at forælle nyheden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvis jeg skulle give dig et bud vil jeg sige uge 4-5-6 er du i.

Haha... Altså jeg tog bare d. 26 august og gik 4 uger frem og 4 uger frem og landte på den 18 november.. Dvs hvis du havde en regelmæssig cuklus på 28 dage ville du skulle have haft din mens d 18 november hvorfor det ville være normalt at teste negativ d. 12.

Gav det mening?? Så mit gæt er at du er i 5+5.. Men det er blot et gæt.

Vi har valgt at vi næste gang først siger det efter NF fordi min svigermor ikke kan holde kæft.. Og nu gik det jo desværre galt sidst og ejg fortræd ikke vi havde fortalt det til familien, men fortræd min svigermor ahvde været ude om sig med nyheden. Hvis vi havde en famlie der kunne holde tæt, ja så havde jeg sagt det til dem med det samme.

det kan jeg rigtig godt forstå... så ville jeg nok også vente... øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Kay

Kay skriver:

hmmm lydder meget sansyntlig med det du skriver ellers... forresten

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

Jeg undskylder lige for at jeg bytter rundt på æ og ø , De sidder ulogisk på mit tastatur.

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

Frk-Lotusblomst skriver:

Til min mor gjorde jeg følgende.:
Lavede en email med overskriften: Kan du gætte?Mailen indholdte et billede af de 4 positivetest også skrev jeg:'
Kan du gætte hvad du skal være?

Sådan ca. d. 8 maj?

Jaaaaaa, det er helt rigtigt, du skal være mormor..

Sendte mailen og ringede hende op og sagde hun skulle tjekke hendes mail for jeg havde sendt en kædemail til hende (Hun tror allltid det er virusmails så derfor ringer jeg til hende og siger hun godt må åbne dem..)

Hun læste mailen, der var helt stille og så sagde hun HVAFFOR NOGET, så var der stille og hun skreg tillykke, er det rigtig, så græd hun, snakkede lidt om uddannelse, og skreg og græd igen. hahahaha..

Der tog vi virkelig fusen på hende. Glæder mig allerede til næste gang det skal fortælles igen, det skal bare ende lykkeligere.

Årh så fik jeg tårer i øjnene  hvor rørende.

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Hasselnødden skriver:

Årh så fik jeg tårer i øjnene  hvor rørende.

Det var også virkelig fedt..
Teksten under billedet var: EN STOR NYHED KAN OGSÅ VÆRE EN LILLE..

^^I love it... Og det bliver helt sikkert facebook opdateringen når den tid kommer.

Anmeld

30. november 2011

MelikkazMoar

Kay skriver:

ja denne har snart været oppe opg vænde 1000 gange...

men hvordan fortalte i jeres forældre/svigerforældre om at i var gravide???

vi skal fortælle de det i weekenden... og min svigermor ved vi skal havde en sy opskrift og noget stof da hun elsker at sy... men mine foældre ved vi ikke.... heller ik mine bedste forældre....

så har i nogle gode ideer???

jeg så noget om en bedste forældre bog idag, og sådan en skal mine forældre have næste gang jeg bliver gravid, så må vi se om de selv regner den ud

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

hmmm lydder meget sansyntlig med det du skriver ellers... forresten

hehe, udover at jeg ville have du skulle være gravid i 45 uger. HAHAHA.

Nyterminsgæt = 27. juli. - 3. august..

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

MelikkazMoar skriver:

jeg så noget om en bedste forældre bog idag, og sådan en skal mine forældre have næste gang jeg bliver gravid, så må vi se om de selv regner den ud

Sådan een gav vi Elias bedsteforældre i julegave 2010 da han var ca. 1 år. Min mands forældre blev vildt glade for den, mens mine mente jeg gav dem den fordi jeg mente at de ikke kunne finde ud af at være bedsteforældre...  

Anmeld

1. december 2011

foto på lærred

Kay skriver:

uhh et digt... det var måske ikke så ringe en ide...

og ja det er også ret nyt at jeg er gravid men familien ved vi har været igang og i bahandling... så derfor får de det også hurtigt afhvide

ala det her:

Du kan ikke med det samme
få billedet til denne ramme
Men i efteråret dette år
du et dugfrisk billede får
For når september måned er omme
så vil storken komme

Anmeld

1. december 2011

MissTas

Kay skriver:

ja denne har snart været oppe opg vænde 1000 gange...

men hvordan fortalte i jeres forældre/svigerforældre om at i var gravide???

vi skal fortælle de det i weekenden... og min svigermor ved vi skal havde en sy opskrift og noget stof da hun elsker at sy... men mine foældre ved vi ikke.... heller ik mine bedste forældre....

så har i nogle gode ideer???

altså vi fik arrangeret at skulle ud til dem og spise hvor vi så havde lavet en positiv test. Så købte vi en buket blomster og satte testen ind i buketten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.