På Fødegangen kl 9.00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Linda skriver:

puster en stak vestøv mere afsted til dig, med håbet om at der snart sker noget... ønsker dig alt mulig held og lykke og masser af energi til at klare din snarlige fødsel

Fra Linda der ændrer sit gæt til at være i nat kl 02.15

jeg siger i morgen d. 21/2 kl 15.34 held og lykke og kom så ud lille bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

DK

Så ændrer jeg også mit gæt. Skal vi sætte en deadline for gæt??

Mit nye gæt i er i lørdag nat. dvs. d 22 kl 03.21.

Pøj pøj med det!!!

Anmeld

20. februar 2009

Mutti2

Jeg satser igen på 03.53 :-)

Anmeld

20. februar 2009

Kvindemin

Jeg siger stadig kl. 05.00, d. 21

Kom nu lille mand <3

Anmeld

20. februar 2009

LotteN

Jeg håber sandelig der er ved og ske noget nu, for nu synes jeg godt nok snart du har ventet alt for længe på lillemanden. han kan ikke være det bekendt.
Sender en masse estøv afsted og håber det kan sætter lidt skub i ham, så han kommer i løbet af natten eller imorgen!

Anmeld

20. februar 2009

Mormilla

Jeg siger kl.17.33 d.21...

Anmeld

21. februar 2009

Diana...

Yes yes så skriver man lige et brokke indlæg fordi man lige er sur ked og skuffet og så der 57 tegn for meget som man så prøver at slette og så sletter den hele lortet nåå men det må jo betyde jeg ikke skal brokke mig... men det havet jeg nu altså lige brug for alligevel

For kan ikke forstå jeg skal gå 4 dage med kraftige veer for at det kan gå i sig selv igen har ikke mærket noget siden kl 22 i går og jeg har kun 2 dage tilbage at føde hjemme i og så bliver jeg sat igang mandag

Håber i Alle gider og alt hvad i har på at jeg føder inden søndagen er omme...

Knus Diana som er mega trist og bare har brug for at brokke sig og er MEGA træt i kroppen efter 4 dage med kraftige veer, og ikke kan forstå at der ikke er sket noget endnu...

Anmeld

21. februar 2009

Miamaja

Diana/Claus skriver:

Yes yes så skriver man lige et brokke indlæg fordi man lige er sur ked og skuffet og så der 57 tegn for meget som man så prøver at slette og så sletter den hele lortet nåå men det må jo betyde jeg ikke skal brokke mig... men det havet jeg nu altså lige brug for alligevel

For kan ikke forstå jeg skal gå 4 dage med kraftige veer for at det kan gå i sig selv igen har ikke mærket noget siden kl 22 i går og jeg har kun 2 dage tilbage at føde hjemme i og så bliver jeg sat igang mandag

Håber i Alle gider og alt hvad i har på at jeg føder inden søndagen er omme...

Knus Diana som er mega trist og bare har brug for at brokke sig og er MEGA træt i kroppen efter 4 dage med kraftige veer, og ikke kan forstå at der ikke er sket noget endnu...

av AV.. at brokke sig og vare sur og trist er helt fint naar man skal til og foede og er mere end parat. ellers maa der vel kejsersnit til? held og lykke

Anmeld

21. februar 2009

SaNiNa

søde du skal bare brokke dig... syntes osse det er ved at være på tiden du får ham i dine arme...

Du skulle have løsnet igen i dag ikk.

Store knus og masser af vestøv Sanne

Anmeld

21. februar 2009

DK

Det er jeg ked af at høre. Øv hvor er det træls! Er du så 40+13 i dag?

Jeg håber det hjælper med at få løsnet hinden lidt mere i dag! Jeg kan godt forstå du er skuffet over muligvis at gå glip af at føde hjemme, men se det på den lyse side: Senest mandag er du ved at føde!!!! Han bliver ikke derinde forevigt. Jeg ved godt optimister er DØD trælse når man bare trænger til brok, men du får lige en lille med på vejen alligevel!!

Jeg er nu sikker på du føder lige efter midnat. Det har jeg nemlig gættet på, he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.