Dianaaa skriver:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh for biiiiiiiiiiip da også de kære svigermødre

da hun var forbi her for et par dage siden var jeg lige ved at ligge min søn i seng fordi han var træt . hun spørger så om hun må tage ham og jeg siger nej for han er træt , og hvad gør hun ? tager ham liiiige ud af armene på mig selvom jeg skulle til at putte ham... ''kom over til bedstøøøøh''..... BVAAADER
.. gud hvor hun dog kan være træls.. ved selvfølgelig godt at hun bare er glad for at se sit barnebarn, men hun er også nødt til at acceptere at når han er træt , ja så er han træt og så skal han da have lov at sove. pyha skulle lige ud med det , men der er sikkert mange er jer der også er ved at få horn i panden af jeres svigermødre hehe.. 

Nu må du da godt blive sur på mig..men hvis jeg kommer ind ad døren og min datter eller evt. fremtidige svigerdatter står med mit barnebarn på armen, så ville jeg blive MEGET såret, hvis der ikke bare kunne gives 2 min til et bedstemorknus.
Så helt ærligt..jeg synes ikke du kan være det bekendt.
Uanset hvor træt barnet er, så kan man altså godt onde sin mor/svigermor at pusle lidt om trolden bare 5 min.
Og endelig..hvilke skår var der gået af dig, hvis du havde ladet hende putte den lille?
Noget andet var, hvis hun absolut ville hive den lille op af sengen..så kan jeg godt forstå man bliver sur, men når han kun var på vej, ja, så kunne du godt have ondt hende de 5 min.
Man kan altså også være for karrig med kærlighden generationerne indbyrdes.

Kærligst
Sussie
Anmeld