Tvillinger!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

MissBee

Giraffen skriver:

wooouw STORT tillykke 

jeg var selv lidt "angst" for tvillinger - men så tror jeg det var "twinboys" der lige fik sagt til mig at det ku jeg ikke være bekendt og hun fik mig virkelig ti lat forstå at man ikke skal frygte en glæde der kommer dobbelt

Er sikker på du nok skal blive helt fantastisk til det og se det som en dobbeltglæde 

iih hvor spændende at følge dig

Jeg er kun glad nu...  Glæder mig til at se dem igen i næste uge  

Dog skræmmer det mig stadig økonomisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Isabella_mor

MissBee skriver:

Ja er allerede igang med at prøve og skabe mig et netværk.

Tak

Dejligt  

det er jo dejligt med denne side at der ikke er nogen der kommer til at stå helt alene

Anmeld

25. november 2011

MissBee

isabellamor skriver:

Dejligt  

det er jo dejligt med denne side at der ikke er nogen der kommer til at stå helt alene

Jeg er såå glad for baby.dk

Alle de mange søde mennesker herinde varmer mit hjerte hver dag!

Anmeld

25. november 2011

Isabella_mor

MissBee skriver:

Jeg er såå glad for baby.dk

Alle de mange søde mennesker herinde varmer mit hjerte hver dag!

nemlig 

Anmeld

25. november 2011

Giraffen

MissBee skriver:

Jeg er kun glad nu...  Glæder mig til at se dem igen i næste uge  

Dog skræmmer det mig stadig økonomisk!

mon ikke man finder ud af det økonomiske også hvis man køber de dyre ting brugt så er der rigtig mange penge at spare og så er der ikke så mange om budet når det er tvillinge barnevogne/klapvogne osv ;-)

Anmeld

25. november 2011

MissBee

Giraffen skriver:

mon ikke man finder ud af det økonomiske også hvis man køber de dyre ting brugt så er der rigtig mange penge at spare og så er der ikke så mange om budet når det er tvillinge barnevogne/klapvogne osv ;-)

Det er ikke så meget selve udstyrsdelen mere at jeg skulle starte ny selvstændig klinik 1 dec...  Det" var" mit højeste ønske men nu virker det bare som den dårligste ide da jeg på ingen måde får lov at arbejde 50-70 timer om ugen med tvillinger i maven... så enten skal jeg finde mig et job? eller også på kontanthjælp hvilket er ok men jeg orker ikke at gå hjemme jeg har brug for mennesker omkring mig

Anmeld

25. november 2011

Giraffen

MissBee skriver:

Det er ikke så meget selve udstyrsdelen mere at jeg skulle starte ny selvstændig klinik 1 dec...  Det" var" mit højeste ønske men nu virker det bare som den dårligste ide da jeg på ingen måde får lov at arbejde 50-70 timer om ugen med tvillinger i maven... så enten skal jeg finde mig et job? eller også på kontanthjælp hvilket er ok men jeg orker ikke at gå hjemme jeg har brug for mennesker omkring mig

puha nej det ka jeg godt se.... måske er det skæbnen, der mener du skal finde et job hvor du ikke skal arbejde 50-70 timer om ugen - men derfor ka du jo godt starte klinik om et par år hvis det er, nu du har fået to børn i en graviditet ren nysgerrighed, hvilken uddannelse/interesse har du? tænkte lige med klinikken, det er jo et vidt begreb :p

Anmeld

25. november 2011

Babylil

MissBee skriver:

Ej hvor fantastisk!! en af hver er jo drømmen

Hvornår fandt du ud af det og var du okay? Jeg er altså lidt nervøs for min krop Jeg er forholdsvis tynd af bygning og det skræmmer mig i forvejen meget at skulle tage 10-15 kg på som de skriver normalen er...

Ja, det var i hvert fald min drøm

Vi fandt ud af det i uge 7 til en scanning Jeg var også meget slank før jeg blev gravid og har allerede taget 13kg på i uge 25. Det sidder alt sammen på min mave, så det er ikke så slemt. Har heller ikke fået strækmærker (endnu). Jeg var også i panik over hvor meget man tager på, min jordemoder sagde jeg skulle tage mellem 17 og 25 kg på i alt. GISP!!! Hehe.. Ej men det er min mindste bekymring, bare babyerne har det skønt inde i min hule

Anmeld

25. november 2011

Kofoed.

MissBee skriver:

Tak

Jeg er ret sikker på de er enæggede da der låg 2 i samme "sorte sæk" hahah lyder dumt men håber du forstår...

Jeg spurgte men hun vidste det faktisk ikke...

Og jo tak jeg tror jeg har brug for en masse hjælp og støtte

Ud fra dit profil billed, så ligner det i hvert fald enæggende

Spørg endelig hvis der er noget, kan hjælpe med meget ang graviditeten.

Forresten det er super vigtig med jernpillerne, når der er flere end en, men der er lige et par uger endnu Ved min hjalp de rigtig meget på trætheden, men sov nu stadig mindst 10 timer hver dag.

Anmeld

25. november 2011

Dinna88

Zeus skriver:

Det kan være det er dem alligevel. De har haft et kamera hold efter dem nærmest siden fødslen, og tror nok børnene lige har holdt deres 6 års fødselsdag? Det kan man i hvert fald se når de viser gamle klip, fra da børnene stadig sov i tremmesenge..

Desværre endte Jon og Kate i skilsmisse og en masse kaos.

TS: kæmpe tillykke Jeg er sikker på, at din reaktion er helt normal. Jeg er en af dem der RIGTIG gerne vil have tvillinger. Hvorfor kan jeg ikke sige præcist. Det håber jeg bare så inderligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.