hjælp mig !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

katrine26

Neon skriver:

Hvorfor er hun en "stakkels pige"?  Det synes jeg er så nedladende som noget kan være! Bare fordi man staver dårligt at man sku da ikke en "stakkel".. De 3 der svarede på tråden og gav tilkende at de ikke forstod beskeden, skrev på ingen måde noget tarveligt. Hvad er der nu galt i at spørge om hvad der står? Tror godt alle kan se det er en person som har problemer med at stave. - Det er nok de færreste der har til hensigt at "svine" en som staver skidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

FrkT

Slap dog af! 

Jeg forstod ikke hvad der stod, og hvis man gerne vil hjælpe skal man forstå spørgsmålet. Det betyder jo ikke at vi har noget imod folk der ikke kan formulere sig godt. Synes det er en mærkelig måde at reagere på.. Hvis man er dårlig til at skrive, så må man da også forvente folk spørg, hvis de ikke forstår hvad der står.. Der er ingen herinde der har svaret på en ond måde.. Og mht. at spørge om tråden er placeret korrekt.. - det er måske ikke iorden at spørge om fordi TS staver dårligt? Fordi TS staver dårligt er TS ikke dum eller noget, derfor er det vel okay at behandle TS som man ville behandle alle andre? Det da først når man forskelsbehandler man gør det at være ordblind til et handicap. 

Rigtig godt skrevet og præcis sådan jeg også har det!

Og jeg ser bestemt IKKE ned på ordblinde mennesker eller folk som "bare" har svært ved at formulere sig, for vi har alle ting vi er gode og dårlige til... og det er intet galt i det. Som dig spurgte jeg også udelukkende fordi jeg ikke forstod spørgsmålet og gerne ville hjælpe - og det er altså noget svært, hvis man ikke ved hvad spørgsmålet handler om!

Anmeld

27. november 2011

FrkT

Gud hvor er i stride, stakkels pige

De vil da uden tvivl have dig i søgelyset, men hvis du mener du er klar til et barn på nuværende tidspunkt så er det jo noget du helt klart skal bevise.

Hvem er stride?

Den ENESTE som i denne tråd har skrevet grimt til andre er Honey<3, som nedgør os andre over at vi spørger ind til ts' spørgsmål....

Og hvorfor i alverden er "hun" en stakkels pige?

Anmeld

27. november 2011

Georgia

Neon skriver:

Hvorfor er hun en "stakkels pige"?  Det synes jeg er så nedladende som noget kan være! Bare fordi man staver dårligt at man sku da ikke en "stakkel".. De 3 der svarede på tråden og gav tilkende at de ikke forstod beskeden, skrev på ingen måde noget tarveligt. Hvad er der nu galt i at spørge om hvad der står? Tror godt alle kan se det er en person som har problemer med at stave. - Det er nok de færreste der har til hensigt at "svine" en som staver skidt..

Jeg gider ved gud ikke diskutere om en anden piges indlæg...
JEG syntes at hun er en stakkel, når i kan tillade jer at skrive sådan til hende. Det er jo ikke svært at se hvad der står. Come on.

Anmeld

27. november 2011

Frk.Nissen

Neon skriver:

Slap dog af! 

Jeg forstod ikke hvad der stod, og hvis man gerne vil hjælpe skal man forstå spørgsmålet. Det betyder jo ikke at vi har noget imod folk der ikke kan formulere sig godt. Synes det er en mærkelig måde at reagere på.. Hvis man er dårlig til at skrive, så må man da også forvente folk spørg, hvis de ikke forstår hvad der står.. Der er ingen herinde der har svaret på en ond måde.. Og mht. at spørge om tråden er placeret korrekt.. - det er måske ikke iorden at spørge om fordi TS staver dårligt? Fordi TS staver dårligt er TS ikke dum eller noget, derfor er det vel okay at behandle TS som man ville behandle alle andre? Det da først når man forskelsbehandler man gør det at være ordblind til et handicap. 

Anmeld

27. november 2011

FrkT

JEG syntes at hun er en stakkel, når i kan tillade jer at skrive sådan til hende. Det er jo ikke svært at se hvad der står . Come on.

Jeg kan IKKE forstå hvad ts skriver i sit første indlæg/selve spørgsmålet. Og hvad er det vi ikke kan tillade os at skrive til hende? For de eneste der skriver grimt i denne tråd i mine øjne er jer som prøver at forsvare ts over noget der ingen grund er til at blive forsvaret for.

Og den sidste kommentar du kom med er da så nedladende som noget overhovedet kan være! Nu gør du jo så os til dumme over at vi ikke kan forstå ts' spørgsmål.... 

Du er hermed anmeldt!

Anmeld

27. november 2011

Frk.Nissen

Georgia skriver:

JEG syntes at hun er en stakkel, når i kan tillade jer at skrive sådan til hende. Det er jo ikke svært at se hvad der står. Come on.

Jeg synes du skal til at skrive pænere til os. Synes ikke at come om, er særlig pænt .

Anmeld

27. november 2011

wamse

Georgia skriver:

Altså jeg kunne på ingen måde se, hvad der stod, før andre havde knækket koden.

Anmeld

27. november 2011

Frk.Nissen

FrkT skriver:

Jeg kan IKKE forstå hvad ts skriver i sit første indlæg/selve spørgsmålet. Og hvad er det vi ikke kan tillade os at skrive til hende? For de eneste der skriver grimt i denne tråd i mine øjne er jer som prøver at forsvare ts over noget der ingen grund er til at blive forsvaret for.

Og den sidste kommentar du kom med er da så nedladende som noget overhovedet kan være! Nu gør du jo så os til dumme over at vi ikke kan forstå ts' spørgsmål.... 

Du er hermed anmeldt!

Jeg vil GIVE dig RET

Synes heller ikke at hun skriver særlig pænt til os !

Anmeld

27. november 2011

FrkT

wamse skriver:

Altså jeg kunne på ingen måde se, hvad der stod, før andre havde knækket koden.

Heller ikke mig.... jeg havde ingen idé om hvad spørgsmålet handlede om... og prøvede at gætte mig frem til det ud fra kategorien det lå i (dengang lå den under parforhold), men ingen held.... og da der var en der gættede på det tænkte jeg først (inden ts svarede at ja, det var det det handlede om) at det da ikke kunne passe at det var det spørgsmålet gik på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.