Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Kender det godt Synes det er synd for den person hun har taget fødselsberetningen fra
Kender det godt Synes det er synd for den person hun har taget fødselsberetningen fra
Ja meget.. Det jeg genkender ved den, er det hvor der bliver shoppet med svigermor...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Lige den beretning blev jeg fanget af... Datoer er bare ændret på...
Lige den beretning blev jeg fanget af...
Datoer er bare ændret på...
høhø
Hun har skrevet længere nede hun ikk ville lægge billeder ud a sin dreng fordi hun er bange for nogle ander bruger dem...
rikkeregnbue skriver: Næsten lige før jeg får lyst til at lege detektiv og finde ud af hvem hun har taget den fra
Næsten lige før jeg får lyst til at lege detektiv og finde ud af hvem hun har taget den fra
Mira0911 skriver: Ja meget.. Det jeg genkender ved den, er det hvor der bliver shoppet med svigermor...
Okay, så vil jeg søge lidt efter det
Benjamins'mor skriver: Altså den person den er stjålet fra må jo kunne genkende den?
Altså den person den er stjålet fra må jo kunne genkende den?
Ja selvfølgelig, men jeg er alt for nysgerrig...
rikkeregnbue skriver: Ja selvfølgelig, men jeg er alt for nysgerrig...
enlig sjov at lidt sjov at hun ikke regner på dette indlæg
for hun er nemlig onlien
Benjamins'mor skriver: Kan jeg godt forstå. Men tror det er den nemmeste måde at finde ud af det på, ved at spørge om nogle kan genkende den.
Kan jeg godt forstå. Men tror det er den nemmeste måde at finde ud af det på, ved at spørge om nogle kan genkende den.
Hehe Det er selvfølgelig rigtigt, så langt tænker jeg desværre ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128