Jeg ser frygtelig ud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

MisMille

MaybeBaby skriver:

Okay, det er bare fordi, at er det den samme vi tænker på: den klassiske nivea, så giver den ikke fugt. Størstedelen er olier der ligger sig uden på huden, så selvom du føles blød, så er det kun på overfladen. Du bliver du ikke fugtet inde i hyden. Din hud kan faktisk ikke ånde igennem den. Man kan sammenligne den med vaseline. Ja, vi bruger den faktisk til at lægge rundt om øjet inden vi farver øjenvipper, for at forhindre farven i at sætte sig på huden. Så ER det den samme, vi snakker om, og du gerne vil gave lidt fugt under Foundation, så ville jeg vælge en anden. Evt ønske en i julegave?

Fik anbefalet mandelolie af en hudlæge.. og har aldrig haft en bedre og sunder hud... Mandelolie er jo ikke vaseline men en olie der netop er rigtig god for huden også er det et naturligt produkt..

Angående nivea'en så tror jeg ikke det er den samme  bruger den der passer til min hud og den hjælper mig om vinteren med min foundation... Der er nemlig fugt i min sommer foundation..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

MisMille

MaybeBaby skriver:

Men mandelolie er fantastisk

så først denne nu 

Anmeld

20. november 2011

chael

Frøken J. skriver:

Har brug for hjælp.. På det seneste er jeg begyndt at slå SÅ meget ud med bumser. Særligt på hagen. Store røde sataner. Og jeg ligner LORT! Det er jo ikke fedt, når man i forvejen ikke har tiden til at gøre det vilde ud af sig selv, at man pludselig ligner en pubertetsunge.. Det er virkelig slemt!

Kom med gode råd! Jeg går ikke rigtig med makeup, så det er ikke sådan min hud ikke får luft. ALLE råd modtages med kyshånd! Bare det ikke er produkter som koster 700 kroner eller sådan.

Min hud i ansigtet er også tør, og klør derfor en del..

Det er hormonelt, det lyder meget som min hud, bare da jeg var gravid. Det fortsatte et par uger efter. Men det bliver bedre og bedre.

Og nu her 6 uger efter fødslen, der er den næsten normal igen

Men uparfumerede produkter. Sørg for at vaske ansigtet godt, måske bare med sæbe og brug en god creme.

Kan anbefale aloe vera gele creme, fra "forener living" aloe vers produkter. Den har gjort underværker for min hud.

*Camilla

Anmeld

20. november 2011

Line&Mike

Du får lige en !

Jeg kender bare alt til det med uren hud, og jeg har gennem tiden forsøgt mig med næsten alt - uden held !

Men nu har jeg faktisk fundet noget som virker fantastisk på mig. Det er en renseolie fra bogen "Smuk - med naturens produkter". Den består af mandelolie, jojobaolie og avocadoolie. De skal bare blandes sammen - jeg har blandet dem i en ny flaske, men man kan også bare gøre det i sin hånd når man skal bruge det .

Når det har siddet i et par minutter vasker man det af, og her kommer det mest fantastiske ved det - man skal nemlig ikke bruge noget creme eller toner eller lignende bagefter. Den er forresten også fantastisk til at fjerne vandfast make-up.

Mine olier er af mærket Urtegaarden, og de kan blandt andet købes i helsekostforretninger. Jeg tror jeg giver 150 kroner for de 3 flasker, og de holder mindst 2-3 mdr.

Anmeld

21. november 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

DeD

Først og fremmest: når du næste gang kommer i Bruuns eller City vest, så opsøg Esthetique og få fundet farven, der passer til dig fra Youngblood mineralpudder! Og ønsk den i julegave og en mineral pudder børste fra Nilens. Pudderen koster 395, men du vil have den i laaaang tid. Da jeg var på arbejde, havde jeg det på hver dag og havde snildt min i 4-6 mdr. Det er SÅ drøjt og du vil ELSKE mig, når du får den. Den nemmeste, hurtigste og bedst måde at gå fra: mor til milf Men giv mig lige lidt tænketid, så går jeg lige i tænkeboks til problemløseren til udbruddet. Men sig mig lige: har du tør hud også? Føles det som at huden er et nr for lille, når du står ud at bad? Eller mærker du ingenting? Eller fedter du?

Den vil jeg lige se på! Men ja, præcis. Som om huden strammer helt vildt indtil jeg får noget creme i ansigtet. Og så skaller jeg også en del i ansigtet. Men har generelt problemer med min hud aldrig har været pæn. Har nærmest sådan en masse små buler i huden. Og rødlig over kinderne. Det er så øv!

Anmeld

21. november 2011

MissTas

Frøken J. skriver:

Har brug for hjælp.. På det seneste er jeg begyndt at slå SÅ meget ud med bumser. Særligt på hagen. Store røde sataner. Og jeg ligner LORT! Det er jo ikke fedt, når man i forvejen ikke har tiden til at gøre det vilde ud af sig selv, at man pludselig ligner en pubertetsunge.. Det er virkelig slemt!

Kom med gode råd! Jeg går ikke rigtig med makeup, så det er ikke sådan min hud ikke får luft. ALLE råd modtages med kyshånd! Bare det ikke er produkter som koster 700 kroner eller sådan.

Min hud i ansigtet er også tør, og klør derfor en del..

min hud plejer normalt også at være ren, men for et års tid siden slog jeg pludselig helt vildt ud fordi jeg var stresset.. Jeg blev anbefalet rense-serien fra apoteket.. den grønne fra vichi og efter 14 dage havde jeg ikke en eneste bums .. efter en 4-5 dage kan du allerede se bedring.. kunne jeg hvert fald.. synes det er fantastiske produkter.. du kan få både rensegele, skin tonic og creme i serien

Anmeld

21. november 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Den vil jeg lige se på! Men ja, præcis. Som om huden strammer helt vildt indtil jeg får noget creme i ansigtet. Og så skaller jeg også en del i ansigtet. Men har generelt problemer med min hud aldrig har været pæn. Har nærmest sådan en masse små buler i huden. Og rødlig over kinderne. Det er så øv!

Okay, udbrudene er nok en blanding mellem hormoner, der raser, og den meget tørre hud. Hvad bruger du af creme nu?

Anmeld

21. november 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Okay, udbrudene er nok en blanding mellem hormoner, der raser, og den meget tørre hud. Hvad bruger du af creme nu?

Bruger bare neutral! Har ikke investeret i noget vildt, for jeg vil ikke købe noget som ikke virker

Anmeld

21. november 2011

Hulubulu86

Det samme skete for mig paa omtrent samme tidspunkt, men min hud er blevet helt fin igen .

Plejer du at faa uren hud i forbindelse med menstruation? Kan jo ogsaa vaere den der melder sin ankomst

Anmeld

21. november 2011

Ansemusen

DALACIN it is  Fås på recept på apoteket. Det er en spritopløsning man dupper på huden. Det virker nærmest over night og man føler sig ikke fedtet, som ved meget anti acne creme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.