Nogen der vil hjælpe med at redigere et billed for mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Dinna88

Cheyana skriver:

Dinna, det kunne være du skulle redigere baggrunden på det billede jeg lavede hvor man kunne se hendes øjenfarve også? Så den lykkelige har lidt at vælge i mellem..

Personligt synes jeg ikke det er det bedste Det bliver for meget. Men vil du have det,  Den Lykkelige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Det var da så lidt Det gør bare, at billedet er meget bedre, at baggrunden er ensfarvet.

Nej, når de andre lavet huen rød og resten sort/hvid, så har de bare isoleret den røde og hvide farve så det er hvis du selv ønsker at kunne det. Programmet hedder iSplash til Mac

Nå ok  På den måde... tak!!

Anmeld

24. november 2011

Pianisten

Dinna88 skriver:

Personligt synes jeg ikke det er det bedste Det bliver for meget. Men vil du have det,  Den Lykkelige?

Okay.. Nej hun skrev også hun synes det hvor kun huen var rød var det bedste.. så det fint nok

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

Den lykkelige skriver:

Tusind tak.. men ville helst have hendes rigtige farve jo.. ser lidt vildt ud det der  

Nå ok.. my bad. sorry

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Ja så jeg godt lige efter jeg havde skrevet det med mailen.. tusind tak.. skønt du har fjernet al legetøjet også

haha

Anmeld

24. november 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Tak fordi i vil hjælpe.. men jeg bryder mig ikke om det hvor man kan se øjnene.. kan bedst lide det bare er huen.. for synes stadig hun har de flotte øjne selvom de er i sort/hvid.. Men ellers tak..

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Tak fordi i vil hjælpe.. men jeg bryder mig ikke om det hvor man kan se øjnene.. kan bedst lide det bare er huen.. for synes stadig hun har de flotte øjne selvom de er i sort/hvid.. Men ellers tak..

Så er vi enige

Anmeld

24. november 2011

Den lykkelige

MissChrista skriver:

Nå ok.. my bad. sorry

Nej du skal ikke sige undskyld.. det helt ok.. dejligt du ville bruge tid på det..

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

Den lykkelige skriver:

Nej du skal ikke sige undskyld.. det helt ok.. dejligt du ville bruge tid på det..

Anmeld

24. november 2011

Tystys14

Cheyana skriver:

Ja, det kan jeg godt gøre.... Du kan bare smide billedet herind, så redigerer jeg det og smider det tilbage...

Jeg er ikke så god til at tage billeder, men her er mine tre julebilleder af Sylle, kan du gøre det samme på disse som med Den Lykkeliges billed? Du kan bare tage det der er nemmest at gøre det med.  

Tusind tak.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.