Nogen der vil hjælpe med at redigere et billed for mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.240 visninger
89 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Den lykkelige

Jeg har et som jeg vil bruge til julekort..
Mn synes det kunne være lidt sjovt at se hvordan det vil se ud som sort og hvidt, men med den røde hue og hendes meget blå øjne.. Nogen der kan redigere det så man bevare farven i billedet på de to ting??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Pianisten

Ja, det kan jeg godt gøre.... Du kan bare smide billedet herind, så redigerer jeg det og smider det tilbage...

Anmeld

24. november 2011

Den lykkelige

Ok mange tak.. Her kommer det.. Gider du lave et hvor det kun er huen der er rød og et hvor det både er øjnene der er som normalt og huen rød.. Ved ikke om det bliver for spooky med de blå øjne nemlig.. Hvor er du sød.. tusind tak..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2011

Tystys14

Den lykkelige skriver:

Ok mange tak.. Her kommer det.. Gider du lave et hvor det kun er huen der er rød og et hvor det både er øjnene der er som normalt og huen rød.. Ved ikke om det bliver for spooky med de blå øjne nemlig.. Hvor er du sød.. tusind tak..

EJ hvor er hun blevet YNDIG

Anmeld

24. november 2011

Tystys14

Cheyana skriver:

Ja, det kan jeg godt gøre.... Du kan bare smide billedet herind, så redigerer jeg det og smider det tilbage...

Kunne du have lyst til at redigere et for mig også???  Jeg står nemlig i samme dilemma.  Og ved heller ikke en skid om at redigere billeder.

Anmeld

24. november 2011

Den lykkelige

Nikita Victoria skriver:

EJ hvor er hun blevet YNDIG

Hi hi ja og det var en KAMP uden lige at få bare et billed der er blevet godt.. Til sidst blev hun små sur og irriteret og fik ikke nogen med smil på  Men synes det her blev godt..
Men hun vil bare pille ved det kamera hele tiden og synes det er alt for spændende også lukker hun øjnene når der er blits osv osv.. så nu lykkedes det endelig

Anmeld

24. november 2011

Tystys14

Den lykkelige skriver:

Hi hi ja og det var en KAMP uden lige at få bare et billed der er blevet godt.. Til sidst blev hun små sur og irriteret og fik ikke nogen med smil på  Men synes det her blev godt..
Men hun vil bare pille ved det kamera hele tiden og synes det er alt for spændende også lukker hun øjnene når der er blits osv osv.. så nu lykkedes det endelig

Det da ultra sødt hi hi

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

Når hun har fikset farverne, så vil jeg gerne hjælpe dig med, at gøre billedet endnu finere. Lidt redigering, bl.a. så tingene i baggrunden forsvinder, vil gøre underværker

(Og så synes jeg også du skal se på, om det, at du smider billedet herop skalerer det ned i pixels. Hvis det gør, så er det ikke sikkert, at du kan bruge det til julekort)

Anmeld

24. november 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Når hun har fikset farverne, så vil jeg gerne hjælpe dig med, at gøre billedet endnu finere. Lidt redigering, bl.a. så tingene i baggrunden forsvinder, vil gøre underværker

(Og så synes jeg også du skal se på, om det, at du smider billedet herop skalerer det ned i pixels. Hvis det gør, så er det ikke sikkert, at du kan bruge det til julekort)

Ej det må du meget gerne gøre.. TAK  Nå ja det ved jeg ikke om det gør.. men altså tror jeg nu ikke..

Anmeld

24. november 2011

Pianisten

Hvor har hun nogen smukke øjne

Kigger på det med det samme, så poster jeg igen om lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.