Nogen der vil hjælpe med at redigere et billed for mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Pianisten

Nikita Victoria skriver:

Jeg er ikke så god til at tage billeder, men her er mine tre julebilleder af Sylle, kan du gøre det samme på disse som med Den Lykkeliges billed? Du kan bare tage det der er nemmest at gøre det med.  

Tusind tak.

Skal det være med eller uden de blå øjne? og skal det kun være huen som er rød, eller hele tøjet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

K&S

Nikita Victoria skriver:

Jeg er ikke så god til at tage billeder, men her er mine tre julebilleder af Sylle, kan du gøre det samme på disse som med Den Lykkeliges billed? Du kan bare tage det der er nemmest at gøre det med.  

Tusind tak.

Årh, hvor er billede nummer 2 super godt...!

Anmeld

24. november 2011

Tystys14

Cheyana skriver:

Skal det være med eller uden de blå øjne? og skal det kun være huen som er rød, eller hele tøjet?

Meget gerne hendes blå øjne, og hendes hue  Ved ikke om det ville se godt ud med hende tøj?

Anmeld

24. november 2011

Tystys14

K&S skriver:

Årh, hvor er billede nummer 2 super godt...!

Tusind tak  Hi hi det synes jeg også er det bedste men er ikke selv så god til at bedømme sådan nogle billeder.  Så sikrede mig ved at sætte tre. hi hi.

Anmeld

24. november 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Når hun har fikset farverne, så vil jeg gerne hjælpe dig med, at gøre billedet endnu finere. Lidt redigering, bl.a. så tingene i baggrunden forsvinder, vil gøre underværker

(Og så synes jeg også du skal se på, om det, at du smider billedet herop skalerer det ned i pixels. Hvis det gør, så er det ikke sikkert, at du kan bruge det til julekort)

Det der billed du har lavet kan man lave baggrunden andet end sort?? Altså jeg tænker på lys grå.. eller?? Det vil måske ikke være godt??

Anmeld

24. november 2011

Pianisten

Nikita Victoria skriver:

Meget gerne hendes blå øjne, og hendes hue  Ved ikke om det ville se godt ud med hende tøj?

Prøver lidt af hvert så Vender tilbage om lidt.

Anmeld

24. november 2011

Tystys14

Cheyana skriver:

Prøver lidt af hvert så Vender tilbage om lidt.

TAK

Anmeld

24. november 2011

PernilleogDennis

Hvad så hvis man har en computer der hedder Acer? Kan man få et program til den der isolere farver?? Vil vildt gerne have det program.. ??

Anmeld

24. november 2011

MissMaria

Cheyana skriver:

Ja, det kan jeg godt gøre.... Du kan bare smide billedet herind, så redigerer jeg det og smider det tilbage...

Kunne du tænke dig at prøve at redigere et billede for mig

Anmeld

24. november 2011

Pianisten

MissMaria skriver:

Kunne du tænke dig at prøve at redigere et billede for mig

ja, bare smid det ind og sig hvad jeg skal gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.