriver:

Joe, men jeg kan faktisk ikke engang huske hendes ansigt fra dengang  Når man BÅDE er en spasser til navne og ansigter så har man bare ikke en chance... 

Hihi, ja så er det nok lidt svært... men meget sjovt alligevel. Må vist hellere prøve at se om jeg kan få sovet lidt. Silje har ikke det samme b-menneske-syndrom som mig og melder sig tidligt på banen.

Anmeld

1. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Leneur skriver:

Åh hvor er du sød og er så ked af at jeg lige pt ikke har så meget overskud til også at være her for alle i dejlige damer der også har brug for min støtte og jeg for det meste blot læsser mere l... af.

Ja han er syg men så det jo desværre først for sent. Du gav mig faktisk en ide, for er overbevist om at han har udgivet sig for en anden mens han desperat prøvede på at få mig tilbage. Måske politiet vil hjælpe selvom det er længe siden.

Man kan ikke være alle steder på en gang.

Lige nu skal du også bare koncentrere dig om at komme igennnem denne her periode.
De fleste andre problemer bliver betydningsløse, når man er bekymret for sit barn.

Jeg synes det er en god idé, at tale med din læge om antidepressiver, hvis I mener det er noget, som kan hjælpe dig igennem.

Du ville ikke være den første.
Jeg selv blev rigtig syg i perioden, hvor jeg syntes det var værst. Både psykisk og fysisk. Det psykiske blev så slemt, at jeg fik kronisk dårlig mave og tabte mig 6 kilo i løbet af få måneder og måtte få medicin mod mavekramper, fordi jeg fik sindssygt mange smerter, når jeg havde været tvunget til at pleje omgang med Lokes far.

Heldigvis er jeg kommet ud på den anden side nu, selvom jeg stadig har problemer med klovnen. Det skyldes udelukket, at Loke er blevet så gammel nu, at jeg ved han ikke tager skade af, at tilbringe tid sammen med en, der ganske vist elsker sin søn, men har empati på stadie med en psykopat.

Jeg håber og tror på, at du også kommer ud på den anden side.

Men processen er lang og umenneskelig hård. Det er en ringe trøst, men du bliver et sindssygt stærkt menneske, når I er kommet igennem til den anden side.

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

Leneur skriver:

Ja jeg fatter det heller ikke men prøver at ringe til dem i morgen, for så vidt jeg kan se mangler der 2 stykker papirer.

Mine udfordringer med Lauras far blegner nærmest i sammenligning, selvom han også kan være strid

Anmeld

5. december 2011

Leneur

Baagøe skriver:

Mine udfordringer med Lauras far blegner nærmest i sammenligning, selvom han også kan være strid

Ved nu ikke om de blegner, blot et andet scenarie og det kan da være lige så hårdt for dig, som det her er for mig...

Anmeld

6. december 2011

Pige2009

Leneur skriver:

Ved nu ikke om de blegner, blot et andet scenarie og det kan da være lige så hårdt for dig, som det her er for mig...

Det er naturligvis rigtigt Det er nok også temmelig usammenligneligt

Anmeld

6. december 2011

Aprilmor11

Leneur skriver:

Faren til Silje har bedt Statsforvaltningen om afgørelse af samvær. Desværre ligner det en ren pay back, da han først har søgt om det 2 dage efter han blev dømt for bedrageri i mit navn. Aner ikke mine levende råd men ved jeg vil kæmpe imod med næb og kløer.

Øv, håber på det bedste. Jeg har den fulde forældremyndighed. Ved du evt. om der er mindre chance for samvær for min søns far, med det jeg har beskrevet i min debat, når jeg har hele forældremydigheden ? Vi har lige skrevet sammen i den i samme kategori.

Anmeld

6. december 2011

Leneur

Aprilmor11 skriver:

Øv, håber på det bedste. Jeg har den fulde forældremyndighed. Ved du evt. om der er mindre chance for samvær for min søns far, med det jeg har beskrevet i min debat, når jeg har hele forældremydigheden ? Vi har lige skrevet sammen i den i samme kategori.

tænkte nok det var dig... Der skal desværre meget til førend de ikke giver samvær også det jeg frygter men I bliver jo indkaldt til møde begge to med en sagsbehandler og en børnesagkyndig og så snakker i om tingene og hvis i ikke kan blive enige, afgør de hvordan og hvorledes samværet skal foregå.

Anmeld

6. december 2011

Toshiba

Aprilmor11 skriver:

forældremyndighed og samvær har intet med hinanden at gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.