På Fødegangen kl 9.00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.092 visninger
77 svar
0 synes godt om
19. februar 2009

Diana...

Hej alle i dejlige piger

Jeg skal på fødegangen her kl 9.00 idag og mødes med min jdm til undersøgelse, jeg er mega spændt på hvad de siger og om der er sket noget osv.

Jeg har siden tirsdag kl ca 18 haft (pluk) veer ca hvert 10-15 min og de blev lidt kraftiger igår og i nat.
I går morges da jeg var oppe og tisse de første 3 gange var der noget lyst rødt slim med (tror måske det var slimproppen)

Min jdm vil løsne min hinde lidt hvis min krop er klar så det HÅBER jeg den er, jeg er mega nervøs hi hi for det hele føles bare så tæt på nu hihi men glæder mig os rigtig meget...

Jeg håber og tror at baby.dk får en ny baby inden weekenden.

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg glæder mig bare så meget er er så spændt og møg nervøs at jeg bare lige ville ud med det...

Håber i alle får en dejlig dag.

Knus Diana 41+4 som ikke kan vente til at have sin lille baby i armene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

Mca<3

Ih søde ,, Hvor bliver det spændende Burde din krop ikke være klar i uge 41 ??? Håber og alle fingre og tæer for at det sker i dag Stort knus ..

Anmeld

19. februar 2009

Mimic

jeg tror og håber på at du får løsnet hinder idag... og at du inden for kort tid har din lille guldklump i armene...

alt hvad der kan krydses for at der snart sker noget

Fra Linda

Anmeld

19. februar 2009

Mathilde

Hvor er det bare spændende
Jeg krydser fingre for at der er noget igang, så din lille fyr kan komme ud

Held og lykke

Anmeld

19. februar 2009

Janep

Jeg krydser også alt hvad jeg kan.
Nu må der da snart ske noget

Stort herfra

Anmeld

19. februar 2009

LotteN

Jeg har tænkt sådan på dig her til morgen... Håbede der stod du havde født
Men jeg krydser alt hvad der er muligt og håber JM fortæller lillemanden at nu er det altså nu han skal komme ud...

Anmeld

19. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
krydser alt hvad jeg kan! og håber for dig/Jer..
Jeg sidder alligevel i skolen og lærer om noget jeg har kunnet i 10 år.. så jeg har masser af tid til at krydse det hele!
knuser herfra

Anmeld

19. februar 2009

SaNiNa

søde håber virkelig der sker noget i dag... tiden begynder jo at gå med hastige skridt mod den 21...

og en hel storm vestød mod dig

Anmeld

19. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

Hej alle i dejlige piger

Jeg skal på fødegangen her kl 9.00 idag og mødes med min jdm til undersøgelse, jeg er mega spændt på hvad de siger og om der er sket noget osv.

Jeg har siden tirsdag kl ca 18 haft (pluk) veer ca hvert 10-15 min og de blev lidt kraftiger igår og i nat.
I går morges da jeg var oppe og tisse de første 3 gange var der noget lyst rødt slim med (tror måske det var slimproppen)

Min jdm vil løsne min hinde lidt hvis min krop er klar så det HÅBER jeg den er, jeg er mega nervøs hi hi for det hele føles bare så tæt på nu hihi men glæder mig os rigtig meget...

Jeg håber og tror at baby.dk får en ny baby inden weekenden.

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg glæder mig bare så meget er er så spændt og møg nervøs at jeg bare lige ville ud med det...

Håber i alle får en dejlig dag.

Knus Diana 41+4 som ikke kan vente til at have sin lille baby i armene.

Håber og krydser fingre

Puster og pruster vestøv!!!

Anmeld

19. februar 2009

DK

Uha du er derinde lige nu!!

Jeg krydser fingre for at du ligger med benene i vejret og får løsnet hinde, he he

Ejj uanset hvad skal han jo nok komme ud!! Jeg håber der kommer veer i dag, så du kan få hjemmefødslen!!!

1000000*

Knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.