Nogen der vil hjælpe med at redigere et billed for mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Pianisten

Babyklar skriver:

nåårh ja, det rigtig . ja sådan en ejer jeg ikk heh

Nej hehe. Men også træls for mig hele tiden at skulle putte billeder frem og tilbage mellem den og pcen. Så lige nu arbejder jeg på at få det til at virke på computeren så man ikke behøver eje en iphone eller ipod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Moar2011

Cheyana skriver:

Nej hehe. Men også træls for mig hele tiden at skulle putte billeder frem og tilbage mellem den og pcen. Så lige nu arbejder jeg på at få det til at virke på computeren så man ikke behøver eje en iphone eller ipod

Jaa, det kan jeg godt se det andet er lidt smartere :p

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Det der billed du har lavet kan man lave baggrunden andet end sort?? Altså jeg tænker på lys grå.. eller?? Det vil måske ikke være godt??

Hej! har kigget lidt på det. Hvis det bliver en lysegrå bliver det bare slet ikke godt, fordi det andet jo er gråt. Derudover er mange af kanterne sorte, fordi skyggerne er som de er, i billedt. Jeg kunne godt begive mig ud i at fjerne kanterne, men det er nøjagtig det samme arbejde som jeg lavede med det billede jeg lige fik - og der måtte jeg opgive

Men jeg har lavet lidt forskellige. Dette er det bedste, synes jeg. Jeg kan ikke rigtig gøre det lysere, det ødelægger billedet! Men denne mørkegrå er meget pænere end den sorte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Hej! har kigget lidt på det. Hvis det bliver en lysegrå bliver det bare slet ikke godt, fordi det andet jo er gråt. Derudover er mange af kanterne sorte, fordi skyggerne er som de er, i billedt. Jeg kunne godt begive mig ud i at fjerne kanterne, men det er nøjagtig det samme arbejde som jeg lavede med det billede jeg lige fik - og der måtte jeg opgive

Men jeg har lavet lidt forskellige. Dette er det bedste, synes jeg. Jeg kan ikke rigtig gøre det lysere, det ødelægger billedet! Men denne mørkegrå er meget pænere end den sorte

Ok.. men tak for forsøget.. Kan ikke helt se den store forskel på billederne.. men synes de er gode begge to..  

Anmeld

24. november 2011

Pianisten

MissMaria skriver:

Kunne godt tænke mig at det blev stor/hvid - men at juletræet i baggrunden forblev grøn!

Undskyld det tog så lang tid, men der var også mange detaljer at arbejde på... Var i tvivl om, om du ville have begge grantræer med, eller om det kun var det der var synligst? Det er i hvert fald kun det, jeg har gjort grønt. (Og nu var det vel det du mente ikke? Kunne i hvert fald ikke lige se andre "juletræer" på billedet )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2011

tinasmor

Dinna88 skriver:

Det skulle jeg nok kunne klare det bliver lige senere. Har fået sendt et billede der er RET svært at fjerne baggrunden på

Hej, ved du hvilken program man kan bruge til at lave baggrunden ensfarvet som det du har gjort, hvis man ikke har en mac, men en helt alm. computer? og er det lige så besværtligt som i Photo Shop hvor man skal skære ud og gøre ved?

På forhånd tak.

Anmeld

24. november 2011

MissMaria

Cheyana skriver:

Undskyld det tog så lang tid, men der var også mange detaljer at arbejde på... Var i tvivl om, om du ville have begge grantræer med, eller om det kun var det der var synligst? Det er i hvert fald kun det, jeg har gjort grønt. (Og nu var det vel det du mente ikke? Kunne i hvert fald ikke lige se andre "juletræer" på billedet )

Det var lige det jeg mente

Rigtig mange tak - du er sku bare super dygtig...

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

tinasmor skriver:

Hej, ved du hvilken program man kan bruge til at lave baggrunden ensfarvet som det du har gjort, hvis man ikke har en mac, men en helt alm. computer? og er det lige så besværtligt som i Photo Shop hvor man skal skære ud og gøre ved?

På forhånd tak.

Hej

Ja, det er desværre lige så besværligt! Ved TS billede ændrede jeg kontrast og lys så billedet var flot, og derved blev baggrunden meget mørk. Ved hjælp af "magic wand" i mit redigeringsprogram kunne jeg fjerne resten. Det er sådan det skal gøres med det HELE, hvis ikke baggrunden kan fikses med kontrast og lys  

Anmeld

24. november 2011

Pianisten

MissMaria skriver:

Det var lige det jeg mente

Rigtig mange tak - du er sku bare super dygtig...

Tusind tak... Fik endelig gjort så jeg kunne gøre det på PC i stedet for iPod - det var så meget nemmere.. Så kan man også arbejde helt ned i pixel for pixel

Anmeld

25. november 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Jeg har smidt billedet herind i tråden

Hej igen.. Ej har du tid og lyst til at hjælpe mig med et mere? Min kæreste synes det er et dårlig billed af hende fordi hun ikke griner men ser ked ud af det  synes jeg nu ikke.. bare fordi hun ikke griner.. men jeg har et andet som ham synes er bedre.. så det vælger vi bare.. men gider du redigere det med mørkegrå baggrund og rød hue og resten sort/hvid som du gjorde med det andet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.