Så er mit værste mareridt blevet til en realitet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Aprilmor11

Leneur skriver:

tænkte nok det var dig... Der skal desværre meget til førend de ikke giver samvær også det jeg frygter men I bliver jo indkaldt til møde begge to med en sagsbehandler og en børnesagkyndig og så snakker i om tingene og hvis i ikke kan blive enige, afgør de hvordan og hvorledes samværet skal foregå.

Okay. Puha. Håber det bedste for jer. Og for min søn. Nu må vi se. Ville du ikke skrive, hvordan det er gået, når i har fået en afklaring ? Altså, du skal ikke føle dog tvunget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Leneur

Aprilmor11 skriver:

Okay. Puha. Håber det bedste for jer. Og for min søn. Nu må vi se. Ville du ikke skrive, hvordan det er gået, når i har fået en afklaring ? Altså, du skal ikke føle dog tvunget.

Hvornår skal i til møde? Vi skal 3 dage inde i det nye år, så lidt træls at have hængene henover julen men prøver at få det bedste ud af det.

Jeg skal nok skrive når det er.

Anmeld

10. december 2011

Aprilmor11

Leneur skriver:

Hvornår skal i til møde? Vi skal 3 dage inde i det nye år, så lidt træls at have hængene henover julen men prøver at få det bedste ud af det.

Jeg skal nok skrive når det er.

Ved det ikke. Han har først lige sendt papirne. Åhh, hvor træls for dig. Der kunne have været rat at have fået det overstået inden jul. Jeg For at det går godt

Anmeld

18. december 2011

Albatrods.

Det er umuligt i Dk at komme uden om samværdet mellem far og barn ! jeg har undersøgt alt til bunden

Anmeld

19. december 2011

Leneur

Albatrods. skriver:

Det er umuligt i Dk at komme uden om samværdet mellem far og barn ! jeg har undersøgt alt til bunden

Ja jeg ved det godt men vil gøre mit til at det bliver så besværligt for ham som overhovedet muligt at han til sidst bliver træt af det, bla ved overvåget samvær.

Anmeld

19. december 2011

Albatrods.

Leneur skriver:

Ja jeg ved det godt men vil gøre mit til at det bliver så besværligt for ham som overhovedet muligt at han til sidst bliver træt af det, bla ved overvåget samvær.

jeg forstår dig. er selv i samme båd, og er taget ud af dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.