at forælle nyheden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Kay

LunaLykke skriver:

Vi var hjemme hos mine forældre og spise for at fortælle dem det. Men fordi vi er unge og det ikke var planlagt, og fordi at vi på det tidspunkt ikke vidste om vi ville beholde det, så var jeg mega nervøs. 

Fik ikke sagt det under middagen, og havde faktisk fået sko og jakke på og var på vej ud af døren, da min kæreste bad mig tage mig sammen og sige det. Så vi måtte af med jakke igen, og lige samle mine forældre i stuen. Så brød jeg sammen og hulkede "jeg er gravid", men de tog det rigtig pænt.

Næste gang, satser jeg på en mere planlagt baby, så der er vi nok lidt mere kreative

ej det kan jeg godt forstå og kan godt forstå du var nervøs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

tak hvor er du sød

Til min mor gjorde jeg følgende.:
Lavede en email med overskriften: Kan du gætte?Mailen indholdte et billede af de 4 positivetest også skrev jeg:'
Kan du gætte hvad du skal være?

Sådan ca. d. 8 maj?

Jaaaaaa, det er helt rigtigt, du skal være mormor..

Sendte mailen og ringede hende op og sagde hun skulle tjekke hendes mail for jeg havde sendt en kædemail til hende (Hun tror allltid det er virusmails så derfor ringer jeg til hende og siger hun godt må åbne dem..)

Hun læste mailen, der var helt stille og så sagde hun HVAFFOR NOGET, så var der stille og hun skreg tillykke, er det rigtig, så græd hun, snakkede lidt om uddannelse, og skreg og græd igen. hahahaha..

Der tog vi virkelig fusen på hende. Glæder mig allerede til næste gang det skal fortælles igen, det skal bare ende lykkeligere.

Anmeld

30. november 2011

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Til min mor gjorde jeg følgende.:
Lavede en email med overskriften: Kan du gætte?Mailen indholdte et billede af de 4 positivetest også skrev jeg:'
Kan du gætte hvad du skal være?

Sådan ca. d. 8 maj?

Jaaaaaa, det er helt rigtigt, du skal være mormor..

Sendte mailen og ringede hende op og sagde hun skulle tjekke hendes mail for jeg havde sendt en kædemail til hende (Hun tror allltid det er virusmails så derfor ringer jeg til hende og siger hun godt må åbne dem..)

Hun læste mailen, der var helt stille og så sagde hun HVAFFOR NOGET, så var der stille og hun skreg tillykke, er det rigtig, så græd hun, snakkede lidt om uddannelse, og skreg og græd igen. hahahaha..

Der tog vi virkelig fusen på hende. Glæder mig allerede til næste gang det skal fortælles igen, det skal bare ende lykkeligere.

hihi cool ide

kæresten har snakket noget om at han sys min mor og far skal havde et lille træ... som skal stå i deres have... med en lille sut og et brev på... evt. med et digt...

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

hihi cool ide

kæresten har snakket noget om at han sys min mor og far skal havde et lille træ... som skal stå i deres have... med en lille sut og et brev på... evt. med et digt...

Hehe, cool og cool.. Det var faktisk fordi jeg var bange for reaktionen fra min familie... :O Så ænkte, hvis hun begyndte på noget kunne jeg bare smække på.. Det var min kæreste der fortalte det til min far og søster.. Næste gang har jeg dog mod på at gøre det selv.
Jeg er kun 21 og under udd.. Dog overrasker det ingen vi vil have børn tidligt. Meeeeen var sku alligevel lidt bange for at blive dømt.

eij det var også en søøøød måde at gøre det på.

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

hihi cool ide

Har lige læst den...Øv det sætter minderne igang.. Nå men havde skrevet under billedet:
EN STOR NYHED KAN OGSÅ VÆRE EN LILLE..

KAn du gætte hvad du skal være ca. d. 8. maj

Det er nemlig rigtigt, du skal være MORMOR:

Synes den der med en stor nyhed... den er sååååå sød.

Anmeld

30. november 2011

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe, cool og cool.. Det var faktisk fordi jeg var bange for reaktionen fra min familie... :O Så ænkte, hvis hun begyndte på noget kunne jeg bare smække på.. Det var min kæreste der fortalte det til min far og søster.. Næste gang har jeg dog mod på at gøre det selv.
Jeg er kun 21 og under udd.. Dog overrasker det ingen vi vil have børn tidligt. Meeeeen var sku alligevel lidt bange for at blive dømt.

eij det var også en søøøød måde at gøre det på.

hihi... ja der er flere i familien og blandt venner der ved vi har kæmpet... og jeg glæder mig rigtig meget til at kunne fortælle de det... men lige nu bliver det kun til jer her inde... min nærmeste veninde og vores forældre og søskende... så må resten vente

Anmeld

30. november 2011

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Har lige læst den...Øv det sætter minderne igang.. Nå men havde skrevet under billedet:
EN STOR NYHED KAN OGSÅ VÆRE EN LILLE..

KAn du gætte hvad du skal være ca. d. 8. maj

Det er nemlig rigtigt, du skal være MORMOR:

Synes den der med en stor nyhed... den er sååååå sød.

det er det også... hihi

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

hihi... ja der er flere i familien og blandt venner der ved vi har kæmpet... og jeg glæder mig rigtig meget til at kunne fortælle de det... men lige nu bliver det kun til jer her inde... min nærmeste veninde og vores forældre og søskende... så må resten vente

Det er sååå fedt at blive lykønsket og se folks reaktioner. Ihhhhh...
Kan godt forstå i venter emd at sige det tl resten..
Næste gang er der kun et par veninder der får det at vide..Resten, selv forældre må vente til efter NF.

Anmeld

30. november 2011

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er sååå fedt at blive lykønsket og se folks reaktioner. Ihhhhh...
Kan godt forstå i venter emd at sige det tl resten..
Næste gang er der kun et par veninder der får det at vide..Resten, selv forældre må vente til efter NF.

uhh det tror jeg ik jeg ville kunne.... ik vente så længe...

sidder lige og prøver at finde ud af hvornår jeg ca. har termin... det er jo pisse svært... godt jeg skal til termins scanning... men gad godt havde det ca. nu....

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

uhh det tror jeg ik jeg ville kunne.... ik vente så længe...

sidder lige og prøver at finde ud af hvornår jeg ca. har termin... det er jo pisse svært... godt jeg skal til termins scanning... men gad godt havde det ca. nu....

Hvis jeg skulle give dig et bud vil jeg sige uge 4-5-6 er du i.

Haha... Altså jeg tog bare d. 26 august og gik 4 uger frem og 4 uger frem og landte på den 18 november.. Dvs hvis du havde en regelmæssig cuklus på 28 dage ville du skulle have haft din mens d 18 november hvorfor det ville være normalt at teste negativ d. 12.

Gav det mening?? Så mit gæt er at du er i 5+5.. Men det er blot et gæt.

Vi har valgt at vi næste gang først siger det efter NF fordi min svigermor ikke kan holde kæft.. Og nu gik det jo desværre galt sidst og ejg fortræd ikke vi havde fortalt det til familien, men fortræd min svigermor ahvde været ude om sig med nyheden. Hvis vi havde en famlie der kunne holde tæt, ja så havde jeg sagt det til dem med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.