På Fødegangen kl 9.00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2009

lillemig28

Hejsa rigtig held og lykke krydser alt hvad der kan krydses
knuzz lillemig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

starsofheaven

Hej Diana

HVor er det spænende tror også du har din baby inden week.. du må lige give besked Held og lykke! for dig!

Anmeld

19. februar 2009

Mormilla

Det er da bare dejligt at der er ved at ske noget nu. Håber at du bliver mor inden for de næste par dage

Anmeld

19. februar 2009

Mathilde

Jubiiiii hvor er det dejligt så sker der da noget nu!!! Endelig. Det må bare være sådan en fantastisk følelse
Jeg håber du har din søn ved dig inden weekenden

Held og lykke

Mathilde, glæder mig til det er min tur!

Anmeld

19. februar 2009

Drengenesmor

**********************'****
PUUUUUST!
Held og lykke!

Anmeld

19. februar 2009

Becks

Diana/Claus skriver:

Hej igen

1000 tak for alle jeres og støv i bare så søde alle sammen

Jeg er lige kommet hjem fra føde gangen. Jeg er en god cm åben og har 1½ cm livmorhals tilbage og han vejer 3500 ca OG JEG HAR FÅET LØSNET HINDEN wee, jeg har fået strenge odre på at gå hjem og sove så meget som muligt og slappe en masse fordi min krop var igen og hun troet det sker inden længe så det var vigtigt jeg får slappet af. og det var slim proppen der var sprunget.

wee jeg er bare så glad nu. puu det bare så spændende nu hi hi håber jeg snart har min lille dreng hos mig

Ih hvor er det spændende...
Hvor dejligt du fik løsnet hinden
Så må det være i morgen kl 11:34 du har ham i armene, nu når det ikke var idag hihi

Anmeld

19. februar 2009

Pia.

Skal jeg sende flere sjove vittigheder - så vi kan få gang i veeeee-musklerne *GGG* Ved det bliver i nat eller i morgen... uden tvivl....

ham den lille Lucas kan ikke vente mere, med at se sin mor og far, så nu kommer han snart....

forstår godt du er utålmodig...

er på mobilen i aften søde da jeg ikke er hjemme ved computeren - SÅ HUSK AT SKRIV.....

Knus Pia.

Anmeld

19. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Skal jeg sende flere sjove vittigheder - så vi kan få gang i veeeee-musklerne *GGG* Ved det bliver i nat eller i morgen... uden tvivl....

ham den lille Lucas kan ikke vente mere, med at se sin mor og far, så nu kommer han snart....

forstår godt du er utålmodig...

er på mobilen i aften søde da jeg ikke er hjemme ved computeren - SÅ HUSK AT SKRIV.....

Knus Pia.

Hi hi ja altid godt med vittigheder den med det billed af grisen den var godt nok go hi hi den skulle næsten her ind så de andre kunne se den søde smukke gris griner...

Jeg håber os han kommer iaften/nat dynes godt nok det er begyndt og gøre ondt det går helt om i lænden og ned af kan næsten ikke gå

Jeg skal nok skrive

Anmeld

19. februar 2009

Diana...

Hmm hvad ville i gøre...

Min mor og svigermor skal være med til fødslen de har lige ringet og spurgt om de skal køre i eftermiddag men hvad nu hvis der ikke sker noget endnu ville i så med at be dem om og køre el hvad? det kan jo gå i sig selv igen det bare lang tid og være her til mandag hvor jeg skal sættes igang hvis jeg ikke har født inden, og de vil ikke køre om natten hvad jeg godt forstå men hvad nu hvis det sker i nat el ikke det kan vi jo ikke forudse ville i sige ja til de bare skulle køre eller ville i vente til det træder rigtig til el hvad ville i gøre?

Knus Diana som meget gerne vil have sin MOAR her til fødslen.

Anmeld

19. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

Hmm hvad ville i gøre...

Min mor og svigermor skal være med til fødslen de har lige ringet og spurgt om de skal køre i eftermiddag men hvad nu hvis der ikke sker noget endnu ville i så med at be dem om og køre el hvad? det kan jo gå i sig selv igen det bare lang tid og være her til mandag hvor jeg skal sættes igang hvis jeg ikke har født inden, og de vil ikke køre om natten hvad jeg godt forstå men hvad nu hvis det sker i nat el ikke det kan vi jo ikke forudse ville i sige ja til de bare skulle køre eller ville i vente til det træder rigtig til el hvad ville i gøre?

Knus Diana som meget gerne vil have sin MOAR her til fødslen.

Da jeg fødte, skulle jeg jo have min surrogatsøster med. Jeg var også sådan, mmm... er jeg ordenlig i fødsel eller ?! og det, som du godt ved. Hun ringede bare og sagde. Jeg kommer nu!!! - HVis der ikke sker noget, så kører jeg bare hjem igen. Og som min JM sagde: Når man er gået 10 dage over, så går det IKKE i stå igen Det skal bare have tid. Så hvis du ikke bliver stresset over de er der, så lad dem da komme og holde ve-hygge Masser af smovs og gode film, til det begynder at bide rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.