SussieThyssen skriver:
Nu må du da godt blive sur på mig..men hvis jeg kommer ind ad døren og min datter eller evt. fremtidige svigerdatter står med mit barnebarn på armen, så ville jeg blive MEGET såret, hvis der ikke bare kunne gives 2 min til et bedstemorknus.
Så helt ærligt..jeg synes ikke du kan være det bekendt.
Uanset hvor træt barnet er, så kan man altså godt onde sin mor/svigermor at pusle lidt om trolden bare 5 min.
Og endelig..hvilke skår var der gået af dig, hvis du havde ladet hende putte den lille?
Noget andet var, hvis hun absolut ville hive den lille op af sengen..så kan jeg godt forstå man bliver sur, men når han kun var på vej, ja, så kunne du godt have ondt hende de 5 min.
Man kan altså også være for karrig med kærlighden generationerne indbyrdes.

Kærligst
Sussie
Jeg tror måske det er måden det bliver gjort på. Hvis det var mig (og ærligt, jeg har været i lignende situationer og haft samme følelse) så ville jeg blive meget såret og dermed arrig over den totale mangel på respekt. For det er det altså.
Man kan lige spørge og så lade være med bare at vælte henover andre menneskers grænser. Hvis man lige stikker følehornene ud først, så tror jeg man får meget mere ud af det i sidste ende. Personligt tager jeg i hvert fald afstand når folk er så "voldsomme", hvor kærligt det end er ment.
Og det er min mening at det er helt ok at være en løvemor, det er der nok en grund til fra naturens side. Alt med måde, men det gælder godt nok også svigermor 
Anmeld