Tvillinger!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

MissBee

Zeus skriver:

Har du kanalen TLC? Vi har den lige nu som ekstrakanal.. Der kan man følge Kate & Jon, som har fået sekslinger - oveni det tvillingepar de havde i forvejen Men må sige, de klarer s*tme godt! Og de udstråler bare det største overskud i verden.. Hold da heelt op 

nej men så noget lignende engang ogå med 6 eller 8 b'ørn.... helt vildt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Zeus

MissBee skriver:

nej men så noget lignende engang ogå med 6 eller 8 b'ørn.... helt vildt!

Det kan være det er dem alligevel. De har haft et kamera hold efter dem nærmest siden fødslen, og tror nok børnene lige har holdt deres 6 års fødselsdag? Det kan man i hvert fald se når de viser gamle klip, fra da børnene stadig sov i tremmesenge..

Anmeld

24. november 2011

Tvillingemor80

Tillykke Det er helt vildt a få afvide.. Du må endelig skrive hvis du undervejs for nogle spørgsmål, kan jo give mit svar ud fra mine erfaringer

Det er selvfølgelig hårdt, men helt fantastisk !!

Anmeld

24. november 2011

Babylil

MissBee skriver:

Er lige kommet hjem fra termins scanning og vi venter tvillinger!!!!!!!

hjælp!!!??????? Jeg er så meget i chok... alle de tanker...  jeg er glad  men tænker om jeg kan? om vi har råd? OMG!!!! der er f...g 2 børn

He he det er da skønt, du skal nok klare det. 

Jeg venter også tvillinger. Først var jeg også chokeret, men glad, og nu føler jeg mig helt velsignet og kunne ikke forestille mig kun at få et barn

Anmeld

24. november 2011

Holbæktrunten

MissBee skriver:

ville du så få en abort??

Det ville JEG i hvert fald!

- da man åbentbart mener at det er en bedre løsning end at tilbyde fosterreduktion... Dette er nemlig først en mulighed ved trillinger eller mere - helt hen i vejret!

Undersøgte det inden jeg blev gravid, og var rædselsslagen for at der evt skulle være flere. Det ville jeg slet ikke have magtet...

Anmeld

24. november 2011

-Sigrid-

Tja, jeg vil bare sige dobbelt tillykke, og så håber jeg virkelig I har noget familie som kan hjælpe når de to små stykker hjerte kommer ud 

Anmeld

24. november 2011

wmillapigenw

tillykke med at du skal have tvillinger  

jeg tror jeg havde reageret præcis som dig! 

det bliver hård men held og lykke! & den skal i nok klare!

Anmeld

24. november 2011

Røverdatter

MissBee skriver:

Er lige kommet hjem fra termins scanning og vi venter tvillinger!!!!!!!

hjælp!!!??????? Jeg er så meget i chok... alle de tanker...  jeg er glad  men tænker om jeg kan? om vi har råd? OMG!!!! der er f...g 2 børn

Fantastisk! tillykke! 

Bare rolig, du skal nok klare den, du ved i det mindste at der er to allerede nu..

Min mor fødte tvillinger (mine små brødre) og hun vidste ikke der var to, før der bliver sagt "du må presse igen, for der kommer altså en mere" - det var noget af et chok, men hun klarede det rigtig godt trods bonus-drengen  

held og lykke til! er sikker på du vil klare det flot! mange af dem som har tvillinger siger at det positive er at de har hinanden  det kan aflaste dig lidt (selvfølgelig først når de bliver lidt større) 

Anmeld

24. november 2011

babymus77

Dobbelt tillykke herfra;-) Det lyder da skønt!!! Jeg ville nok også blive chokket, men self klarer i det;-) Jeg skal også terminsscannes inden så længe:-))

Anmeld

24. november 2011

Vial

Stort tillykke med dobbelt op!!

Jeg husker det som var det igår, da jeg så to hjerteblink til min tidlig scanning. Der gik lang tid før jeg kunne tænke normalt.

Nu er de 15 mdr og jeg er stadig rystet, men allermest pavestolt over, at jeg har lavet to minimennesker på en gang!!

Selvfølgelig klarer I den - jeg fik mine alene, så var nok lidt ekstra presset :-D

Det siges, at det kun er de mødre, som kan klare det, som bliver velsignet med dobbelt mirakel - det tror jeg på !

Vi er en stor gruppe tvillingemødre/gravide, der har en skøn lukket gruppe her. Du er meget velkommen. Du skal vist have profil på min-mave.dk og derefter søge om optagelse.

http://www.min-mave.dk/grupper/lukkede-grupper/sub ject-8794.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.