På Fødegangen kl 9.00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2009

Cris

Så tror jeg, at du føder i dag eller i morgen! Det bliver dejligt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

Diana...

Hej igen

1000 tak for alle jeres og støv i bare så søde alle sammen

Jeg er lige kommet hjem fra føde gangen. Jeg er en god cm åben og har 1½ cm livmorhals tilbage og han vejer 3500 ca OG JEG HAR FÅET LØSNET HINDEN wee, jeg har fået strenge odre på at gå hjem og sove så meget som muligt og slappe en masse fordi min krop var igen og hun troet det sker inden længe så det var vigtigt jeg får slappet af. og det var slim proppen der var sprunget.

wee jeg er bare så glad nu. puu det bare så spændende nu hi hi håber jeg snart har min lille dreng hos mig

Anmeld

19. februar 2009

sabi1979

Hejsa
tillykke med det , det er da spændende Men det lyder godt nok til at du bliver mor inden weekenden, jeg ønsker dig held og lykke til du får en god fødsel

knus Sabrina 13+2

Anmeld

19. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

weeee hvor er det spændende..... håber det sker nu...!! held og lykke med det... er sikker på at du har din lille dreng inden weekenden.... håber..
god dag med forhåbentlig en fødsel!!!!!!

Anmeld

19. februar 2009

KarinaIda

Nøj hvor lækkert... Håber virkelig den lille guldklump snart kommer ud til jer.. Og han skal helt sikkert nok komme inden weekenden er omme!!! Forhåbentlig kommer han idag.....

Held og lykke

Karina

Anmeld

19. februar 2009

Mca<3

Ih hvor godt altsåå Jamen spændende .. Er det ikke 1 cm pr time man åbner sig ca ????? Venter spændt ... Knus og held og lykke hvis ikke vi skrives ved inden

Anmeld

19. februar 2009

LotteN

Det var da en dejlig nyhed og få... endelig er der ved og ske noget..
Nu synes jeg du skal ligge comp fra dig, ligge dig på sofaen med flimmeren tændt og få dig noget søvn... når først veerne træder ind, så kan u nemlig IKKE sove... og alt efter hvor lang tid din fødsel tager, kan du godt komme i "søvnunderskud"... så GODNAT diana

Anmeld

19. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Ih hvor godt altsåå Jamen spændende .. Er det ikke 1 cm pr time man åbner sig ca ????? Venter spændt ... Knus og held og lykke hvis ikke vi skrives ved inden

tror det kommer and på hvor kraftige veerne er mener jeg.

Anmeld

19. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

Hej igen

1000 tak for alle jeres og støv i bare så søde alle sammen

Jeg er lige kommet hjem fra føde gangen. Jeg er en god cm åben og har 1½ cm livmorhals tilbage og han vejer 3500 ca OG JEG HAR FÅET LØSNET HINDEN wee, jeg har fået strenge odre på at gå hjem og sove så meget som muligt og slappe en masse fordi min krop var igen og hun troet det sker inden længe så det var vigtigt jeg får slappet af. og det var slim proppen der var sprunget.

wee jeg er bare så glad nu. puu det bare så spændende nu hi hi håber jeg snart har min lille dreng hos mig

YAY fantastisk

Hvornår får du så jordemoder hjem? ...

Jeg håber du får sovet lidt, hvis du kan for spændingen!!

Glæder mig til at høre mere..

KRAM og mere ve-støv...!!!

Anmeld

19. februar 2009

Mimic

PUUUUUUUUUUUSTer lige en masse vestøv afsted til dig... håber at du inden længe har lillemanden ved dig....
følger spændt med på sidelinien

fra Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.