Leneur skriver:
Åh hvor er du sød og er så ked af at jeg lige pt ikke har så meget overskud til også at være her for alle i dejlige damer der også har brug for min støtte og jeg for det meste blot læsser mere l... af.
Ja han er syg men så det jo desværre først for sent. Du gav mig faktisk en ide, for er overbevist om at han har udgivet sig for en anden mens han desperat prøvede på at få mig tilbage. Måske politiet vil hjælpe selvom det er længe siden.
Man kan ikke være alle steder på en gang.
Lige nu skal du også bare koncentrere dig om at komme igennnem denne her periode.
De fleste andre problemer bliver betydningsløse, når man er bekymret for sit barn.
Jeg synes det er en god idé, at tale med din læge om antidepressiver, hvis I mener det er noget, som kan hjælpe dig igennem.
Du ville ikke være den første. 
Jeg selv blev rigtig syg i perioden, hvor jeg syntes det var værst. Både psykisk og fysisk. Det psykiske blev så slemt, at jeg fik kronisk dårlig mave og tabte mig 6 kilo i løbet af få måneder og måtte få medicin mod mavekramper, fordi jeg fik sindssygt mange smerter, når jeg havde været tvunget til at pleje omgang med Lokes far.
Heldigvis er jeg kommet ud på den anden side nu, selvom jeg stadig har problemer med klovnen. Det skyldes udelukket, at Loke er blevet så gammel nu, at jeg ved han ikke tager skade af, at tilbringe tid sammen med en, der ganske vist elsker sin søn, men har empati på stadie med en psykopat.
Jeg håber og tror på, at du også kommer ud på den anden side.
Men processen er lang og umenneskelig hård. Det er en ringe trøst, men du bliver et sindssygt stærkt menneske, når I er kommet igennem til den anden side.