Neon skriver:
Slap dog af!
Jeg forstod ikke hvad der stod, og hvis man gerne vil hjælpe skal man forstå spørgsmålet. Det betyder jo ikke at vi har noget imod folk der ikke kan formulere sig godt. Synes det er en mærkelig måde at reagere på.. Hvis man er dårlig til at skrive, så må man da også forvente folk spørg, hvis de ikke forstår hvad der står.. Der er ingen herinde der har svaret på en ond måde.. Og mht. at spørge om tråden er placeret korrekt.. - det er måske ikke iorden at spørge om fordi TS staver dårligt? Fordi TS staver dårligt er TS ikke dum eller noget, derfor er det vel okay at behandle TS som man ville behandle alle andre? Det da først når man forskelsbehandler man gør det at være ordblind til et handicap.
Pas på du ikke falder af vrede

Jeg synes det er forkert at flere piger skal skrive - jeg forstår ikke hvad du mener, a hva, kan du omformulere dig.. Det var nok at EN, skrev det - tror nemlig ikke at TS er dum!
Du mener simpelthen ikke at det er et handicap at være ordblind? Jamen okay, det er da helt fint.. Så burde man vel heller ikke stille de helt store spørgsmål om hvorvidt tråden ligger rigtigt eller forkert?? Hvis man GAD tage sig 2!! Minutter, så kan alle læse og forstå hvad det bliver skrevet/spurgt om!
Anmeld