hjælp mig !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

FrkT

Honey<3 skriver:

Christ en børnehave!!!
Skal du reklamere HØJT med at vi er blevet anmeldt??

Det ved jeg ikke om jeg skal... men blev vred og ked af det over jeres angreb.... og fik ikke skrevet til det jeg skrev til dig at jeg havde anmeldt dig, derfor skrev jeg det der (og de gange jeg har anmeldt folk, har jeg skrevet det til dem, så er de ligesom klar over det - har jeg også set mange andre gøre, og kan jeg ikke se noget galt i).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

FrkT

Honey<3 skriver:

Pas på du ikke falder af vrede

Jeg synes det er forkert at flere piger skal skrive - jeg forstår ikke hvad du mener, a hva, kan du omformulere dig.. Det var nok at EN, skrev det - tror nemlig ikke at TS er dum!
Du mener simpelthen ikke at det er et handicap at være ordblind? Jamen okay, det er da helt fint.. Så burde man vel heller ikke stille de helt store spørgsmål om hvorvidt tråden ligger rigtigt eller forkert?? Hvis man GAD tage sig 2!! Minutter, så kan alle læse og forstå hvad det bliver skrevet/spurgt om!

Jeg sad faktisk pænt længe og kunne IKKE forstå hvad der blev skrevet, tilkaldte endda manden for at se om han måske kunne, men det kunne han altså heller ikke..

Og da jeg skrev og spurgte hende omformulere sig havde jeg altså ikke set at der var en der havde skrevet a hvad (eller hvad det nu præcist var der blev skrevet)...

Anmeld

27. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så piger!!!

Så stopper vi lige pollemikken.
Koncentrer jer om TS og hendes problemer og lad være med at smide mudder på hinanden.

Jeg er helt sikker på, at I alle har den bedste mening..så husk bolden og hvad I kan gøre for TS.

Med kærlig hilsen
Moderator

Anmeld

27. november 2011

Maja88

nu ved vi jo ikke hvorfor barn 1 er blevet fjernet i den første omgang...

men du vil nok være i kommunens søgelys, men derfor er det ikke ens betydende med de vil fjerne det, men ved jo som sagt ikke hvorfor dit første barn er blevet fjernet.. for er det for noget grelt, så jo, så gør de sikkert

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

hej alle samme her inde vis i ikke kan skrive nogen pænt gide jeg ik og høre på det få det er jo ik det jeg vil høre jo det kan godt være jeg ik kan skrive godt men er også orbilnd så det er kom der få er maget ked af det i skrive her inde må jeg nok sige

Anmeld

27. november 2011

Sildefisk

Anonym skriver:

hej alle samme her inde vis i ikke kan skrive nogen pænt gide jeg ik og høre på det få det er jo ik det jeg vil høre jo det kan godt være jeg ik kan skrive godt men er også orbilnd så det er kom der få er maget ked af det i skrive her inde må jeg nok sige

Jeg er ked af du opfatter det på den måde, det tror jeg bestemt ikke var meningen!

Jeg tror mere det var for at være helt sikker på, hvordan man kan hjælpe dig bedst.

Jeg ved ikke så meget om hvordan det kommunale system virker ift når man er forældre, jeg ved mere om det som pædagog- og det er jo en anden sag.

Men håber du trods alt kan bruge den feedback du har fået herinde 

Anmeld

27. november 2011

Maemi

myr81 skriver:

Jeg er ked af du opfatter det på den måde, det tror jeg bestemt ikke var meningen!

Jeg tror mere det var for at være helt sikker på, hvordan man kan hjælpe dig bedst.

Jeg ved ikke så meget om hvordan det kommunale system virker ift når man er forældre, jeg ved mere om det som pædagog- og det er jo en anden sag.

Men håber du trods alt kan bruge den feedback du har fået herinde 

er helt enig. 

Anmeld

27. november 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

hej alle 

her inde jeg vil høre når man har fåt tag et band fra en tro i så at kummen vil tag det ande band fra en vil bage li høre jer her inde på.. 

tror i hvertfald kommunen vil være mere obs på dig og barn nummer 2. som minimum desværre

Anmeld

27. november 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

også ærgerligt det tog den drejning. held og lykke

Anmeld

27. november 2011

wamse

Anonym skriver:

Er sikker på, at ingen har svaret dig for at være led, men for at få den rette forståelse for det du spørger om

Kommunen vil nok uden tvivl være ekstra opmærksom på dig.

Der er mange oplysninger der mangler, for at vi her inde skulle kunne give bare et bud på, hvordan du står i forhold til et barn mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.