Nogen der vil hjælpe med at redigere et billed for mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Hej igen.. Ej har du tid og lyst til at hjælpe mig med et mere? Min kæreste synes det er et dårlig billed af hende fordi hun ikke griner men ser ked ud af det  synes jeg nu ikke.. bare fordi hun ikke griner.. men jeg har et andet som ham synes er bedre.. så det vælger vi bare.. men gider du redigere det med mørkegrå baggrund og rød hue og resten sort/hvid som du gjorde med det andet??

Hejsa!

Jeg vil gerne se om jeg kan fjerne baggrunden, men det med isolere farverne kan jeg desværre ikke gøre for dig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Hejsa!

Jeg vil gerne se om jeg kan fjerne baggrunden, men det med isolere farverne kan jeg desværre ikke gøre for dig. 

Ok tusind tak..  Her kommer det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. november 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Ok tusind tak..  Her kommer det

Ih, det er ærgeligt. Billedet er ikke skarpt  Hvis I vil bruge det, så kan I ikke rigtig forstørre det.. Og det er heller ikke skarpt i alm. størrelse 

Anmeld

26. november 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Ih, det er ærgeligt. Billedet er ikke skarpt  Hvis I vil bruge det, så kan I ikke rigtig forstørre det.. Og det er heller ikke skarpt i alm. størrelse 

Nej vi så godt det var meget uskarpt.. men kan man så ikke redigere i det?

Anmeld

26. november 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Nej vi så godt det var meget uskarpt.. men kan man så ikke redigere i det?

Det kan jeg sagtens. Spørgsmålet er, om det er det værd?  Jeg synes HELT klart, at det andet ville være super til en gave, også selvom hun ikke smiler - hun ser jo glad ud!

Anmeld

27. november 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Det kan jeg sagtens. Spørgsmålet er, om det er det værd?  Jeg synes HELT klart, at det andet ville være super til en gave, også selvom hun ikke smiler - hun ser jo glad ud!

Ja jeg har også prøvet t overbevise ham.. men han vil gerne have det hvor hun griner selvom det er uskarpet.. så nu er vi gået på kompromis.. vi får lavet 2 små af hver

Anmeld

27. november 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Ja jeg har også prøvet t overbevise ham.. men han vil gerne have det hvor hun griner selvom det er uskarpet.. så nu er vi gået på kompromis.. vi får lavet 2 små af hver

Okay Jeg har desværre ikke overskud til at redigere det. Det tager lang tid fordi jeg ikke bruger photoshop på min egen computer, og har ikke min kærestes her. 

I kan gå ned i f.eks. photocare og få hjælp til det, jeg kan ikke huske hvad de tager for det. Men jeg er nu heller ikke helt sikker på om de vil gøre det, eller om de ikke mener, at billedet er brugbart. I kan få dem til at øge skarpheden, men jeg ved ikke om det kan hjælpe.

Anmeld

27. november 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Okay Jeg har desværre ikke overskud til at redigere det. Det tager lang tid fordi jeg ikke bruger photoshop på min egen computer, og har ikke min kærestes her. 

I kan gå ned i f.eks. photocare og få hjælp til det, jeg kan ikke huske hvad de tager for det. Men jeg er nu heller ikke helt sikker på om de vil gøre det, eller om de ikke mener, at billedet er brugbart. I kan få dem til at øge skarpheden, men jeg ved ikke om det kan hjælpe.

Ok vi må lige se på det.. tak for din hjælp!

Anmeld

2. december 2011

MissMaria

Cheyana skriver:

Nej hehe. Men også træls for mig hele tiden at skulle putte billeder frem og tilbage mellem den og pcen. Så lige nu arbejder jeg på at få det til at virke på computeren så man ikke behøver eje en iphone eller ipod

Hvad hedder det program man kan hente til iphone?

Anmeld

2. december 2011

Pianisten

MissMaria skriver:

Hvad hedder det program man kan hente til iphone?

Colorsplash

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.