Dianaaa skriver:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh for biiiiiiiiiiip da også de kære svigermødre

da hun var forbi her for et par dage siden var jeg lige ved at ligge min søn i seng fordi han var træt . hun spørger så om hun må tage ham og jeg siger nej for han er træt , og hvad gør hun ? tager ham liiiige ud af armene på mig selvom jeg skulle til at putte ham... ''kom over til bedstøøøøh''..... BVAAADER
.. gud hvor hun dog kan være træls.. ved selvfølgelig godt at hun bare er glad for at se sit barnebarn, men hun er også nødt til at acceptere at når han er træt , ja så er han træt og så skal han da have lov at sove. pyha skulle lige ud med det , men der er sikkert mange er jer der også er ved at få horn i panden af jeres svigermødre hehe.. 

Jeg var også blevet irriteret, hvis det var min svigermor.. Så kan sagtens forstå dig!
Har du tænkt over, hvorfor du bliver gal på hende? Var du blevet ligeså vred, hvis det var din egen mor?
Jeg må desværre blankt erkende, at jeg var slet ikke blevet lige så sur, hvis det var min egen mor.. Min sviger og jeg er ikke helt på samme side i samme bog, og jeg har lagt mærke til, at jeg er enormt forudindtaget over for hende. Desværre har vi haft mange dårlige episoder, og de gør at jeg næsten altid bliver irriteret på hende, hvis et eller andet ikke lige passer mig..
Men prøv evt. at finde ud af, om du måske har det på samme måde? Det har i hvert fald virket for mig, og jeg prøver at blive mindre irriteret på hende. Hun er jo bare glad for sit barnebarn 

Anmeld