aaaaaargh svigermor ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.780 visninger
53 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Dianaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh for biiiiiiiiiiip da også de kære svigermødre

da hun var forbi her for et par dage siden var jeg lige ved at ligge min søn i seng fordi han var træt . hun spørger så om hun må tage ham og jeg siger nej for han er træt , og hvad gør hun ? tager ham liiiige ud af armene på mig selvom jeg skulle til at putte ham... ''kom over til bedstøøøøh''..... BVAAADER .. gud hvor hun dog kan være træls.. ved selvfølgelig godt at hun bare er glad for at se sit barnebarn, men hun er også nødt til at acceptere at når han er træt , ja så er han træt og så skal han da have lov at sove. pyha skulle lige ud med det , men der er sikkert mange er jer der også er ved at få horn i panden af jeres svigermødre hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Janni.

Åh ja, her er det bare ikke min svigermor - da hun er død og borte længe før jeg lærte min kæreste at kende. Nej her er det min mor når hun en sjælden gang får lov til at komme på besøg. 

De bor heldigvis så langt væk at de ofte ringer eller skriver først 

Anmeld

28. november 2011

MelikkazMoar

Dianaaa skriver:

da hun var forbi her for et par dage siden var jeg lige ved at ligge min søn i seng fordi han var træt . hun spørger så om hun må tage ham og jeg siger nej for han er træt , og hvad gør hun ? tager ham liiiige ud af armene på mig selvom jeg skulle til at putte ham... ''kom over til bedstøøøøh''..... BVAAADER .. gud hvor hun dog kan være træls.. ved selvfølgelig godt at hun bare er glad for at se sit barnebarn, men hun er også nødt til at acceptere at når han er træt , ja så er han træt og så skal han da have lov at sove. pyha skulle lige ud med det , men der er sikkert mange er jer der også er ved at få horn i panden af jeres svigermødre hehe..

hihihi .. ja jeg har fået horn !!!! 

Anmeld

28. november 2011

TbCp

Jeg har en dejlig svigermor og tror da at jeg lige ville havde ladet hende få 5 min med barnebarnet inden han/hun skulle i seng. Så var alle glade

Anmeld

28. november 2011

Dianaaa

TbCp skriver:

Jeg har en dejlig svigermor og tror da at jeg lige ville havde ladet hende få 5 min med barnebarnet inden han/hun skulle i seng. Så var alle glade

er nu også fint tilfreds med min svigermor, men hun skal bare acceptere at et nej er et nej ! min søn var også pylret* fordi han var overtræt og så vil han helst være ved mig eller hans far  så syntes jo godt det kunne ha ventet til en anden dag, det var jo ikke sidste gang hun skulle se ham jo

Anmeld

28. november 2011

MinNoah

Dianaaa skriver:

er nu også fint tilfreds med min svigermor, men hun skal bare acceptere at et nej er et nej ! min søn var også pylret* fordi han var overtræt og så vil han helst være ved mig eller hans far  så syntes jo godt det kunne ha ventet til en anden dag, det var jo ikke sidste gang hun skulle se ham jo

Kan sagtens følge dig!

Det er som om at når man får børn så har alle en mening omkring alt... og det kan bare være SÅ belastende når man ved man selv kender sit barn bedst! Så selvfølgelig skal barnet sove og ikke underholdes af svigermor....

De bedsteforældre er uundværlige men samtidig irriterende

Anmeld

29. november 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
TbCp skriver:

Lige præcis - forstår altså ikke, at man partout skal være SÅ emsig. Lad dog svigermor få fem minutter...

Anmeld

29. november 2011

B&J

uhh jeg ville blive så hammer hammer gal.. især hvis barnet skulle til at sove...

håber i får en god snak selv om hun bare er glad for sit barnebarn skal man stadig lade det puttes når det skal uden at komme imellem mor og barn eller far og barn

Anmeld

29. november 2011

Jonatansmor

SØS skriver:

Lige præcis - forstår altså ikke, at man partout skal være SÅ emsig. Lad dog svigermor få fem minutter...

Fatter ikke det konstante brok over svigermor - så ekskluder hende dog 100% istedet!

Anmeld

29. november 2011

SussieThyssen

Dianaaa skriver:

Nu  må du da godt blive sur på mig..men hvis jeg kommer ind ad døren og min datter eller evt. fremtidige svigerdatter står med mit barnebarn på armen, så ville jeg blive MEGET såret, hvis der ikke bare kunne gives 2 min til et bedstemorknus.

Så helt ærligt..jeg synes ikke du kan være det bekendt.
Uanset hvor træt barnet er, så kan man altså godt onde sin mor/svigermor at pusle lidt om trolden bare 5 min.
Og endelig..hvilke skår var der gået af dig, hvis du havde ladet hende putte den lille?
Noget andet var, hvis hun absolut ville hive den lille op af sengen..så kan jeg godt forstå man bliver sur, men når han kun var på vej, ja, så kunne du godt have ondt hende de 5 min.

Man kan altså også være for karrig med kærlighden generationerne indbyrdes.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.