at forælle nyheden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Kay

foto på lærred skriver:

ala det her:

Du kan ikke med det samme
få billedet til denne ramme
Men i efteråret dette år
du et dugfrisk billede får
For når september måned er omme
så vil storken komme

Jeg har købt min mor en bog i dag... stor peterpedal bog med mange historier i... og den tænker jeg at skrive noget i... et digt eller noget til bedstemor.... skal bare lige finde ud af hvad jeg skal skrive....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

DitteFisk

Kay skriver:

hihi... den går ik for os når det er vores første

Det kan jeg selvfølgelig godt se, så bliver det svært  

Anmeld

1. december 2011

MelikkazMoar

Kay skriver:

sejt den har jeg aldrig hørt om...

havde jeg helelr ikke før jeg så den i en tråd herinde  igår

Anmeld

1. december 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Første gang fortalte vi det bare, mistede i 16. uge.

Anden gang faldt det sammen med påsken, så mine forældre fik et gækkebrev i postkassen. "Jeres titler står med prikker pas på de ikke stikker - ...... og ......

De virkede fint, det var afleveret i postkassen, ikke sendt så der var ingen stempler. De gætte først på at det var fra nogle venner i byen, men kunne ikke få det til at passe med "titler" og prikkerne :-) Til sidst gættede de det og gækkebrevet har de stadig.

Svigermor fik nyheden da vi kigge på rækkehus og underskrev konttakten. Vi havde jo snart brug for lidt ekstra plads.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

1. december 2011

Mussen2

1. gag den efterhånden knde, men stadig enormt søde med at give dem en ramme med digtet om at fyldet kommer senere.

2. gang et gavekort- hjemmelavet med et billede af en stork og derpå en beskrivelse i gavekort stil

Anmeld

1. december 2011

sofiell89

Kay skriver:

ja denne har snart været oppe opg vænde 1000 gange...

men hvordan fortalte i jeres forældre/svigerforældre om at i var gravide???

vi skal fortælle de det i weekenden... og min svigermor ved vi skal havde en sy opskrift og noget stof da hun elsker at sy... men mine foældre ved vi ikke.... heller ik mine bedste forældre....

så har i nogle gode ideer???

Vi havde fundet en lille nipsting, som var en baby i vugge. Vi købte nogle tykke lys, som vi stilte på en plade med baby i midten. Pakkede den ind og gav både min far + svigerforældrene det. Vi lod som ingenting, indtil de selv opdagede det..

Anmeld

4. december 2011

M (:

Kay skriver:

Jeg har købt min mor en bog i dag... stor peterpedal bog med mange historier i... og den tænker jeg at skrive noget i... et digt eller noget til bedstemor.... skal bare lige finde ud af hvad jeg skal skrive....

Åh, vil gerne have en update på, hvordan det gik med at fortælle nyheden her i weekenden!

Anmeld

4. december 2011

Kay

M (: skriver:

Åh, vil gerne have en update på, hvordan det gik med at fortælle nyheden her i weekenden!

det gik rigtig godt....

mine forældre blev rigtig glade... min lillebror fik en brøndby sut (både mig og min bror er brønbyfans) men et kort hvor der stod at han skulle passe på den indtil det blev sommer

men er sååå nervøs for at skulle fortælle svigerfamilien det i morgen...

Anmeld

4. december 2011

M (:

Kay skriver:

det gik rigtig godt....

mine forældre blev rigtig glade... min lillebror fik en brøndby sut (både mig og min bror er brønbyfans) men et kort hvor der stod at han skulle passe på den indtil det blev sommer

men er sååå nervøs for at skulle fortælle svigerfamilien det i morgen...

Ej, hvor dejligt! Stort tillykke

Hvorfor er du bekymret for svigerfamilien? Bliver de ikke glade?

Anmeld

4. december 2011

Kay

M (: skriver:

Ej, hvor dejligt! Stort tillykke

Hvorfor er du bekymret for svigerfamilien? Bliver de ikke glade?

jeg er oik sikekr på de bliver glade...

min familie er meget forskellig fra min svigerfamilie.... mine viser meget glæde og er nysgerrie spørg om ting og sådan... hvor svigerne ik er så entusiastiske... viser ik meget glæde, spørg slet ikke ind... og virker (som jeg ser det) ligeglade... det tror jeg ik de er... men når man er vennet til noget andet...

blev bare så skuffet over deres reaktion over vi skulle giftes... de sagde ikke engang tillykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.