Jeg ser frygtelig ud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

baby012

Frøken J. skriver:

Har brug for hjælp.. På det seneste er jeg begyndt at slå SÅ meget ud med bumser. Særligt på hagen. Store røde sataner. Og jeg ligner LORT! Det er jo ikke fedt, når man i forvejen ikke har tiden til at gøre det vilde ud af sig selv, at man pludselig ligner en pubertetsunge.. Det er virkelig slemt!

Kom med gode råd! Jeg går ikke rigtig med makeup, så det er ikke sådan min hud ikke får luft. ALLE råd modtages med kyshånd! Bare det ikke er produkter som koster 700 kroner eller sådan.

Min hud i ansigtet er også tør, og klør derfor en del..

Tandpasta

det lyder mærkeligt, men en tandpasta maske tager alle urenheder her .. man lægger den lidt inden man går i seng, og så lader mand en tørre, det svier lidt, og morgenen efter skyller mand en a i et dejligt kondt bad så lægger man en fugtighedscreme, og så er huden faktisk allerede dagen efter pænere at se på, det er dog ikke noget man bør gøre mere end en gang om ugen da det kan være hårdt ved huden . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

SukkerDronning

Jeg drypper lidt citronsaft på en vatrondel og renser min hud med den, ligesom hvis det var skintonic, gnider det lidt rundt, det svier lidt og skylder med det samme igen og så smør jeg min hud med olie og går i seng, næste dag er alle urenheder næsten væk.

Min hud er nemlig også uren samtidig med at den er tør og strammer. Jeg kan IKKE anbefale den grønne serie fra vichy for der tørre huden helt ud, på mig altså

Anmeld

21. november 2011

Frøken J.

Tusind tak for jeres tips!

Anmeld

22. november 2011

Sabina

Frøken J. skriver:

Har brug for hjælp.. På det seneste er jeg begyndt at slå SÅ meget ud med bumser. Særligt på hagen. Store røde sataner. Og jeg ligner LORT! Det er jo ikke fedt, når man i forvejen ikke har tiden til at gøre det vilde ud af sig selv, at man pludselig ligner en pubertetsunge.. Det er virkelig slemt!

Kom med gode råd! Jeg går ikke rigtig med makeup, så det er ikke sådan min hud ikke får luft. ALLE råd modtages med kyshånd! Bare det ikke er produkter som koster 700 kroner eller sådan.

Min hud i ansigtet er også tør, og klør derfor en del..

Jeg har også dehydreret/tør hud. Og siden jeg begyndte at bruge Clarins (som købes i evt. matas Og biooil som købes hos Qme.dk  eller E-bay) har der slet ingen problemer været..
De kan helt klart rådgive dig i matas

Anmeld

22. november 2011

FrkAnnette

Fugt, fugt, fugt og atter fugt! Hvis din hud er tør og dehydreret begynder den at producere mere talg, hvilket kan resultere i bumser. Så hvis huden får fugt nok, bliver produktionen af talg også normal. Dog kan bumserne også godt være på grund af lidt stress, så det må også godt være noget der beroligere. For det tredje, synes jeg at det er bedst at undgå produkter med mineralske olier, da de jo bare ligger sig i overfladen.

Bruger jo selv Dermalogica, men det er jo også rimelig dyrt. Så hvis det skal være billigt og stadig uden parabener, parfume osv, ville jeg nok kigge nærmere på Weledas mandelserie. Evt. denne: http://www.weleda.dk/hudpleje/ansigtspleje/mandel/mandel-intensive-facial-cream/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.