Jeg ser frygtelig ud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

PiaRW

PiaRW skriver:

Basiron

Basiron 10%, er et receptfrit lægemiddel mod acne.
Jeg har brugt det i flere år med GOD virkning og kan købes på apoteket
Til små penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Lou87

Ville blot anbefale dig og finde en der forhandler LR produkter, det er jo aloe vera.. Det er noget af det bedste for huden

Anmeld

19. november 2011

MaybeBaby

MisMille skriver:

Hehe den min mand bruge til sit hår  kunne ikke lige lade være for det er lidt sjovt.. Men han har det blødeste hår..

Købe den normale nivea, men det er mest til fugt til min foundation  især om vinteren.. Men hvis den foundation du bruger har fugt i sig behøver man det ikke.. Ellers bruger jeg kun mandelolie til huden  elsker den.

Mandelolie:  http://www.naturoghelse.dk/shop/mandelolie-fed-500-1315p.html

Nivea: Den blå i "tube" til dry to very dry skin (kunne ikke finde et link)

Okay, det er bare fordi, at er det den samme vi tænker på: den klassiske nivea, så giver den ikke fugt. Størstedelen er olier der ligger sig uden på huden, så selvom du føles blød, så er det kun på overfladen. Du bliver du ikke fugtet inde i hyden. Din hud kan faktisk ikke ånde igennem den. Man kan sammenligne den med vaseline. Ja, vi bruger den faktisk til at lægge rundt om øjet inden vi farver øjenvipper, for at forhindre farven i at sætte sig på huden. Så ER det den samme, vi snakker om, og du gerne vil gave lidt fugt under Foundation, så ville jeg vælge en anden. Evt ønske en i julegave?

Anmeld

19. november 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Ja jeg kan da sagtens sende et billede til dig privat... Så du kan se det... 

Gør endelig det. Og skriv pige hvordan din hud føles... Tør, normal, fedter?

Anmeld

19. november 2011

MaybeBaby

MaybeBaby skriver:

Okay, det er bare fordi, at er det den samme vi tænker på: den klassiske nivea, så giver den ikke fugt. Størstedelen er olier der ligger sig uden på huden, så selvom du føles blød, så er det kun på overfladen. Du bliver du ikke fugtet inde i hyden. Din hud kan faktisk ikke ånde igennem den. Man kan sammenligne den med vaseline. Ja, vi bruger den faktisk til at lægge rundt om øjet inden vi farver øjenvipper, for at forhindre farven i at sætte sig på huden. Så ER det den samme, vi snakker om, og du gerne vil gave lidt fugt under Foundation, så ville jeg vælge en anden. Evt ønske en i julegave?

Men mandelolie er fantastisk

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Gør endelig det. Og skriv pige hvordan din hud føles... Tør, normal, fedter?

MMS - face eller pb her på baby? har jo stadig dit nummer 

Anmeld

19. november 2011

ønskebørn74

Frøken J. skriver:

Har brug for hjælp.. På det seneste er jeg begyndt at slå SÅ meget ud med bumser. Særligt på hagen. Store røde sataner. Og jeg ligner LORT! Det er jo ikke fedt, når man i forvejen ikke har tiden til at gøre det vilde ud af sig selv, at man pludselig ligner en pubertetsunge.. Det er virkelig slemt!

Kom med gode råd! Jeg går ikke rigtig med makeup, så det er ikke sådan min hud ikke får luft. ALLE råd modtages med kyshånd! Bare det ikke er produkter som koster 700 kroner eller sådan.

Min hud i ansigtet er også tør, og klør derfor en del..

Proactive fra tv shop er bare super og hvirker den ikke for dig, sender du det bare retur åbent, brugt og det hele..

Anmeld

19. november 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

MMS - face eller pb her på baby? har jo stadig dit nummer 

Bare MMS mig et billede

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Bare MMS mig et billede

Der kommer et lige om lidt... 

Anmeld

19. november 2011

Hailiesmom11

The body shop har en serie til uren hud.. Den er super god jeg brugte den under min graviditet og også herefter jeg bliver ramt engang imellem nu, men jeg kan hurtigt tage dem igen med deres produkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.