at forælle nyheden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

K&S

Noahmor skriver:

Ja, jeg endte så også med at to styks tudende forældre i telefonen. 

Behøvedes jeg at sige at han er deres første barnebarn. 

Du kan jo også sige at I tager lidt guf med og så lave noget mad eller kage med baby tema. 

Eller sige noget med at hvalpene skal have en lillebror eller søster. (det var dig, der fik hvalpe, ikk?)

Hehe, her var farmor og farfar ligeså lykkelige og tudende, selvom det var deres 6. barnebarn - men farfar havde bare fået noget i øjet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Ved ikke hvordan i skal fortælle det til dine forældre..
Vil bare lige sige igen: HVor er det vildt altså.. <--- Mig da jeg hørte nyheden.
Igen stort tillykke..

Anmeld

30. november 2011

Bassemor<3

Jeg skrev et kort til mine svigerforældre hvor der stod noget i retningen af:

" invitation til fødselsdag, det er ca. den 13/2 på herning sygehus. tidspunktet kender vi ikke endnu, men vi håber det ikke bliver om natten. Vi glæder os alle 3 til at se jer" 

Anmeld

30. november 2011

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Ved ikke hvordan i skal fortælle det til dine forældre..
Vil bare lige sige igen: HVor er det vildt altså.. <--- Mig da jeg hørte nyheden.
Igen stort tillykke..

tak hvor er du sød

Anmeld

30. november 2011

Kay

babyboy2012 skriver:

Jeg skrev et kort til mine svigerforældre hvor der stod noget i retningen af:

" invitation til fødselsdag, det er ca. den 13/2 på herning sygehus. tidspunktet kender vi ikke endnu, men vi håber det ikke bliver om natten. Vi glæder os alle 3 til at se jer" 

det er lidt svært ¨når jeg ik har en termi n endnu... før termins scanning... men en rigtig sød ide... hvordan reagerede de??

Anmeld

30. november 2011

MortilCilas

Jeg tog ned til min far, sagde "du skal være morfar" Han kommentar var "når, hvor lang er du henne? - ti minutter?" Og det gik først op for ham, da min farmor spurgte hvordan han havde det med at skulle være morfar

Anmeld

30. november 2011

foto på lærred

tillykke Kay. vidste ikke du var blevet gravid. Det er jo dejligt for jer.

Her gav vi en ramme med et digt hvor der blandt andet stod at storken ville komme før sommeren var omme.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

30. november 2011

lycly

Vi var hjemme hos mine forældre og spise for at fortælle dem det. Men fordi vi er unge og det ikke var planlagt, og fordi at vi på det tidspunkt ikke vidste om vi ville beholde det, så var jeg mega nervøs. 

Fik ikke sagt det under middagen, og havde faktisk fået sko og jakke på og var på vej ud af døren, da min kæreste bad mig tage mig sammen og sige det. Så vi måtte af med jakke igen, og lige samle mine forældre i stuen. Så brød jeg sammen og hulkede "jeg er gravid", men de tog det rigtig pænt.

Næste gang, satser jeg på en mere planlagt baby, så der er vi nok lidt mere kreative

Anmeld

30. november 2011

MorTil4<3

her med min den første blev det bare sagt, jeg var så bange for hvad min familie sagde . .

menn de tog det pænt og efterhånden som jeg kom længere hen blev de mere og mere glade for at jeg ventede mig, og nu er han deres chametrold alle sammen hehe

med nr 2 jeg venter nu, der opdagede vi det lige inden vores søns barnedåb (han blev først døbt som 13 måneder) så vi endte med at købe en bluse til ham hvor der stod jeg skal være storebror, og den gav vi ham på hen af eftermiddagen. og den første der opdagede det var den mest svagtseene ha ha min mormor,
min mor vidste ikk hvad hun sku sige og kig sin vej mens min farmor blev allermest glad

og igen efter de lige havde sunket den lidt så blev de alle andre også glade og ja nu er jeg halvvejs i min graviditet og igen glæder de sig til at han kommer

Anmeld

30. november 2011

Kay

foto på lærred skriver:

tillykke Kay. vidste ikke du var blevet gravid. Det er jo dejligt for jer.

Her gav vi en ramme med et digt hvor der blandt andet stod at storken ville komme før sommeren var omme.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

uhh et digt... det var måske ikke så ringe en ide...

og ja det er også ret nyt at jeg er gravid men familien ved vi har været igang og i bahandling... så derfor får de det også hurtigt afhvide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.