Tvillinger!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

MissBee

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Tillykke! hvor vidunderligt, i skal ikke blot have et mirakel men 2, det er da helt fantastisk!

Og i skal nok kunne klare det, det er jeg sikker på! 

ja det er sandt 2 mirakler!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Camilla <3

Stort tillykke Kan godt forstå du er ædt chokket men en dejlige nyhed

Anmeld

24. november 2011

birthee

Jeg vil sige stort tillykke - og du skal da ha' et kram  er sikker på I nok skal klare det  hvis det var mig, ville jeg da også få et chok til at starte med... men når man lige har sundet sig lidt, så tror jeg nok man skal blive glad for det... vi har da nogen gange snakket om 3'er herhjemme, men tænk hvis det bliver tvillinger

Knus herfra - og husk der er masser af opbakning herinde fra

Anmeld

24. november 2011

MissBee

birthee skriver:

Jeg vil sige stort tillykke - og du skal da ha' et kram  er sikker på I nok skal klare det  hvis det var mig, ville jeg da også få et chok til at starte med... men når man lige har sundet sig lidt, så tror jeg nok man skal blive glad for det... vi har da nogen gange snakket om 3'er herhjemme, men tænk hvis det bliver tvillinger

Knus herfra - og husk der er masser af opbakning herinde fra

Ja og man skal passe på med at joke for var tl scanning da jeg var 5+0 og her var kun 1 da vi kom ud i bilen jokede jeg så lidt md at der ikke var 2...

Denne gang var der 2

Scanning nr. 3 ?????? OMG sir' jeg bare

Men tak for det sætter je pris på!

Anmeld

24. november 2011

baby012

KÆMPE TILLYKKE !!! 

Hvor er det altså bare fantastisk med to små  lige under dit eget ! 

kan godt forstå du er i chok hehe , men tror da bestemt det nook skal gå det hele ! 

Anmeld

24. november 2011

Zeus

MissBee skriver:

ville du så få en abort??

Det tror jeg faktisk ja.. Da jeg ventede Cajsa krydsede jeg alt hvad der overhovedet kunne krydses, for at der kun var ét barn derinde. Jeg har haft en psykisk diagnose som jeg stadig arbejdede på, på det tidspunkt, og min ældste var stadig i pleje, så jeg vidste 100%, at jeg ikke ville kunne klare 2 spædbørn.

Heldigvis for både Cajsa og os, så var der kun én, og det endte præcist som det skulle, nemlig lykkeligt

Så ja, jeg havde fået en abort eller foster reduktion. Vi snakkede helt åbent om det før NF scanningen herhjemme..

Og selv om jeg er raskmeldt idag, og min ældste er flyttet hjem, så ville jeg heller ikke kunne klare tvillinger en anden gang..

Men nu er det jo også specielle forhold der gælder herhjemme

Anmeld

24. november 2011

MissBee

gravid20 skriver:

KÆMPE TILLYKKE !!! 

Hvor er det altså bare fantastisk med to små  lige under dit eget ! 

kan godt forstå du er i chok hehe , men tror da bestemt det nook skal gå det hele ! 

Tak

Anmeld

24. november 2011

MissBee

Zeus skriver:

Det tror jeg faktisk ja.. Da jeg ventede Cajsa krydsede jeg alt hvad der overhovedet kunne krydses, for at der kun var ét barn derinde. Jeg har haft en psykisk diagnose som jeg stadig arbejdede på, på det tidspunkt, og min ældste var stadig i pleje, så jeg vidste 100%, at jeg ikke ville kunne klare 2 spædbørn.

Heldigvis for både Cajsa og os, så var der kun én, og det endte præcist som det skulle, nemlig lykkeligt

Så ja, jeg havde fået en abort eller foster reduktion. Vi snakkede helt åbent om det før NF scanningen herhjemme..

Og selv om jeg er raskmeldt idag, og min ældste er flyttet hjem, så ville jeg heller ikke kunne klare tvillinger en anden gang..

Men nu er det jo også specielle forhold der gælder herhjemme

Tak fordi du er så ærlig! det kræver mod!

Jeg tror nu jeg beholder mine 2 engle selvom de skræmmer mig

Anmeld

24. november 2011

Klokkeblomst88

Stort TILLYKKE

Hvor må det være vildt - kan godt forstå, at det er lidt skræmmende!!

Anmeld

24. november 2011

Zeus

MissBee skriver:

Tak fordi du er så ærlig! det kræver mod!

Jeg tror nu jeg beholder mine 2 engle selvom de skræmmer mig

Har du kanalen TLC? Vi har den lige nu som ekstrakanal.. Der kan man følge Kate & Jon, som har fået sekslinger - oveni det tvillingepar de havde i forvejen Men må sige, de klarer s*tme godt! Og de udstråler bare det største overskud i verden.. Hold da heelt op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.