at forælle nyheden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

M (:

Kay skriver:

jeg er oik sikekr på de bliver glade...

min familie er meget forskellig fra min svigerfamilie.... mine viser meget glæde og er nysgerrie spørg om ting og sådan... hvor svigerne ik er så entusiastiske... viser ik meget glæde, spørg slet ikke ind... og virker (som jeg ser det) ligeglade... det tror jeg ik de er... men når man er vennet til noget andet...

blev bare så skuffet over deres reaktion over vi skulle giftes... de sagde ikke engang tillykke...

Hm, øv at det skal være sådan, og at sådan en åndssvag svigerfamilie så nemt kan slå skår i glæden.. Ved de ikke, hvor meget i har kæmpet?

Hvis de ikke tager det pænt er det jo heldigvis godt, at det "kun" er din svigerfamilie.. Ville personligt ikke kunne bære det, hvis det var "min" familie, der ikke ville blive jublende glade..

Kan dog sagtens sætte mig ind i, hvordan du har det for min svigerfamilie er lidt på samme måde - i hvert fald, hvis man sammenligner den med min egen familie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Pige2009

Kay skriver:

det gik rigtig godt....

mine forældre blev rigtig glade... min lillebror fik en brøndby sut (både mig og min bror er brønbyfans) men et kort hvor der stod at han skulle passe på den indtil det blev sommer

men er sååå nervøs for at skulle fortælle svigerfamilien det i morgen...

Hvor skønt Held og lykke med imorgen De bliver da også super glade...

Anmeld

5. december 2011

Kay

M (: skriver:

Hm, øv at det skal være sådan, og at sådan en åndssvag svigerfamilie så nemt kan slå skår i glæden.. Ved de ikke, hvor meget i har kæmpet?

Hvis de ikke tager det pænt er det jo heldigvis godt, at det "kun" er din svigerfamilie.. Ville personligt ikke kunne bære det, hvis det var "min" familie, der ikke ville blive jublende glade..

Kan dog sagtens sætte mig ind i, hvordan du har det for min svigerfamilie er lidt på samme måde - i hvert fald, hvis man sammenligner den med min egen familie..

nej de ved ik hvor meget vi har kæmpet... det er lige netop det... men lige meget hvad slår jeg ikke svigermors kamp for at få sinde 2 sønner... og den ene der så blev født for tidligt... så derfor har jeg ikke ville sige noget... for den historie fortæller hun bare hele tiden...

de tog det pænt nok... jeg kan ik rigtig læse dem da de ik viser meget følelser i den familie... men kæresten siger de var glade.... så det må jeg vel tro på... min familie jubler når de er glade... min svigerfamilie smiler næsten ikke engang.. men sådan er det jo

de sagde da tillykke... eller sviger mor og far samt svogers kæreste... men svoger sagde ikke et ord... han ingorere mig altid... medmindre han har noget at sige han tror vil iritere mig.... så ham undgår jeg bare at snakke med....

Anmeld

5. december 2011

HopinWishin

Vi havde prøvet i 2,5 år at blive gravide, men det vidste forældrene ikke

Så fik vi svar i freedags, og min kæreste ringer så grædende til sine forældre og fortæller det... (jeg ville gerne ha været ude hos dem.. men han var alt for spændt).

Om aftenen tog vi ud til mine forældre.. og jeg havde indspillet en besked på en bamse. Så trykkede min mor på den.. og den sagde så ''hej mormor og morfar vil I passe godt på min bamse indtil jeg kommer til verden til sommer''...

og så var der ikke et øje tørt, og bamsen er blevet trykket på rigtig mange gange siden da =)

Anmeld

5. december 2011

Kay

HopinWishin skriver:

Så fik vi svar i freedags, og min kæreste ringer så grædende til sine forældre og fortæller det... (jeg ville gerne ha været ude hos dem.. men han var alt for spændt).

Om aftenen tog vi ud til mine forældre.. og jeg havde indspillet en besked på en bamse. Så trykkede min mor på den.. og den sagde så ''hej mormor og morfar vil I passe godt på min bamse indtil jeg kommer til verden til sommer''...

og så var der ikke et øje tørt, og bamsen er blevet trykket på rigtig mange gange siden da =)

nej en fed ide med bamsen.. hihi

Anmeld

5. december 2011

Frk-Lotusblomst

HopinWishin skriver:

Ej jeg blev så rørt over den med bamsen at jeg fik tårer i øjnene..

Anmeld

5. december 2011

HopinWishin

Frk-Lotusblomst skriver:

hihi..

Anmeld

5. december 2011

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

er du altid så følsom eller er der noget hormonelt i gærde??? 

Anmeld

5. december 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

er du altid så følsom eller er der noget hormonelt i gærde??? 

Der er desværre ikke noget hormonelt i gærde. Gid der var.. Venter blot på mens så jeg kan starte på p-piller igen og holde pause fra PB.

Jeg er vist det man kalder for RET SÅ FØLSOM... Så forestil dig hvordan jeg var da jeg var gravid. HÆHÆHÆHÆH.. Der var en dag, lige pludselig under aftensmaden med mad i munden, begyndte jeg at græde.. Vidste ikke hvorfor og manden, ja han grinte jo bare. HAHAHA.

Anmeld

5. december 2011

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Der er desværre ikke noget hormonelt i gærde. Gid der var.. Venter blot på mens så jeg kan starte på p-piller igen og holde pause fra PB.

Jeg er vist det man kalder for RET SÅ FØLSOM... Så forestil dig hvordan jeg var da jeg var gravid. HÆHÆHÆHÆH.. Der var en dag, lige pludselig under aftensmaden med mad i munden, begyndte jeg at græde.. Vidste ikke hvorfor og manden, ja han grinte jo bare. HAHAHA.

hihihi.... det er også iorden at være følsom...

jeg er blevet det stik modsatte... plejer at være sådan mellem ting... nu er jeg bare blevet hård som is... men mon ik det vender på et tidspunkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.