Så er mit værste mareridt blevet til en realitet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Leneur

dpb skriver:

øv, for en latterlig langt ude narhat og id... Håber virkelig at statsforvaltningen kan se at sådan en bip bip ikke er godt selskab for jeres datter... men det ender jo nok med at han får samvær af en art alligevel, på trods af hans svindel og dom...

kan godt forstå du bliver frustreret, for netop som du havde håbet at han var et afsluttet kapitel så kommer der sådan et brev... kan godt forstå du vil kæmpe imod...

kæmpe og håber i får en god jul på trods af den bip

Qnuz

Tak, ja håber nu vi snart er ved d. 3. januar med mindre han selvfølgelig aflyser igen, igen. Ja prøver på at gøre mit bedste men må ærligt indrømme at min julestemning ligger et meget lille sted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Leneur

Qoco skriver:

ville lige sende en  

Tak...

Anmeld

30. november 2011

Leneur

RGN skriver:

Man skulle tro, at det var løgn.

At fædre bruger deres børn for at ramme mødrene. Desværre ses det rigtig tit, at de pludselig bliver ih og åh så interesseret både i samvær, ferier og jul.

Har selv oplevet det samme. At to dage efter jeg havde vidnet i retten forlangte han, at få ham juleaften, selvom han normalt ikke holder jul.

Jeg håber for dig, at det bliver minimalt med samvær, at han hurtigt mister interessen, hvis der ikke skulle ske et mentalt mirakel med ham.

Jeg kender de følelser du tumler med lige pt og det er rædselsfuldt, fordi man jo kun ønsker tryghed for sit barn.

Ja desværre både godt og skidt for mig at vide man ikke er helt alene om at være den slags ting igennem men hold op det er hårdt og så at der kun bliver tilgodeset faren i den slags sager.

Anmeld

30. november 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Leneur skriver:

Ja desværre både godt og skidt for mig at vide man ikke er helt alene om at være den slags ting igennem men hold op det er hårdt og så at der kun bliver tilgodeset faren i den slags sager.

Det er enormt angstfyldt, at vide systemet tager mere hensyn til faren end til barnet.

Men det vil under alle omstændigheder blive minimalt med samkvem (timemæssigt af gangen) til at starte med.
Og så mister han forhåbentligt interessen, når han finder ud af, at det ikke bare er sjov og ballade at passe børn.

Din eks lyder dog meget syg. Tænk at bruge så meget tid på at genere et andet menneske i stedet for at skabe sig et liv selv.

Synes det er virkelig synd for dig og Silje, at I skal igennem det her. I har min dybeste sympati og medfølelse.

Anmeld

30. november 2011

Leneur

Mussen2 skriver:

Håber alt det bedste for dig. Ønsker dig styrke for den får du brug for. Håber du har et godt bagland, som kan hjælpe og støtte dig

Tak. Ja må vist desværre omkring lægen og få de antidepressiver jeg sådan frygter men kan snart ikke blive ved med at mobilisere min styrke. Heldigvis er Silje stadig så dejligt upåvirket og er den glade, sprudlende, nysgerrige, frække pige hun plejer at være, så på hende kan jeg jo se at jeg til stadighed gør det godt med hende.

Mit bagland er heldigvis i orden. Ved virkeligt ikke hvad jeg skulle gøre uden min kære familie og jeg stod med det hele helt alene.

Anmeld

30. november 2011

Leneur

RGN skriver:

Det er enormt angstfyldt, at vide systemet tager mere hensyn til faren end til barnet.

Men det vil under alle omstændigheder blive minimalt med samkvem (timemæssigt af gangen) til at starte med.
Og så mister han forhåbentligt interessen, når han finder ud af, at det ikke bare er sjov og ballade at passe børn.

Din eks lyder dog meget syg. Tænk at bruge så meget tid på at genere et andet menneske i stedet for at skabe sig et liv selv.

Synes det er virkelig synd for dig og Silje, at I skal igennem det her. I har min dybeste sympati og medfølelse.

Åh hvor er du sød og er så ked af at jeg lige pt ikke har så meget overskud til også at være her for alle i dejlige damer der også har brug for min støtte og jeg for det meste blot læsser mere l... af.

Ja han er syg men så det jo desværre først for sent. Du gav mig faktisk en ide, for er overbevist om at han har udgivet sig for en anden mens han desperat prøvede på at få mig tilbage. Måske politiet vil hjælpe selvom det er længe siden.

Anmeld

30. november 2011

Leneur

wamse skriver:

bofællesskabet er droppet 

Øv, da.

Anmeld

30. november 2011

Lisbeth85

Sender og en masse tanker i din retning. Håber det hele går bedst for alle parter indblandet

Anmeld

30. november 2011

Leneur

Lisbeth85 skriver:

Sender og en masse tanker i din retning. Håber det hele går bedst for alle parter indblandet

Tak håber jeg også det gør...

Anmeld

30. november 2011

Rosa

For filan, hvor er det dog træls 

Kan det forresten passe at jeg så dig og din datter på legepladsen i 8660 udenfor hvor du bor i går? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.