På Fødegangen kl 9.00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Hej alle i dejlige piger

Der er desværre ikke sket noget endnu øv øv så dem der har gættet på i nat har ikke gætte rigtige griner hvor er i bare søde alle sammen

Der er stadig melle 6-10 min mellem men jeg fik da lov til at sove LIDT i nat så det var dejligt, men nu gider jeg heller ikke mere, er lidt bange for det måske er ved at gå i sig selv igen men nu tager vi alle i skoven senere med hunden og går så håber jeg det kan sætte gang i noget...

Nogen der ved om man må dyrke sex når man har fået løsnet hinden...

Zafir det der urtesalt hvad koster det?

Mange knus Diana

Ej øv øv ,, Er hele din familie kommet ??? Var ellers helt sikker på der var bid når jeg vågnede i morges .. Hmm Ved faktisk ikke om man må .. Tror måske heller ikke det hjælper yderligere når man reelt er i fødsel .... Endnu engang held og lykke herfra ,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

SaNiNa

så gætter jeg på han er kommet til verden kl 15.09 idag d. 20-02-2009

pust mere vestøv mod jylland

Anmeld

20. februar 2009

Mutti2

Hej Diana

Æv bæv at der ikke skete noget i nat, men er nu overbevist om at du bliver mor i dag :-)

Ang det med at dyrke sex. Jeg mener IKKE man må når du har åbnet dig!!! Der er mulighed for infektion som kan gøre stor skade til barnet..... der er jo åbent op til din lille søn.
Det var i hvertfald det jeg fik oplyst dengang!! Men Karbad hjælper til udvidelse.

God fornøjelse :-)

Stort knus

Anmeld

20. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

Hej alle i dejlige piger

Der er desværre ikke sket noget endnu øv øv så dem der har gættet på i nat har ikke gætte rigtige griner hvor er i bare søde alle sammen

Der er stadig melle 6-10 min mellem men jeg fik da lov til at sove LIDT i nat så det var dejligt, men nu gider jeg heller ikke mere, er lidt bange for det måske er ved at gå i sig selv igen men nu tager vi alle i skoven senere med hunden og går så håber jeg det kan sætte gang i noget...

Nogen der ved om man må dyrke sex når man har fået løsnet hinden...

Zafir det der urtesalt hvad koster det?

Mange knus Diana

Så længe det stadig er igang, så er det igang Du skal tage det roligt, når du skal føde hjemme, så er der intet hastværk, med mindre vandet er gået! DU har tiden for dig, du bestemmer. Slap af og 'hyg' jer med veerne... Og god idé med en tur i skoven og en omgang sex jeg tror ikke det er forbudt, med mindre vandet er gået

Mit salt koster 1 pose for 25 kr og 5 poser for 100 kr

PUUUUUUUUUUUUSTER mere ve-støv op til dig og snupper mig et gæt mere:

Kl 1920.

KRAM KRAM

Anmeld

20. februar 2009

FrkC

Hvor er det bare superspændende..
fingre for at han er der inden weekenden er omme..
Held og lykke..

Camilla..

ps. gætter på 20:55 d. 20 feb. Hihi..

Anmeld

20. februar 2009

Diana...

Hej igen igen

Der er stadig ikke sket noget endnu men har stadig veer hvert 10 min ca. Min søde jdm har lige ringet til mig, for at spørge om hvordan det gik og hun sagde så at hvis der ikke var sket noget inden i morgen tidlig så ville hun løsne min hinde lidt mere i morgen.

Vi har idag været en tur i skoven med hunden og MOAR og svigermor og så har vi været i herning og hente min nye computer wee så nu har jeg min dejlige bærbar igen.

Og nu vil jeg gå ind og sove til middag for vente tiden er godt nok laaaang og kedelig.

Mange knus til alle jer dejlige piger.

Anmeld

20. februar 2009

Moderator

ihhh hvor irriterende.. nu må han godt lige se at komme ud hva!?
krydser stadig og puster vestøv i massevis!

Anmeld

20. februar 2009

Mathilde

Diana/Claus skriver:

Hej igen igen

Der er stadig ikke sket noget endnu men har stadig veer hvert 10 min ca. Min søde jdm har lige ringet til mig, for at spørge om hvordan det gik og hun sagde så at hvis der ikke var sket noget inden i morgen tidlig så ville hun løsne min hinde lidt mere i morgen.

Vi har idag været en tur i skoven med hunden og MOAR og svigermor og så har vi været i herning og hente min nye computer wee så nu har jeg min dejlige bærbar igen.

Og nu vil jeg gå ind og sove til middag for vente tiden er godt nok laaaang og kedelig.

Ihh altså... Kom nu ud baby

Det er godt nok længe du har gået med hyppige veer uden at der sker mere. Håber altså sådan at der snart kommer rigtig gang i det
Men dejligt at I har været ude og gå tur og at du har fået din bærbare

Sov rigtig godt

Anmeld

20. februar 2009

Moderator

Diana/Claus skriver:

Hej igen igen

Dejligt at du får din computer, så du kan hygge dig med det i ventetiden

Og helt sikkert, så kommer han jo snart, når han banker på. Så selvom det føles som en evighed, så er det helt sikkert at du har glemt det, ligesåsnart du sidder med ham i armene

Puster mere til dig!!

KRAM

Anmeld

20. februar 2009

Mimic

puster en stak vestøv mere afsted til dig, med håbet om at der snart sker noget... ønsker dig alt mulig held og lykke og masser af energi til at klare din snarlige fødsel

Fra Linda der ændrer sit gæt til at være i nat kl 02.15

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.