Kay skriver:
nej de ved ik hvor meget vi har kæmpet... det er lige netop det... men lige meget hvad slår jeg ikke svigermors kamp for at få sinde 2 sønner... og den ene der så blev født for tidligt... så derfor har jeg ikke ville sige noget... for den historie fortæller hun bare hele tiden...
de tog det pænt nok... jeg kan ik rigtig læse dem da de ik viser meget følelser i den familie... men kæresten siger de var glade.... så det må jeg vel tro på... min familie jubler når de er glade... min svigerfamilie smiler næsten ikke engang.. men sådan er det jo 
de sagde da tillykke... eller sviger mor og far samt svogers kæreste... men svoger sagde ikke et ord... han ingorere mig altid... medmindre han har noget at sige han tror vil iritere mig.... så ham undgår jeg bare at snakke med....
Øv med sådan en belastende svigermor 
Puha, godt at det gik godt trods alt, og at der ikke kom en scene. Jeg forstår bare virkelig ikke, at folk ikke bare kan være glade på ens vegne, og at de ikke bare accepterer, at det ikke er deres valg!
Ja, desværre. Det er lidt samme mønster i min familie/min kærestes. Min mor ville nærmest danse glædesdans, og frygter, at hans mor bare vil være lidt sådan "hm".
Skod svoger.. Lyder ikke til, at du har været specielt heldig med den side af familien - godt at din kæreste vejer op for det hele 
Anmeld