Nogen der vil hjælpe med at redigere et billed for mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

MissMaria

Cheyana skriver:

ja, bare smid det ind og sig hvad jeg skal gøre..

Kunne godt tænke mig at det blev stor/hvid - men at juletræet i baggrunden forblev grøn!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Pianisten

Nikita Victoria skriver:

Meget gerne hendes blå øjne, og hendes hue  Ved ikke om det ville se godt ud med hende tøj?

Værsgod, valgte lige det jeg synes var bedst... Forskellen på første og sidste er at øjnene er farvede. Så kan du selv vælge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2011

Pianisten

MissMaria skriver:

Kunne godt tænke mig at det blev stor/hvid - men at juletræet i baggrunden forblev grøn!

Kan godt prøve, men det blir nok lidt sværere pga detaljerne.. giv mig lige et sekund

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Det der billed du har lavet kan man lave baggrunden andet end sort?? Altså jeg tænker på lys grå.. eller?? Det vil måske ikke være godt??

Det skulle jeg nok kunne klare det bliver lige senere. Har fået sendt et billede der er RET svært at fjerne baggrunden på

Anmeld

24. november 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Det skulle jeg nok kunne klare det bliver lige senere. Har fået sendt et billede der er RET svært at fjerne baggrunden på

Ok men du behøver ikke hvis du har travlt.. skal jo ikke sidde og bruge al din tid på det..  Men tænkte bare det er meget makant med den sorte.. måske det ville være mindre med grå/lys...

Anmeld

24. november 2011

Tystys14

Cheyana skriver:

Værsgod, valgte lige det jeg synes var bedst... Forskellen på første og sidste er at øjnene er farvede. Så kan du selv vælge

Tusind tusind tak  Hvor er det suuuuper godt af hende.

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Ok men du behøver ikke hvis du har travlt.. skal jo ikke sidde og bruge al din tid på det..  Men tænkte bare det er meget makant med den sorte.. måske det ville være mindre med grå/lys...

Jeg er ret sikker på, at det kan klares hurtigt. Skal bare lige se, hvordan detaljerne ser ud helt inde ved kroppen og det

Men er helt enig!

Anmeld

24. november 2011

Moar2011

Cheyana skriver:

ej hvordan gør du ? er død misundelig

Anmeld

24. november 2011

Pianisten

ej hvordan gør du ? er død misundelig

Bruger en app til iphone/ipod  men har også lige fundet ud af at man kan bruge et tegneprogram på pcen jeg i forvejen bruger, så det skal jeg lige have leget med

Anmeld

24. november 2011

Moar2011

Cheyana skriver:

Bruger en app til iphone/ipod  men har også lige fundet ud af at man kan bruge et tegneprogram på pcen jeg i forvejen bruger, så det skal jeg lige have leget med

nåårh ja, det rigtig . ja sådan en ejer jeg ikk heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.