hjælp mig !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.331 visninger
52 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Anonym trådstarter

hej alle 

her inde jeg vil høre når man har fåt tag et band fra en tro i så at kummen vil tag det ande band fra en vil bage li høre jer her inde på.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Maja88

Anonym skriver:

hej alle 

her inde jeg vil høre når man har fåt tag et band fra en tro i så at kummen vil tag det ande band fra en vil bage li høre jer her inde på.. 

a hva??

Anmeld

27. november 2011

FrkT

Kan du evt. prøve at formulere dig anderledes? Jeg forstår simpelthen ikke hvad det er du skriver...

Anmeld

27. november 2011

th

Anonym skriver:

hej alle 

skal lige høre om det du mener er at hvis komunne har taget et barn fra en og de så også vil tage barn nummer 2 hvis man får et mere?

Hvis det er der du mener, så tror jeg at det vil de, men ved det ikke, der kan jo være sket mange ting

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

skal lige høre om det du mener er at hvis komunne har taget et barn fra en og de så også vil tage barn nummer 2 hvis man får et mere?

Hvis det er der du mener, så tror jeg at det vil de, men ved det ikke, der kan jo være sket mange ting

ja det er det jeg mere er ik så godt til og skrive 

Anmeld

27. november 2011

FrkT

Anonym skriver:

ja det er det jeg mere er ik så godt til og skrive 

Hvorfor har du placeret den under parforhold? 

Anmeld

27. november 2011

Frk.Nissen

Hvad prøver du at sige?

Anmeld

27. november 2011

Darling<3

Det var sku da nogle søde kommentare at komme med, tror ikke selv man vælger at være dårlig boglig!!!

Trådstarter - det kommer an på rigtig meget.
Har du rykket dig siden de tog første barn?
Husk alle de ting de bad dig ændre på, og gør dem
Hvis du i sådan en sitiaution beder om lidt ekstra hjælp fra SP, så tror jeg sagtens det kan lade sig gøre!

Skriv tingene som du mener er rigtigt, jeg forstår ihvertfald godt hvad du skrev

Anmeld

27. november 2011

Darling<3

FrkT skriver:

Hvorfor har du placeret den under parforhold? 

Kæft hvor kan i være stride herinde!!!

Hvis TS mener at den ligger rigtigt, er det så ikke vigtigere at prøve at give hende et hjælpende svar, end at fortæller at i ikke forstår hvad hun skriver, at tråden ligger forkert osv!!!?

Anmeld

27. november 2011

Dinna88

Jeg tror det er umuligt for os at bedømme. Der er jo SÅ mange ting der spiller ind. Jeg synes du skal prøve at høre dem ad på kommunen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.