Så er mit værste mareridt blevet til en realitet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Leneur

Toshiba skriver:

min datters far har truet både hende og mig på livet på skrift som jeg havde med - politiet har fjernet ham fra min adresse osv osv - han fik da samvær... bare overvåget

Ja det er grotesk at det vitterligt altid er faren der får ret i den slags sager. Håber da at hvis han får samvær at det bliver overvåget også og at han til sidst bliver træt af det, eller at han ikke dukker op til det, så det bliver ændret igen. Han har nemlig desværre ikke ret meget respekt for andres tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Toshiba

Leneur skriver:

Ja det er grotesk at det vitterligt altid er faren der får ret i den slags sager. Håber da at hvis han får samvær at det bliver overvåget også og at han til sidst bliver træt af det, eller at han ikke dukker op til det, så det bliver ændret igen. Han har nemlig desværre ikke ret meget respekt for andres tid.

du skal bare KRÆVE det bliver overvåget enten i statsamtet - eller af familie..

Mine forældre blev "samværsforældre" til overvågningen.... det var så 1½ time hver lørdag - jeg skulle selvfølgelig også være der

Anmeld

30. november 2011

Leneur

Toshiba skriver:

du skal bare KRÆVE det bliver overvåget enten i statsamtet - eller af familie..

Mine forældre blev "samværsforældre" til overvågningen.... det var så 1½ time hver lørdag - jeg skulle selvfølgelig også være der

Ja men ingen i min familie ønsker at stille op til det og det kan jeg da godt forstå, så det må blive på neutral grund med en udenforstående indover.

Nu vil jeg lige nulre med min helt igennem fantastiske dejlige datter inden sengetid. Hun har hygget og leget men tager sig til håret, så det er tegn på at gøre natteklar og putte på sofaen.

Anmeld

30. november 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Man skulle tro, at det var løgn.

At fædre bruger deres børn for at ramme mødrene. Desværre ses det rigtig tit, at de pludselig bliver ih og åh så interesseret både i samvær, ferier og jul.

Har selv oplevet det samme. At to dage efter jeg havde vidnet i retten forlangte han, at få ham juleaften, selvom han normalt ikke holder jul.

Jeg håber for dig, at det bliver minimalt med samvær, at han hurtigt mister interessen, hvis der ikke skulle ske et mentalt mirakel med ham.

Jeg kender de følelser du tumler med lige pt og det er rædselsfuldt, fordi man jo kun ønsker tryghed for sit barn.

Anmeld

30. november 2011

Mussen2

Håber alt det bedste for dig. Ønsker dig styrke for den får du brug for. Håber du har et godt bagland, som kan hjælpe og støtte dig

Anmeld

30. november 2011

Leneur

AnneP skriver:

Kram! -og håber din kamp giver "pote"

Tak, håber jeg også...

Anmeld

30. november 2011

Leneur

-Sigrid- skriver:

Håber du vinder - især når han svindler 

Ja for Silje's skyld vil jeg gøre alt for at han ikke får noget som helst med hende at gøre.

Anmeld

30. november 2011

Leneur

wamse skriver:

Sikke da en klaphat 

masser af kram til dig

Tak søde, håber også det snart bliver godt hos jer og bofællesskabet.

Anmeld

30. november 2011

wamse

Leneur skriver:

Tak søde, håber også det snart bliver godt hos jer og bofællesskabet.

bofællesskabet er droppet 

Anmeld

30. november 2011

Leneur

lotchen skriver:

Der er et specielt sted i Helvede til sådan nogle narrøve... Men selvfølgelig en ringe trøst at der går noget tid inden karma kommer og rammer ham i røven...

Ja ved godt jeg ikke må sige det men han er den eneste jeg nogen gange drømmer død og ødelæggelse henover. Ikke engang min banemand som lille har jeg ønsket så meget ondt for, så er det sgu' slemt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.