Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Strawberry skriver: Ja, nu er jeg jo ved at komme i julehumør, så jeg synes det kunne være interessant at hører hvad I får at spise til juleaften, og hvorfor det netop er dét i spiser? Her får vi altid svinekam, kartofler, brun sovs og rødkål. Til dessert er der is og ris a la mande. Det er nærmest en tradition (Du kan sætte kryds ved mere en én ting )
Ja, nu er jeg jo ved at komme i julehumør, så jeg synes det kunne være interessant at hører hvad I får at spise til juleaften, og hvorfor det netop er dét i spiser? Her får vi altid svinekam, kartofler, brun sovs og rødkål. Til dessert er der is og ris a la mande. Det er nærmest en tradition (Du kan sætte kryds ved mere en én ting )
Her får vi flæskesteg og and med hvide og brunede kartofler, sovs samt rødkål, og derefter ris a la mande
(med min mormors LÆKRE!!!!! (læs: uimodståelige) skønne karamelsovs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Også miig hehhe.. Nej skal der ikke. Dette er 3 år hvor kæresten og jeg skal fejre jul sammen. De 4 år før det arbejde jeg juleaften.. SÅ har lært at værdsætte julen og julemaden.. Fordi det var godt nok sur røv at spise kold and kl 2 om natten jule aften når man fik fri.. Så JULEN !!!
Også miig hehhe..
Nej skal der ikke. Dette er 3 år hvor kæresten og jeg skal fejre jul sammen. De 4 år før det arbejde jeg juleaften.. SÅ har lært at værdsætte julen og julemaden.. Fordi det var godt nok sur røv at spise kold and kl 2 om natten jule aften når man fik fri..
Så JULEN !!!
Ja, det lyder godt nok træls , det er jo ikke det samme at spise senere Så er det godt at du kan nyde julen nu
Vi får til forret franskbrød med enten laks eller rejer, så står den på kalkun med hvad der tilhøre..
De andre får ris ala mande, mens jeg får friske jordbær med mælk.. ( er dsv ik til det andet)
Ka det da ik bare blive jul
IsabellaCiinea skriver: Her får vi flæskesteg og and med hvide og brunede kartofler, sovs samt rødkål, og derefter ris a la mande (med min mormors LÆKRE!!!!! (læs: uimodståelige) skønne karamelsovs
Mums Men har aldrig smagt karamelsovs
TbCp skriver: Flæskesteg, and og medister + hvide og brune kartofler + div tilbehør. Ris ala mande til dessert muuuums
Flæskesteg, and og medister + hvide og brune kartofler + div tilbehør. Ris ala mande til dessert muuuums
Det er helt det samme vi får
Dinsen skriver: Vi får til forret franskbrød med enten laks eller rejer, så står den på kalkun med hvad der tilhøre.. De andre får ris ala mande, mens jeg får friske jordbær med mælk.. ( er dsv ik til det andet) Ka det da ik bare blive jul
Lækkert Jordbær med mælk smager også virkelig godt ..og joo det skal snart blive jul, det er så hyggeligt, og skønne smiley'er du har, hehe
MoarHvidovre skriver: Det er helt det samme vi får
Hihi .. Sikke en sød smiley (snemanden)
vi få grønlangkål til forret med saltet madister og saltet flæsk og det er en tradition som min mand bruger i sin familie
også få vi både flæske steg og and med både hvide og brune kartofler og rådkål og franske kartoler
og ris a la mande til dessert
Maja_4000 skriver: Ud over de "almindelige" ting får vi rejemader til natmad .. Når gaverne er pakket ud Hjemmebagt franskbrød , smør , masser af rejer , mayo og citron Hehe Det er en tradition min oldefar indførte , og selvom han er død nu , gør alle på hans side af familien det
Ud over de "almindelige" ting får vi rejemader til natmad .. Når gaverne er pakket ud Hjemmebagt franskbrød , smør , masser af rejer , mayo og citron Hehe
Det er en tradition min oldefar indførte , og selvom han er død nu , gør alle på hans side af familien det
Ej hvor sjovt, hos mine forældre får vi også altid rejemadder når aftenen er "overstået" (dog er franskbrøder ikke hjemmebagt!).. Igen af kan næsten proppe mere ned, men vi gør det alligevel
A.S. skriver: Ej hvor sjovt, hos mine forældre får vi også altid rejemadder når aftenen er "overstået" (dog er franskbrøder ikke hjemmebagt!).. Igen af kan næsten proppe mere ned, men vi gør det alligevel
Hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128