Tvillinger!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

katrineoerum

TIllykke.

Slå koldt vand i blodet. Det skal nok går :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

twinny

stort tillykke...  

jeg var mundlam i laang tid, da jeg fandt ud af jeg ventede enæggede drenge til nf scanning....  De er nu to måneder og det er helt fantastisk at være tvillingmor.. Men os hårdt... 

du er velkommen til at skrive...

Anmeld

25. november 2011

Zeus

Dinna88 skriver:

Desværre endte Jon og Kate i skilsmisse og en masse kaos.

TS: kæmpe tillykke Jeg er sikker på, at din reaktion er helt normal. Jeg er en af dem der RIGTIG gerne vil have tvillinger. Hvorfor kan jeg ikke sige præcist. Det håber jeg bare så inderligt

Ja, i de nye afsnit, er de i hvert fald gået fra hinanden

Anmeld

25. november 2011

MissBee

Giraffen skriver:

puha nej det ka jeg godt se.... måske er det skæbnen, der mener du skal finde et job hvor du ikke skal arbejde 50-70 timer om ugen - men derfor ka du jo godt starte klinik om et par år hvis det er, nu du har fået to børn i en graviditet ren nysgerrighed, hvilken uddannelse/interesse har du? tænkte lige med klinikken, det er jo et vidt begreb :p

Jeg er udd. butikschef men klinikken er som Negleteknikker som er min store passion

Anmeld

25. november 2011

MissBee

Babylil skriver:

Ja, det var i hvert fald min drøm

Vi fandt ud af det i uge 7 til en scanning Jeg var også meget slank før jeg blev gravid og har allerede taget 13kg på i uge 25. Det sidder alt sammen på min mave, så det er ikke så slemt. Har heller ikke fået strækmærker (endnu). Jeg var også i panik over hvor meget man tager på, min jordemoder sagde jeg skulle tage mellem 17 og 25 kg på i alt. GISP!!! Hehe.. Ej men det er min mindste bekymring, bare babyerne har det skønt inde i min hule

uhha det er meget men som du selv siger babyerne før alt andet  og det sidder jo så smukt på dig, jeg håber at jeg bliver ligeså fin!

Anmeld

25. november 2011

MissBee

Kofoed. skriver:

Ud fra dit profil billed, så ligner det i hvert fald enæggende

Spørg endelig hvis der er noget, kan hjælpe med meget ang graviditeten.

Forresten det er super vigtig med jernpillerne, når der er flere end en, men der er lige et par uger endnu Ved min hjalp de rigtig meget på trætheden, men sov nu stadig mindst 10 timer hver dag.

Ja jeg har godt læst at det er vigtigt, men at man først må starte efter uge 10?

Er der andet jeg skal huske?

Tager folin, fiskeolie, omnimin og flyende e vitamin...

Anmeld

25. november 2011

Giraffen

MissBee skriver:

Jeg er udd. butikschef men klinikken er som Negleteknikker som er min store passion

arv ja det ka jeg godt se... måske du kan blive negletekniker sådan lidt freelance  

Anmeld

25. november 2011

MissBee

Dinna88 skriver:

Desværre endte Jon og Kate i skilsmisse og en masse kaos.

TS: kæmpe tillykke Jeg er sikker på, at din reaktion er helt normal. Jeg er en af dem der RIGTIG gerne vil have tvillinger. Hvorfor kan jeg ikke sige præcist. Det håber jeg bare så inderligt

Nåhh da det var da synd

Og tak, Ja ønskede mig tvillinger hele min ungdom da jeg havde mange af dem omkring mig... men igår skræmte tanken mig nu alligevel... Idag er jeg bare glad!!!

Anmeld

25. november 2011

MissBee

Giraffen skriver:

arv ja det ka jeg godt se... måske du kan blive negletekniker sådan lidt freelance  

Ja det håber jeg da godt nok... Jeg elsker nemlig at konkurrere så har da planlagt 3 konkurrencer  2012  Første er i norge !!

Anmeld

25. november 2011

Giraffen

MissBee skriver:

Ja det håber jeg da godt nok... Jeg elsker nemlig at konkurrere så har da planlagt 3 konkurrencer  2012  Første er i norge !!

så er der jo stadig store muligheder for at holde sig igang men set på den lyse side er det da meget heldigt du ikke nåede at starte op og SÅ blev gravid med tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.