Tvillinger!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Kofoed.

Tillykke, det er noget at et chok man for, puha, kan stadig huske det

Men ikke for at være lyse slukker, så er det desværre ikke altid tvillinge graviditeter ender super lykkeligt og du er desværre ikke ude af høj risikoen endnu. Hvis du mangler støtte under vejs, så vil jeg med glæde lytter og hjælpe, men nu endte min tvillinge graviditet kun med en, så kan ikke hjælpe med alt det efter fødselen

Er det tveæggende eller enæggende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Babylil

MissBee skriver:

Wow fedt at du ogå venter tvillinger!!!  Hvor langt er du henne? og r de en eller tveægede ?

Jeg er 25 uger henne og venter tveæggede tvillinger; en dreng og en pige Det er helt fantastisk

Anmeld

25. november 2011

Sus1

Hejsa så lige dit indlæg.

Først og fremmest stor tillykke med at du venter tvillinger. Ved ikke om det kan hjælpe noget det jeg skriver. Jeg har selv tvillinger 7 år, og det nemmeste tidspunkt med dem, var faktisk da de var små babyer, og jeg passede dem selv de første 3 år, og de startede så derefter i børnehave. Så jeg tror ikke at du behøver at bekymre dig så meget.

Anmeld

25. november 2011

Mira0911

Jeg er ret sikker på det meget normalt at få denne reaktion... Er sikker på du nok skal klare det... 

Stort tillykke... 

Anmeld

25. november 2011

JeNoVa

MissBee skriver:

Er lige kommet hjem fra termins scanning og vi venter tvillinger!!!!!!!

hjælp!!!??????? Jeg er så meget i chok... alle de tanker...  jeg er glad  men tænker om jeg kan? om vi har råd? OMG!!!! der er f...g 2 børn

Hehe, sådan havde jeg det også sidste år, da jeg fik samme besked. Du skal nok klare den - vi vokser jo med opgaven. Så tillykke med dem!

Anmeld

25. november 2011

MissBee

Tillykke, det er noget at et chok man for, puha, kan stadig huske det

Men ikke for at være lyse slukker, så er det desværre ikke altid tvillinge graviditeter ender super lykkeligt og du er desværre ikke ude af høj risikoen endnu. Hvis du mangler støtte under vejs, så vil jeg med glæde lytter og hjælpe, men nu endte min tvillinge graviditet kun med en, så kan ikke hjælpe med alt det efter fødselen

Er det tveæggende eller enæggende?

Tak

Jeg er ret sikker på de er enæggede da der låg 2 i samme "sorte sæk" hahah lyder dumt men håber du forstår...

Jeg spurgte men hun vidste det faktisk ikke...

Og jo tak jeg tror jeg har brug for en masse hjælp og støtte

Anmeld

25. november 2011

MissBee

Babylil skriver:

Jeg er 25 uger henne og venter tveæggede tvillinger; en dreng og en pige Det er helt fantastisk

Ej hvor fantastisk!! en af hver er jo drømmen

Hvornår fandt du ud af det og var du okay? Jeg er altså lidt nervøs for min krop Jeg er forholdsvis tynd af bygning og det skræmmer mig i forvejen meget at skulle tage 10-15 kg på som de skriver normalen er...

Anmeld

25. november 2011

MissBee

Jeg takker alle for de mange lysønskninger og  

Det skal i vide at jeg sætter pris på!

Jeg har næsten ikke sovet i nat men alle de tanker der flyver rundt.. men et er sikkert jeg skal nok klare det og nu vil jeg begynde og glæde mig!

Anmeld

25. november 2011

MissBee

Er dette enæggede eller tveæggede? De kunne ikke svare mig igår ved scanningen

Når de ligger i samme burde det da være enæggede??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2011

twinboys

MissBee skriver:

Er lige kommet hjem fra termins scanning og vi venter tvillinger!!!!!!!

hjælp!!!??????? Jeg er så meget i chok... alle de tanker...  jeg er glad  men tænker om jeg kan? om vi har råd? OMG!!!! der er f...g 2 børn

stort tillykke...

Livet med tvillinger er bare så dejligt... dobbelt af alt...

kærlighed til 2 børn på samme tid er så stort og man får dobbelt så mange smil 

Hilsen tvillingemor Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.