Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

IngenKoPåIsen

ano14316 skriver:

hvis dit behov er så stort for at fortælle hende det, så send en pb, lad vær at sætte hende i gabestok til offentligt skue!

Det er IKKE en okay måde at gøre det på!

Nej undskyld altså, men bliver da HELT forarget.. Og samtidig en lille smule bange for at folk skulle gøre det samme med mine ting  Sorry- ved godt tonen ikke var passende.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Desværre må jeg erkende at fødselsberetningen hun har skrevet om Philip i profilen er snuppet fra en anden her på baby.dk 

Jeg kan ikke huske fra hvilken bruger, men den beretning genkender jeg tydeligt... 

Næsten lige før jeg får lyst til at lege detektiv og finde ud af hvem hun har taget den fra

Anmeld

20. november 2011

baby012

ano14316 skriver:

Ligegyldigt hvad, så skal hun sq da ikke hænges ud!

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Næsten lige før jeg får lyst til at lege detektiv og finde ud af hvem hun har taget den fra

Lige den beretning blev jeg fanget af... 

Datoer er bare ændret på... 

Anmeld

20. november 2011

IngenKoPåIsen

Malunsesmutti skriver:

Nej undskyld altså, men bliver da HELT forarget.. Og samtidig en lille smule bange for at folk skulle gøre det samme med mine ting  Sorry- ved godt tonen ikke var passende.. 

Desuden synes jeg faktisk slet ikke jeg har skrevet noget slemt... Jeg har skrevet det var klamt- og det er det da?! Og så har jeg skrevet at jeg har ondt om af den mor, der faktisk ejer de ting!!!

Anmeld

20. november 2011

MorTilEn2013Dreng

ano14316 skriver:

Ligegyldigt hvad, så skal hun sq da ikke hænges ud!

Så meget enig synes det er trist at man hænger folk ud på denne måde ligemeget hvilken grund. Så heller skrive i en pb og til staff hvis det endelige er end og hænge en ud 

Anmeld

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Lige den beretning blev jeg fanget af... 

Datoer er bare ændret på... 

Kender det godt  Synes det er synd for den person hun har taget fødselsberetningen fra

Anmeld

20. november 2011

ano14316

Rasmine skriver:

Hænge hvem ud?

Hvordan ved du det er en hun?

Hænge HVAD ud?

-det hele er jo løgn.

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

Ehm... Synes ligemeget hvad, at hun skal have haft lov til at forklare, i det mindste i en pb før i bare hang hende til tørre på den her måde... Det her er altså ikke fair...

Anmeld

20. november 2011

Stumpen

ano14316 skriver:

hvis dit behov er så stort for at fortælle hende det, så send en pb, lad vær at sætte hende i gabestok til offentligt skue!

Det er IKKE en okay måde at gøre det på!

Havde hun snydt MIG i en handel, så ja så havde jeg gjort det

Havde hun trådt MIG over tæerne, så ja så havde jeg gjort det

Men her handler det om at hun har holdt, jeg ved ikke hvor mange kvinder for nar, at folk som evt. følger hende har ret til at vide at hun holder dem for nar... Jeg har også skrevet at dette ikke skulle køre af sporet, men at fakeren og andre fakere skulle vide at det bliver opdaget og elsker man "samværet"online, så er det ikke skide smart at blive blokeret herinde fra, så kan man ligeså godt bare være sig selv... Ingen mennesker er for kedelige at skrive herinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.