hjælp mig !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

FrkT

Frk.Jensen. skriver:

Jeg vil GIVE dig RET

Synes heller ikke at hun skriver særlig pænt til os !

Nope.... hverken hende eller Honey<3, og de er begge blevet anmeldt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Maemi

Come on tøser, prøv lige at holde fast i TS spørgsmål  

Til TS: Det er svært at svare på, når man ikke kender din situation og hvad der var grunden til at det første barn blev fjernet, og hvordan det er gået siden hen.. Men jeg håber for dig at du kæmper for at dig og dit barn kan blive sammen, og viser kommunen at du har forandret dig. Du får lige et med på vejen. 
Held og lykke.  

Anmeld

27. november 2011

Dinsen

Honey<3 skriver:

Kæft hvor kan i være stride herinde!!!

Hvis TS mener at den ligger rigtigt, er det så ikke vigtigere at prøve at give hende et hjælpende svar, end at fortæller at i ikke forstår hvad hun skriver, at tråden ligger forkert osv!!!?

Anmeld

27. november 2011

Georgia

Helt ærligt piger, hvorfor vil i skabe så dårlig stemning over en uskyldig pige laver et indlæg og ved en fejl kommer til at putte det under 'parforhold'. Mit come on, var et roligt come on, som mere var ment for at tysse lidt på den dårlige stemning. Det er ikke nødvendigt at rotte sig sådan sammen. Jeg tror pt bare i gerne vil se lidt negativt på det, men det behøver i ikke Der var i hvert fald ikke noget herfra, mente nu bare at jeg syntes i skulle spørge ts pænt hvad hun mente, i stedet for med det samme at hakke hende med hendes stavning og ikke mindre at tråden var det forkerte sted. Det skal da ikke skabe så meget ballade

Venlig hilsen Christina

Anmeld

27. november 2011

Dinsen

Okay, engang i mellem ska man altså læse hele tråden færdig inden man syntes godt om noget... 

beklager meget...  så glem mit 

Går bestemt ikke ind får sådan en dårlig tone... 

Fra nu af, læser jeg hele tråden igennem inden der kommenteres :-)

Anmeld

27. november 2011

Frk.Nissen

FrkT skriver:

Det synes jeg heller ikke. Synes ikke de kan være det bekendt at svare sådan til os.

Selvfølelig ville vi hjælpe TS. Men når vi ikke lige vidste præcis hvad hun mente, er det svært for os, at hjælpe hende

Håber for TS, at hun får styr på det hele

Anmeld

27. november 2011

th

FrkT skriver:

Heller ikke mig.... jeg havde ingen idé om hvad spørgsmålet handlede om... og prøvede at gætte mig frem til det ud fra kategorien det lå i (dengang lå den under parforhold), men ingen held.... og da der var en der gættede på det tænkte jeg først (inden ts svarede at ja, det var det det handlede om) at det da ikke kunne passe at det var det spørgsmålet gik på...

det var også lidt svært, men da jeg selv har været meget ordblind kunne jeg se mig ud af det.
og derfor spurgte jeg om det var det det handlede om og det var det.

men synes denne tråd slet ikke hjælper hende. folk skriver alt andet end det hun spørger om

Anmeld

27. november 2011

FrkT

Georgia skriver:

Helt ærligt piger, hvorfor vil i skabe så dårlig stemning over en uskyldig pige laver et indlæg og ved en fejl kommer til at putte det under 'parforhold'. Mit come on, var et roligt come on, som mere var ment for at tysse lidt på den dårlige stemning. Det er ikke nødvendigt at rotte sig sådan sammen. Jeg tror pt bare i gerne vil se lidt negativt på det, men det behøver i ikke Der var i hvert fald ikke noget herfra, mente nu bare at jeg syntes i skulle spørge ts pænt hvad hun mente, i stedet for med det samme at hakke hende med hendes stavning og ikke mindre at tråden var det forkerte sted. Det skal da ikke skabe så meget ballade

Venlig hilsen Christina

Det er jo netop det, der var ingen af os der hakkede ned på hendes stavning.... vi ville bare gerne kunne forstå spørgsmålet, så vi måske kunne hjælpe hende, og det kunne vi ikke ud fra den formulering det var skrevet med, og det kunne jo sagtens være at ts havde kunne formulere det bare en smule anderledes (nok til at vi ville have kunnet forstået hendes spørgsmål). Men det fik hun slet ikke mulighed for, for I forsvarede hende straks.... selvom der slet ikke var noget at forsvare hende for....

Derimod skrev du så til os på en rigtig nedladende måde.. meget endda!

Anmeld

27. november 2011

Darling<3

Neon skriver:

Slap dog af! 

Jeg forstod ikke hvad der stod, og hvis man gerne vil hjælpe skal man forstå spørgsmålet. Det betyder jo ikke at vi har noget imod folk der ikke kan formulere sig godt. Synes det er en mærkelig måde at reagere på.. Hvis man er dårlig til at skrive, så må man da også forvente folk spørg, hvis de ikke forstår hvad der står.. Der er ingen herinde der har svaret på en ond måde.. Og mht. at spørge om tråden er placeret korrekt.. - det er måske ikke iorden at spørge om fordi TS staver dårligt? Fordi TS staver dårligt er TS ikke dum eller noget, derfor er det vel okay at behandle TS som man ville behandle alle andre? Det da først når man forskelsbehandler man gør det at være ordblind til et handicap. 

Pas på du ikke falder af vrede

Jeg synes det er forkert at flere piger skal skrive - jeg forstår ikke hvad du mener, a hva, kan du omformulere dig.. Det var nok at EN, skrev det - tror nemlig ikke at TS er dum!
Du mener simpelthen ikke at det er et handicap at være ordblind? Jamen okay, det er da helt fint.. Så burde man vel heller ikke stille de helt store spørgsmål om hvorvidt tråden ligger rigtigt eller forkert?? Hvis man GAD tage sig 2!! Minutter, så kan alle læse og forstå hvad det bliver skrevet/spurgt om!

Anmeld

27. november 2011

Darling<3

FrkT skriver:

Christ en børnehave!!!
Skal du reklamere HØJT med at vi er blevet anmeldt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.