På Fødegangen kl 9.00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2009

Diana...

hov det skal lige siges jeg bor i jylland og dem på sjælland så det tage jo tid og komme her over så det derfor vi er i tvivl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

Diana...

Zafir skriver:

Da jeg fødte, skulle jeg jo have min surrogatsøster med. Jeg var også sådan, mmm... er jeg ordenlig i fødsel eller ?! og det, som du godt ved. Hun ringede bare og sagde. Jeg kommer nu!!! - HVis der ikke sker noget, så kører jeg bare hjem igen. Og som min JM sagde: Når man er gået 10 dage over, så går det IKKE i stå igen Det skal bare have tid. Så hvis du ikke bliver stresset over de er der, så lad dem da komme og holde ve-hygge Masser af smovs og gode film, til det begynder at bide rigtig

oki det var rart at vide at det ikke går i stå når man er så langt henne.
tak

Knusser til dig

Anmeld

19. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

oki det var rart at vide at det ikke går i stå når man er så langt henne.
tak

Knusser til dig

Altså Hanne (min jm) tog jeg som oraklet, hun vidste alt og havde været jm i 39 år, da hun var hos mig. Så skal vi ikke bare sige at hun har ret?

Det vigtiste nu er ikke at blive stresset og bare lade kroppen arbejde sit arbejde... og hvis det er at du har noget ynglingsmad, som er sådan lidt let, så skal du få spist det, så du har fået lidt i maven, inden det går rigtig løs....

Og husk: Alle dem der kommer på besøg de næste dage også skal tage opvasken, når de går igen

Anmeld

19. februar 2009

DK

Hej

Er der nogen der ved hvordan det går???

Det er jo så spændende!!!

Jeg håber at du Diana, ligger og "lider" midt i fødsel lige nu Det vil godt nok være træls hvis at det ikke er godt i gang, ikke??

Anmeld

19. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altsåååå... Hun er jo som sådan ikke logget af. Men mit umiddelbare gæt er at hun føder i nat eller i morgen. Det er også en god fødselsdag (det er nemlig min mands) Så det er mit gæt.

Skal vi lege bookmaker? hehe...

Så siger jeg kl. 7.20 i morgen tidlig.

Anmeld

19. februar 2009

DK

Jeg er med

Jeg siger kl. 10.47 i morgen!

Anmeld

19. februar 2009

Lise

Hmm - jeg skyder på kl. 6:47 d. 20. februar

Anmeld

19. februar 2009

Mutti2

heheh.... Jeg siger 03.53 i nat :-P

Anmeld

19. februar 2009

Mutti2

heheh.... Jeg siger 03.53 i nat :-P

Anmeld

19. februar 2009

Mie A

kl. 15.34 den 20. februar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.