at forælle nyheden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.680 visninger
88 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2011

Kay

ja denne har snart været oppe opg vænde 1000 gange...

men hvordan fortalte i jeres forældre/svigerforældre om at i var gravide???

vi skal fortælle de det i weekenden... og min svigermor ved vi skal havde en sy opskrift og noget stof da hun elsker at sy... men mine foældre ved vi ikke.... heller ik mine bedste forældre....

så har i nogle gode ideer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Noahmor

Kay skriver:

vi skal fortælle de det i weekenden... og min svigermor ved vi skal havde en sy opskrift og noget stof da hun elsker at sy... men mine foældre ved vi ikke.... heller ik mine bedste forældre....

Jeg var så glad, så jeg ringede og fortalte dem det med næsten med det samme, jeg fandt ud af det. 

Så ingen kreative ideer herfra.

Men tusind gange tillykke med graviditeten. 

Anmeld

30. november 2011

Kay

Noahmor skriver:

Jeg var så glad, så jeg ringede og fortalte dem det med næsten med det samme, jeg fandt ud af det. 

Så ingen kreative ideer herfra.

Men tusind gange tillykke med graviditeten. 

mange tak

og ja.. har snakket i telefon ed min mor 3 gange siden jeg fandt ud af det... og er lige ved at sige det hvergang... men vil bare gerne være der når hun får det afvide...

Anmeld

30. november 2011

HeidiØ

Kay skriver:

Vi havde købt de der savlesmække fra babysam med skriften "morfars guldklump" osv.. Så fik de dem ud af det blå!  Ih altså det var nogle gode dage!

Anmeld

30. november 2011

Kay

HeidiØ skriver:

Vi havde købt de der savlesmække fra babysam med skriften "morfars guldklump" osv.. Så fik de dem ud af det blå!  Ih altså det var nogle gode dage!

ej hvor sødt.... det var da en god ide...

Anmeld

30. november 2011

lailamik

Kay skriver:

Jeg fortalte det til mne forælder ved at sige at vi nok kommer til at få brug for en ny bil (min setdfar er bilmekaniker og MEGET bilintreseret) for min kom nok til at være for lille nu um ca. ½ år 

Til hans forældre var det lige passet meget at vi var taget på ferie til Dk, og jeg var kommet ca. 10uger -der sagde vi bare som det var -hvor de begge var overlykkelige 

Anmeld

30. november 2011

Noahmor

Kay skriver:

mange tak

og ja.. har snakket i telefon ed min mor 3 gange siden jeg fandt ud af det... og er lige ved at sige det hvergang... men vil bare gerne være der når hun får det afvide...

Ja, jeg endte så også med at to styks tudende forældre i telefonen. 

Behøvedes jeg at sige at han er deres første barnebarn. 

Du kan jo også sige at I tager lidt guf med og så lave noget mad eller kage med baby tema. 

Eller sige noget med at hvalpene skal have en lillebror eller søster. (det var dig, der fik hvalpe, ikk?)

Anmeld

30. november 2011

Rosengreen

Kay skriver:

Med termin den 24. december var den lidt oplagt /p>

Vi havde købt sutter med teksten morfars bedste julegave, mormors bedste julegave, farmors bedste julegave og farfars bedste julegave..

De fik dem i en gave med et kort fra bettefisen hvor der bl.a. stod at de skulle passe godt på hendes sut indtil hun kom til verden 

Anmeld

30. november 2011

Masig

Jeg er også lidt i tvivl om hvordan vi skal sige det, men jeg tør næsten ikke en gave/ting a la en t-shirt eller hvad ved jeg, hvor der står noget på... Jeg er bare SÅ bange for hvis det skulle gå galt altså, så kan tingen jo ikke bruges... Tror bare jeg har virkelig svært ved at fatte at jeg endelig er gravid... Så jeg tror bare vi siger det, når mine forældre kommer på besøg her på søndag... Min sviger mor får en eller anden ting til jul, når det er gået mere op for os hehe... Men ved ikke hvad endnu, så læser lige med...

Anmeld

30. november 2011

K&S

Kay skriver:

Vi fortalte (sviger)forældre det hhv. den 23. og 24. december

De fik hver en værtsgave, som indeholdt et lille brev fra deres kommende barnebarn + en sut og en hagesmæk

Begge bedstemødre har sut og hagesmæk hængende fremme og Anton er nu 16 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.