Tvillinger!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

bullerbassen

Stort tillykke med din graviditet og de 2 i mavsen. Da jeg i sin tid blev gravid første gang sagde alle - bare vent der er 2 . Men nej jeg skulle bestemt ikke have 2 og var der 2 blev den ene solgt . Ved skanningen i uge 7 VAR DER 2 . OMG . idag er de 2 skønne drenge på 10 ( og begge bor her endnu kan godt forstå du er chokeret det var jeg også . Grinede hele vejen hjem , en tur på 2,5 t . Vil sige det kan være hårdt arbejde med 2 små men det behøver det bestemt ikke . Det er en fantastisk gave og oplevet 2 på samme tid . Jeg ville ikke byttet . Er sikker på når i har vendet jeg til tanken kommer glæden . Selvfølgelig kan i klare det . STORT tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

lukasmor

Wow! Dobbelt så meget tillykke

Kan godt forstå at du er i chok (ville jeg også være!) men det skal nok gå alt sammen!

Anmeld

24. november 2011

Ka+Ma=Be

Stort tillykke 

Som mange af de andre skriver, kan jeg forstå din reaktion, men det skal nok blive godt!   Fantastisk med to små guldklumper

Anmeld

24. november 2011

Gry91

Først et dobbelt tillykke det er jo stort!

Kan godt forstå alle bekymringerne ved det, men er sikker på i nok skal klare det tænk en gang, 2 på en gang 

Anmeld

24. november 2011

MissBee

Tvillingemor90 skriver:

Tillykke Det er helt vildt a få afvide.. Du må endelig skrive hvis du undervejs for nogle spørgsmål, kan jo give mit svar ud fra mine erfaringer

Det er selvfølgelig hårdt, men helt fantastisk !!

Tak det sætter jeg virkelig pris på! jeg har ansøgt din venskab og når jeg lige er faldet lidt ned har jeg sikkert en masse spørgsmål

Anmeld

24. november 2011

MissBee

Babylil skriver:

He he det er da skønt, du skal nok klare det. 

Jeg venter også tvillinger. Først var jeg også chokeret, men glad, og nu føler jeg mig helt velsignet og kunne ikke forestille mig kun at få et barn

Wow fedt at du ogå venter tvillinger!!!  Hvor langt er du henne? og r de en eller tveægede ?

Anmeld

24. november 2011

MissBee

Holbæktrunten skriver:

Det ville JEG i hvert fald!

- da man åbentbart mener at det er en bedre løsning end at tilbyde fosterreduktion... Dette er nemlig først en mulighed ved trillinger eller mere - helt hen i vejret!

Undersøgte det inden jeg blev gravid, og var rædselsslagen for at der evt skulle være flere. Det ville jeg slet ikke have magtet...

Så du ville få en abort fordi du ikke ville kunne magte 2 børn på samme tidhvis jeg forstår korrekt??

Anmeld

24. november 2011

SussieThyssen

MissBee skriver:

Er lige kommet hjem fra termins scanning og vi venter tvillinger!!!!!!!

hjælp!!!??????? Jeg er så meget i chok... alle de tanker...  jeg er glad  men tænker om jeg kan? om vi har råd? OMG!!!! der er f...g 2 børn

Jamen kæmpe tillykke da

Det er da fantastisk.
Ja, det er en ordentlig mundfuld...lige pludselig skal man tænke 2 af alt, men alligevel..sikke da en velsignelse..og så dobbelt op.
Held og lykke med de to små chipmuncks

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. november 2011

MissBee

KaMa skriver:

Stort tillykke med dobbelt op!!

Jeg husker det som var det igår, da jeg så to hjerteblink til min tidlig scanning. Der gik lang tid før jeg kunne tænke normalt.

Nu er de 15 mdr og jeg er stadig rystet, men allermest pavestolt over, at jeg har lavet to minimennesker på en gang!!

Selvfølgelig klarer I den - jeg fik mine alene, så var nok lidt ekstra presset :-D

Det siges, at det kun er de mødre, som kan klare det, som bliver velsignet med dobbelt mirakel - det tror jeg på !

Vi er en stor gruppe tvillingemødre/gravide, der har en skøn lukket gruppe her. Du er meget velkommen. Du skal vist have profil på min-mave.dk og derefter søge om optagelse.

http://www.min-mave.dk/grupper/lukkede-grupper/sub ject-8794.htm

Tak

Jeg har allerede profil på min-mave men kan ikke rigig finde ud af at bruge den...  men prøver at ansøge

Anmeld

24. november 2011

TaAsJu

Kæmpe stort tillykke.. Som en anden skriver, så tror jeg også kun dette mirakel kommer til dem der kan klare det... Jeg har ikke selv tvillinger, men det ville ikke have gjort mig det mindste at få to her til sidst... igen stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.