Honey<3 skriver:
Kæft hvor kan i være stride herinde!!!
Hvis TS mener at den ligger rigtigt, er det så ikke vigtigere at prøve at give hende et hjælpende svar, end at fortæller at i ikke forstår hvad hun skriver, at tråden ligger forkert osv!!!?
Jeg vil hellere end gerne hjælpe hende, det var også derfor jeg spurgte om hun ikke kunne prøve at formulere det anderledes, fordi jeg ikke forstod hvad hun skrev. Og hvis jeg skal hjælpe skal jeg jo gerne kunne forstå hvad der står, eller i det mindste hvad det handler om, og det forstod jeg simpelthen ikke.
Og jeg undrer mig bare over placeringen af tråden efter der var en der gættede rigtigt på at ts' spørgsmål går på om kommunen vil fjerne ens evt. kommende børn, hvis man først har fået fjernet ét.
Og desuden siger jeg ikke at den nødvendigvis er placeret forkert, stiller bare et lidt undrende spørgsmål på HVORFOR den er lagt her. Det kan jo være ts kan komme mere ind på hvad det hele handler om ud fra mit spørgsmål, for hvis tvangsfjerningen har noget med evt. parforhold at gøre, så er det jo altså også rart at vide i forhold til det svar man giver ts.
Desuden synes jeg at jeg spurgte ts, om hun ikke kunne prøve at formulere hendes spørgsmål lidt anderledes, på en meget pæn måde. Så at jeg skulle være strid ud fra det kan jeg altså slet ikke se. Det er faktisk en smule sårende/fornærmende! Og så kan jeg ikke se at du er et hak bedre end "os" du mener nedgør ts' måde at skrive på, for så siger du jo indirekte at det er os der er dumme fordi vi ikke kan forstå hendes måde at formulere sig på.
Jeg synes ærlig talt du er ubehagelig at komme med sådan en kommentar! Rigtig meget endda!
Især når jeg ingen interesse har i at nedgøre ts, jeg vil meget gerne hjælpe (hvis jeg kan selvfølgelig!), men det er bare ikke nemt hvis man ikke forstår spørgsmålet!