at forælle nyheden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

hihihi.... det er også iorden at være følsom...

jeg er blevet det stik modsatte... plejer at være sådan mellem ting... nu er jeg bare blevet hård som is... men mon ik det vender på et tidspunkt...

Det vil jeg sku gerne prøve at være.. hehe.
Nogen gange kan det godt være lidt pinligt altid at være den første til at få tårer i øjnene og altid være den sidste tårerne forsvinder ved. hehe.

Det skal nu nok vende.. Lige pludselig og 180 grader

Har du haft snakket med lægen og terminsscanning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Det vil jeg sku gerne prøve at være.. hehe.
Nogen gange kan det godt være lidt pinligt altid at være den første til at få tårer i øjnene og altid være den sidste tårerne forsvinder ved. hehe.

Det skal nu nok vende.. Lige pludselig og 180 grader

Har du haft snakket med lægen og terminsscanning??

ja det kan jeg godt forestille mig

jeps... jeg skal scannes d. 13 december kl. 13.30... og har fået lov at smute fra arbejde... fuuuuck hvor jeg glæder mig.... der er nu kun lidt over 7 dage til.... ihhh hvorfor er det ik bare i morgen

Anmeld

5. december 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

ja det kan jeg godt forestille mig

jeps... jeg skal scannes d. 13 december kl. 13.30... og har fået lov at smute fra arbejde... fuuuuck hvor jeg glæder mig.... der er nu kun lidt over 7 dage til.... ihhh hvorfor er det ik bare i morgen

hehe, men det er vel en del af min charme...

Nej hvor feeedt.. Ja der er ikke længe til. Selvom det føles som en evighed... Men så igen, så skulle der jo gerne være hjerteblink.. det bliver da for fed en dag.

Anmeld

5. december 2011

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe, men det er vel en del af min charme...

hvor feeedt.. Ja der er ikke længe til. Selvom det føles som en evighed... Men så igen, så skulle der jo gerne være hjerteblink.. det bliver da for fed en dag.

hihi ja en del af din charme

ja... det skulle der jo helst være...

kunne ikke dy mig her for lidt siden... havde 6 tests tilbage fra billigeteste.dk... og var bare lige nød til at tage en... også for at se om stregen blev tydligere... og det blev den... meget.... hihihihih.... tror det er ved at gå op for mig....

Anmeld

5. december 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

hihi ja en del af din charme

ja... det skulle der jo helst være...

kunne ikke dy mig her for lidt siden... havde 6 tests tilbage fra billigeteste.dk... og var bare lige nød til at tage en... også for at se om stregen blev tydligere... og det blev den... meget.... hihihihih.... tror det er ved at gå op for mig....

hahaha. Det gjorde jeg også. Ikke nok med jeg tog 4 teste på dagen i samme tiskop, så tog jeg også en 2 dage efter o.s.v.

Det var såå uvirkeligt.

Anmeld

5. december 2011

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

hahaha. Det gjorde jeg også. Ikke nok med jeg tog 4 teste på dagen i samme tiskop, så tog jeg også en 2 dage efter o.s.v.

Det var såå uvirkeligt.

ja lige netop uvirkeligt... og hvad nu hvis den pludselig blev svarege... der må holdes øje med den må der den fine streg...

Anmeld

5. december 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

ja lige netop uvirkeligt... og hvad nu hvis den pludselig blev svarege... der må holdes øje med den må der den fine streg...

hehe ja... Nu er det ikke for at gøre dig nervøs eller noget men den allermest positive test jeg fik vr hos lægen 8+3, meget kraftig, nærmest mere end kontrolstregen.... Dog røg jeg samme dag til akut scanning og fik en uge senere svar på at fosteret var gået til i uge 4-5. Så den kan sagtens være meget positiv..

Meeeeeeeen, test du bare løs og se din smukke streg blive endnu mere kraftig. og glæd dig til terminsscanning.. Det blvier stort at se den lille.

Anmeld

5. december 2011

M (:

Kay skriver:

nej de ved ik hvor meget vi har kæmpet... det er lige netop det... men lige meget hvad slår jeg ikke svigermors kamp for at få sinde 2 sønner... og den ene der så blev født for tidligt... så derfor har jeg ikke ville sige noget... for den historie fortæller hun bare hele tiden...

de tog det pænt nok... jeg kan ik rigtig læse dem da de ik viser meget følelser i den familie... men kæresten siger de var glade.... så det må jeg vel tro på... min familie jubler når de er glade... min svigerfamilie smiler næsten ikke engang.. men sådan er det jo

de sagde da tillykke... eller sviger mor og far samt svogers kæreste... men svoger sagde ikke et ord... han ingorere mig altid... medmindre han har noget at sige han tror vil iritere mig.... så ham undgår jeg bare at snakke med....

Øv med sådan en belastende svigermor

Puha, godt at det gik godt trods alt, og at der ikke kom en scene. Jeg forstår bare virkelig ikke, at folk ikke bare kan være glade på ens vegne, og at de ikke bare accepterer, at det ikke er deres valg!

Ja, desværre. Det er lidt samme mønster i min familie/min kærestes. Min mor ville nærmest danse glædesdans, og frygter, at hans mor bare vil være lidt sådan "hm". 

Skod svoger.. Lyder ikke til, at du har været specielt heldig med den side af familien - godt at din kæreste vejer op for det hele

Anmeld

6. december 2011

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe ja... Nu er det ikke for at gøre dig nervøs eller noget men den allermest positive test jeg fik vr hos lægen 8+3, meget kraftig, nærmest mere end kontrolstregen.... Dog røg jeg samme dag til akut scanning og fik en uge senere svar på at fosteret var gået til i uge 4-5. Så den kan sagtens være meget positiv..

Meeeeeeeen, test du bare løs og se din smukke streg blive endnu mere kraftig. og glæd dig til terminsscanning.. Det blvier stort at se den lille.

ja... man er jo aldrig garanteret noget.... glæder mig bare sååå meget....

Anmeld

6. december 2011

Kay

M (: skriver:

Øv med sådan en belastende svigermor

Puha, godt at det gik godt trods alt, og at der ikke kom en scene. Jeg forstår bare virkelig ikke, at folk ikke bare kan være glade på ens vegne, og at de ikke bare accepterer, at det ikke er deres valg!

Ja, desværre. Det er lidt samme mønster i min familie/min kærestes. Min mor ville nærmest danse glædesdans, og frygter, at hans mor bare vil være lidt sådan "hm". 

Skod svoger.. Lyder ikke til, at du har været specielt heldig med den side af familien - godt at din kæreste vejer op for det hele

ja rigtig dejligt at han vejer op for det hele

ved også at kærestens morfar bliver glad men han bor bare helt oppe i nordjylland....

men håber da de vænder sig til tanken....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.