aaaaaargh svigermor ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

gonefishing

Dianaaa skriver:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh for biiiiiiiiiiip da også de kære svigermødre

da hun var forbi her for et par dage siden var jeg lige ved at ligge min søn i seng fordi han var træt . hun spørger så om hun må tage ham og jeg siger nej for han er træt , og hvad gør hun ? tager ham liiiige ud af armene på mig selvom jeg skulle til at putte ham... ''kom over til bedstøøøøh''..... BVAAADER .. gud hvor hun dog kan være træls.. ved selvfølgelig godt at hun bare er glad for at se sit barnebarn, men hun er også nødt til at acceptere at når han er træt , ja så er han træt og så skal han da have lov at sove. pyha skulle lige ud med det , men der er sikkert mange er jer der også er ved at få horn i panden af jeres svigermødre hehe..

HAHA. har du prøvet at sige : "når men du passer ham så bare, hej hej" -så skal han hurtig ryge i seng igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Dianaaa

Flodkilling skriver:

HAHA. har du prøvet at sige : "når men du passer ham så bare, hej hej" -så skal han hurtig ryge i seng igen

hehe nej , men måske jeg skulle prøve det

ej min svigermor er nu god nok på bunden... der er bare lidt langt derned hahaha  ej det mente jeg så ikke, er faktisk ret glad for hende, hun skal bare lærer at acceptere når jeg siger noget til hende

Anmeld

29. november 2011

Angelspot

Forstår pointen i din tråd, at svigermor ikke respekterer et nej. Hvilket jeg slet ikke synes hun kan være bekendt, især ikke overfor dit barn. I har sikkert været klar til at putte og gjort de ting i plejer og du har set hvornår han bedst kan puttes og så dukker hun op og vil hygge. Her bør hun uden tvivl respektere dit nej, set med mine øjne.

Derudover synes jeg da også hun selv burde være klar over tidspunktet på dagen. Havde hun regnet med hun kunne komme op til sengetid og lege med ham? For så er hun da lidt naiv synes jeg, hun kan vel regne ud at der er en stor chance for at baby skal sove når klokken passere et vist tidspunkt. Og så er det endnu mere respektløst at hun kommer over og tager din baby ud af armene på dig. Skam hende!!

Anmeld

30. november 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Dianaaa skriver:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh for biiiiiiiiiiip da også de kære svigermødre

da hun var forbi her for et par dage siden var jeg lige ved at ligge min søn i seng fordi han var træt . hun spørger så om hun må tage ham og jeg siger nej for han er træt , og hvad gør hun ? tager ham liiiige ud af armene på mig selvom jeg skulle til at putte ham... ''kom over til bedstøøøøh''..... BVAAADER .. gud hvor hun dog kan være træls.. ved selvfølgelig godt at hun bare er glad for at se sit barnebarn, men hun er også nødt til at acceptere at når han er træt , ja så er han træt og så skal han da have lov at sove. pyha skulle lige ud med det , men der er sikkert mange er jer der også er ved at få horn i panden af jeres svigermødre hehe..

sådan et problem har jeg med min kærestes svigerinde...  
Vi holdt fødselsdag, min lille pige ligger i gården og sover i sin barnevogn.. så kommer svigerinden og hendes datter.. og så begynder de at fjerne myggenet og tæppe m.m og vupti var min datter oppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.